Syöttekö muut omat spermat aina runkkaamisen jälkeen? Itse teen nykyään näin aina, kätevää kun ei tarvitse siivoilla
Oman mällin syöminen
34
725
Vastaukset
- Anonyymi
useinmiten ,ensikerralla makkara leivän päälle siinä proteeni annos kahvin kanssa
- Anonyymi
Totta kai lämmin ihana sperma maistuu🥰
- Anonyymi
niin on olen, muutaman keran maistanut kavereideiden ,aika eri makusia on toisilla jopa aika paksua ainetta mutta jos tykkää niin se on jokasisen oma juttu
- Anonyymi
Ukm jonka vaimo ei ota antaa mielellään suuhun... biukm54
- Anonyymi
Olisi ihanaa saada kunnon lasti suuhun.
Ukm66 Kuopio - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm66 KuopioKohta olis tulollaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm66 Kuopioniin on mulla luotto kaverilta tulee niin rajusti että suurin osa menee heti nieluun,voi sitä kevät aurinkoa kunhan ilmat lämpenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin on mulla luotto kaverilta tulee niin rajusti että suurin osa menee heti nieluun,voi sitä kevät aurinkoa kunhan ilmat lämpenee
Luonnollisesti luonnossa luomua suuhun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti luonnossa luomua suuhun...
niinpä,onhanse mukavaa kun pystyy kunnialla suoran nauttia
- Anonyymi
Päivittäin, kun runkkaan lasken spermat lautaselle mistä on kätevää nuolaista suuhun. Pidän sperman mausta.
M 64 CD 💃- Anonyymi
hyvä joskus jää kitalakiin pidenmän ajan maut mitä muuta harrastat noin vapaa mielisesti
- Anonyymi
Runkkaan lastin mukiin ja nuolen mukin puhtaaksi.
Ukm66 Kuopio
- Anonyymi
kyllä, syön omani aina, ei saa mennä hukkaan
- Anonyymi
Parasta on kun saa runkattua suoraan suuhun. Se on tosin melko hankalaa
- Anonyymi
niin se on mutta kun ei taivu ,niin jalat seinään vasten niin jokunen tippa osuu suuhun
- Anonyymi
Nuorena onnistui taipumaan. Runkkasin aina lastin suoraan suuhun. Ei onnistu enää😀.
Ukm66 Kuopio
- Anonyymi
Oma spermani on hyvänmakuista ja sitä pitää nauttia. Kitalakeen jää useammaksi tunniksi sellainen mällikalvo, sitä voi kielellä lipoa ja tuntea itsensä asialleen omistautuneeksi itsetyydyttäjäksi.
- Anonyymi
niin kirjoitin hetki aikaismmin ,jotain siinä on kun tarve oman mällin tekee mieli ,en tiedä mutta tuntuu siltä että en ole ainoa kun pitää ehkä vähän omituisena, juttuna olka tyytyväisiä mistä kukin pitää,kuitenkin ikää jo70 ja rapiat
- Anonyymi
On tullut jo tavaksi. Mällit kuppiin ja suihin. Aluksi oudoksutti, mutta nyt toivoisin jopa että spermaa tulisi paljon enemmän. Vaikka desilitra jopa. Ei varmaan tekis enää tiukkaa niellä isompikin satsi.
- Anonyymi
näinhän se on,mutta kun pääse makuun sluprs sinne meni minkä ikäsenä alotit ,oletko maistannut muitten itse yhdeltä ei paljon kokemuksia onko tuttu juttu sulle,kiihottaa kun ajattelen kesää ei voi tietää mitä ehkä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näinhän se on,mutta kun pääse makuun sluprs sinne meni minkä ikäsenä alotit ,oletko maistannut muitten itse yhdeltä ei paljon kokemuksia onko tuttu juttu sulle,kiihottaa kun ajattelen kesää ei voi tietää mitä ehkä löytyy
Ensimmäisen spermasatsin nielin vasta jo hyvinkin aikuisena. Sen jälkeen sitä onkin sitten jatkunut näihin päiviin. Varmaan kokonaismäärä jo muutama litra. Muiden mälliä en ole maistanut enkä varmaan pystyiskään. Mutta eipä tästä tavasta ole mitään haittaakaan ollut.
- Anonyymi
Oma sperma on hyvän makuista ja aika kiimainen olo kun suu on täynnä omaa nektaria valmiina nieltäväksi
- Anonyymi
Täytyypä tänään maistaa. Omaa spermaa. M62.
- Anonyymi
Maistuuko hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maistuuko hyvältä.
ei se pahaakaan ole ,kohta on runkun aika mikä nautinto saa aamu proteenit
- Anonyymi
En kaikkea. Yleensä nuolen speman käsistä muuten levitän sen vatsalle. Taidanpa aloitella homman ja tunnin parin päästä annan lentää
- Anonyymi
Täälläkin kohta valmis laukeemaan
- Anonyymi
Pääsetkö kohta nuolemaan sormia?
- Anonyymi
aina kun on eronut ja 2kertaa kaverilta
- Anonyymi
Jo vuosia nuolut hamedni ja mekkoni helmasta sinne purkautuneen spermani hamerunkun jälkeen.
- Anonyymi
mahtavaa ,minä vuorostaan nailon sukka housuun mukavaa kun tihku välistä niin saan sormeilla suuhun
- Anonyymi
olen nuori ja otan suihin iteltäni ja nielen aina, paineella tulee vinosta pitkästä teinikullista nii reilusti et osa lentää pitkin naamaa, saan lähes 18 cm otettua kokonaan suuhuni.
- Anonyymi
Haluaisin imaista sinun kullin suuhuni turus olen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728