Kohta minä reserviläinen lähden Ukrainaan näyttämään sen kaiken osaamisen, josta olen hyvinvointialueella puhunut, uhonnut ja ylennykset ansainnut.
Varusmiehiä ei voida asevelvollisuuslain mukaan käskeä kriisinhallintatehtäviin ulkomaille. Sen sijaan reserviläiset voivat osallistua kriisinhallintaan. Suomessa on satojentuhansien miesten ja naisten reservi, joten teoriassa määrä voisi olla suurikin.
No niin tyttöystävä, nyt loppui lätinä ja höpinä
Anonyymi-ap
2
186
Vastaukset
- Anonyymi
Reserviläisliitto: Suomesta löytyisi paljon vapaaehtoisia rauhanturvaajia Ukrainaan.
Kohta mennään. Tänä viikonloppuna telttaretki jäbäleissonin takametsään. Harjoitellaan survivalskills ja ajattelemaan outside of the box. - Anonyymi
Kuinka pitkään siellä pitää selviytyä että saa Ladan tuoda verovapaasti Suomeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803