https://www.iisalmensanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/8298671
Onko Savolainen jotenkin erilaisempi kuin muut?
Onko kirjoittaja sitä mieltä että muualle saa rakentaa tuulivoimaloita mutta ei Ylä-Savoon?
Olisiko syytä sitten nostaa Ylä-Savolaisten sähkön hinta muuta maata korkeammaksi kun ettei suostu ottamaan tuulivoimaa ja samalla edetä kohti omavaraisuutta sähkö saannissa.
Savolainen on erityinen
20
256
Vastaukset
- Anonyymi
Savolaisten tuulimyllyt olis niin kieroja että ne pyöris väärin päin!
- Anonyymi
Lavat olis ainakin kierot.
- Anonyymi
Mää ny ainaski haluun suoraa sähköä Heleniltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää ny ainaski haluun suoraa sähköä Heleniltä.
Minulla sähköstä suoraan velottaa Väre.
- Anonyymi
NIMBY- ilmiö on täällä vahva
- Anonyymi
Kerro lisää tuosta Namibia jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa opetella käyttämään googlea, jos ei tiedä yleisiä lyhenteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Namibia is not in my backyard.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osasit 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osasit 👍
Sivusta sivistin kyselijää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta sivistin kyselijää.
Mainiota! Tietämättömiä pitää auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa opetella käyttämään googlea, jos ei tiedä yleisiä lyhenteitä.
Sinulla on halveksuva kirjoittelutyyli keväisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän niissä vesivoimaloissa jousipyssyissä ja hämähäkinverkoissa ja tuulivoimaloissa ja nuotioissa niin hyvä hyötysuhde olekkaan kun fuusioydinvoimaloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on halveksuva kirjoittelutyyli keväisin
Tolloja pitääkin halveksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainiota! Tietämättömiä pitää auttaa.
Suomeksihan se on ettei tuulimyllyjä minun takapihalleni. EMTP.
- Anonyymi
Ihme jurnuttajia iisalmi-pielavesi-sonkajärvi.
Nämä kunnat pitäis pudottaa kokonaan sähköverkosta ja sanoa että tehkää itse sähkönne.- Anonyymi
Jossakin kohtaa tulee vastaan kun liikaa myllyjä niin kun tuulee liikaa niin tuulisähköstä saa miinusmerkkisen tuoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossakin kohtaa tulee vastaan kun liikaa myllyjä niin kun tuulee liikaa niin tuulisähköstä saa miinusmerkkisen tuoton.
Ainahan voi keksiä että suurin osa myllyistä on huollossa niin sähkön hintaa voi nostaa.
- Anonyymi
Tottakai tuulivoimaa myös savoon,Kainuu on jo näyttänyt hyvää esimerkkiä. Ihmisiä aina pelottaa uudet asiat,mutta toivottavasti hallitus ja valtuusto tekevät viisaita päätöksiä ja saadaan rahaa vähän tännekin.
- Anonyymi
Heihaloo, ei me tänne sitä sähköa saada vaikka metsät täällä tupattaisiin täyten vatkuleita. Metsät hakataan matalaksi linjojen alta ja Viherpiipertäjät haukkuvat metänomistajia liioista hakkuista mutta ei halaistua sanaa näistä linjojen alta hävitetyistä metsistä. Sähköt menevät etelään ja jopa ulkomaille, ja kunnan isät hihkuvat riemusta kun vatkuli ukot kertovat mahtavista rahavirroista. Valitettavasti ne virrat viuhahtavat ulkomaisille sioitusfirmoille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007