Minua mietityttää että voiko karvasta pillua imeä. Ja miehet kertoisitteko että onko pillu parhain karvallisena, karvattomana,vai sheivattuna?
Voiko karvaista pillua imeä
7
382
Vastaukset
- Anonyymi
Sun kannattaa hankkia ihan omia kokemuksia, sillä muiden on vaikea arvata mistä sinä tulisit pitämään vaikka joku kertoisi mielipiteensä.
- Anonyymi
Itse olen mies, tämä on vain mielipide kysymys. Itse tykkäön pillut karvattomina
- Anonyymi
Pillu se on pillu. Kantaja enemmänkin ratkaisee. Ei ole karvainen tai karvoton tai mikään siitä väliltä jäänyt nuolematta, kunhan kantaja on viehättävä ja hygienia kunnossa. Silakalta haiseva posliini tai kikkareita perseen puolelta roikkuva tuhero niin menisi nopeasti housut takaisin jalkaan ja ulko-ovi kävisi t. M43
Ainakin se ois luonnollista.
- Anonyymi
siistitty vähän päälle jätetty tai posliini kiihottavin.
- Anonyymi
lisään et voi kyllä kunhan on hygienia kunnossa.
- Anonyymi
Itse pannaan eukolle vielä karvalärä jalkojen väliin. On se niin seksikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471