Oman mällin syöminen

Anonyymi-ap

Syöttekö muut omat spermat aina runkkaamisen jälkeen? Itse teen nykyään näin aina, kätevää kun ei tarvitse siivoilla

34

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

useinmiten ,ensikerralla makkara leivän päälle siinä proteeni annos kahvin kanssa

• Anonyymi

Totta kai lämmin ihana sperma maistuu🥰

• Anonyymi

niin on olen, muutaman keran maistanut kavereideiden ,aika eri makusia on toisilla jopa aika paksua ainetta mutta jos tykkää niin se on jokasisen oma juttu

• Anonyymi

Ukm jonka vaimo ei ota antaa mielellään suuhun... biukm54

• Anonyymi

Olisi ihanaa saada kunnon lasti suuhun.

Ukm66 Kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukm66 Kuopio

Kohta olis tulollaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukm66 Kuopio

niin on mulla luotto kaverilta tulee niin rajusti että suurin osa menee heti nieluun,voi sitä kevät aurinkoa kunhan ilmat lämpenee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin on mulla luotto kaverilta tulee niin rajusti että suurin osa menee heti nieluun,voi sitä kevät aurinkoa kunhan ilmat lämpenee

Luonnollisesti luonnossa luomua suuhun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnollisesti luonnossa luomua suuhun...

niinpä,onhanse mukavaa kun pystyy kunnialla suoran nauttia

• Anonyymi

Päivittäin, kun runkkaan lasken spermat lautaselle mistä on kätevää nuolaista suuhun. Pidän sperman mausta.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

hyvä joskus jää kitalakiin pidenmän ajan maut mitä muuta harrastat noin vapaa mielisesti

• Anonyymi

Runkkaan lastin mukiin ja nuolen mukin puhtaaksi.

Ukm66 Kuopio

• Anonyymi

kyllä, syön omani aina, ei saa mennä hukkaan

• Anonyymi

Parasta on kun saa runkattua suoraan suuhun. Se on tosin melko hankalaa

• Anonyymi

niin se on mutta kun ei taivu ,niin jalat seinään vasten niin jokunen tippa osuu suuhun

• Anonyymi

Nuorena onnistui taipumaan. Runkkasin aina lastin suoraan suuhun. Ei onnistu enää😀.

Ukm66 Kuopio

• Anonyymi

Oma spermani on hyvänmakuista ja sitä pitää nauttia. Kitalakeen jää useammaksi tunniksi sellainen mällikalvo, sitä voi kielellä lipoa ja tuntea itsensä asialleen omistautuneeksi itsetyydyttäjäksi.

• Anonyymi

niin kirjoitin hetki aikaismmin ,jotain siinä on kun tarve oman mällin tekee mieli ,en tiedä mutta tuntuu siltä että en ole ainoa kun pitää ehkä vähän omituisena, juttuna olka tyytyväisiä mistä kukin pitää,kuitenkin ikää jo70 ja rapiat

• Anonyymi

On tullut jo tavaksi. Mällit kuppiin ja suihin. Aluksi oudoksutti, mutta nyt toivoisin jopa että spermaa tulisi paljon enemmän. Vaikka desilitra jopa. Ei varmaan tekis enää tiukkaa niellä isompikin satsi.

• Anonyymi

näinhän se on,mutta kun pääse makuun sluprs sinne meni minkä ikäsenä alotit ,oletko maistannut muitten itse yhdeltä ei paljon kokemuksia onko tuttu juttu sulle,kiihottaa kun ajattelen kesää ei voi tietää mitä ehkä löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näinhän se on,mutta kun pääse makuun sluprs sinne meni minkä ikäsenä alotit ,oletko maistannut muitten itse yhdeltä ei paljon kokemuksia onko tuttu juttu sulle,kiihottaa kun ajattelen kesää ei voi tietää mitä ehkä löytyy

Ensimmäisen spermasatsin nielin vasta jo hyvinkin aikuisena. Sen jälkeen sitä onkin sitten jatkunut näihin päiviin. Varmaan kokonaismäärä jo muutama litra. Muiden mälliä en ole maistanut enkä varmaan pystyiskään. Mutta eipä tästä tavasta ole mitään haittaakaan ollut.

• Anonyymi

Oma sperma on hyvän makuista ja aika kiimainen olo kun suu on täynnä omaa nektaria valmiina nieltäväksi

• Anonyymi

Täytyypä tänään maistaa. Omaa spermaa. M62.

• Anonyymi

Maistuuko hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maistuuko hyvältä.

ei se pahaakaan ole ,kohta on runkun aika mikä nautinto saa aamu proteenit

• Anonyymi

En kaikkea. Yleensä nuolen speman käsistä muuten levitän sen vatsalle. Taidanpa aloitella homman ja tunnin parin päästä annan lentää

• Anonyymi

Täälläkin kohta valmis laukeemaan

• Anonyymi

Pääsetkö kohta nuolemaan sormia?

• Anonyymi

aina kun on eronut ja 2kertaa kaverilta

• Anonyymi

Jo vuosia nuolut hamedni ja mekkoni helmasta sinne purkautuneen spermani hamerunkun jälkeen.

• Anonyymi

mahtavaa ,minä vuorostaan nailon sukka housuun mukavaa kun tihku välistä niin saan sormeilla suuhun

• Anonyymi

olen nuori ja otan suihin iteltäni ja nielen aina, paineella tulee vinosta pitkästä teinikullista nii reilusti et osa lentää pitkin naamaa, saan lähes 18 cm otettua kokonaan suuhuni.

• Anonyymi

Haluaisin imaista sinun kullin suuhuni turus olen

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe