Kerran pelastettu, on aina pelastettu?

Anonyymi-ap

Joh 6:37–39 Jokainen, jonka Isä antaa minulle, tulee minun luokseni, ja sitä, joka tulee minun luokseni, minä en ikinä heitä ulos.
Minä en ole tullut taivaasta toteuttamaan omaa tahtoani vaan lähettäjäni tahdon.
Lähettäjäni tahto on, etten kadota yhtäkään niistä, jotka hän on minulle antanut, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
Kaikki, jotka Isä antaa minulle, minä herätän heidät kaikki viimeisenä päivänä .

10

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä unohda, että ihminen voi ihan itsr lähteä pelastuksesta ja tämä onkin se luopumuksen metodi, ei jumala.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Ratkaisukristillisten tapana on väitellä Raamattua vastaan omilla ratkaisuillaan.

• Semmonen pelastus ei ole mikään oikea pelastus jonka voi menettää. On ihan hyvä vaan jos ja kun ihminen luopuu uskonnollisesta harhastaan.☠️

• Anonyymi

Jeesus Kristus on KOKO MAAILMAN Vapahtaja.

• Anonyymi

On jos ihminen ottaa kutsun vastaan hän antoi kaikille oman vapaan tahdon ketään ei voi väkisten pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jos ihminen ottaa kutsun vastaan hän antoi kaikille oman vapaan tahdon ketään ei voi väkisten pelastaa.

Jospa luettelisit Raamatusta vaikkapa kolme kohtaa, joissa sanotaan, että Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon.

Jos et niitä sieltä löydä, pitäisitkö turpasi vaikka seuraavat seitsemän vuotta kiinni? Mene vaikka jonnekin vuorenlaelle häpeämään urpouttasi, jooko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa luettelisit Raamatusta vaikkapa kolme kohtaa, joissa sanotaan, että Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon.

Jos et niitä sieltä löydä, pitäisitkö turpasi vaikka seuraavat seitsemän vuotta kiinni? Mene vaikka jonnekin vuorenlaelle häpeämään urpouttasi, jooko?

Vapaa tahto on pelkkä illuusio.

Eihän ihminen voi määrätä edes omaa syntymäpäiväänsä eikä sitä minkälaiseksi Jumala ihmisen luo.

Valittujen nimi on kirjoitettu Elämänkirjaan jo maailman luomisen yhteydessä, ei missään ihmisen omissa ratkaisuissa ja järjenpäätelmissä.

Ilm. 17:8

"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa tahto on pelkkä illuusio.

Eihän ihminen voi määrätä edes omaa syntymäpäiväänsä eikä sitä minkälaiseksi Jumala ihmisen luo.

Valittujen nimi on kirjoitettu Elämänkirjaan jo maailman luomisen yhteydessä, ei missään ihmisen omissa ratkaisuissa ja järjenpäätelmissä.

Ilm. 17:8

"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.

2. Tess. 2:13

Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

Joh. 15:16

Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on antanut ihmiselle valinnan mahdollisuuden:
        Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
        mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman". Eeva olisi voinut jättää syömättä hyvän- ja pahantiedon puusta. Vaikka Eeva otti kielletyn puun hedelmän, niin Aadamin ei ollut pakko syödä.
        Jumala kehoittaa valitsemaan: minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.
        Eliakin kysyi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä."

• Anonyymi

Helluntailiike on paha eksytys ja heresia. Ne teltat kannattaa kiertää kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe