Tunteisiin vaikuttaminen on oma uskontonsa.
Usko ja tunteet
11
104
Vastaukset
- Anonyymi
Hellarit ovat kovia kehumaan uskollaan.
- Anonyymi
Kyllä sitä vähän pitää kehua kun antoi synnit anteeksi ja vapautti isien syntiveloista!
Rahaakin jää säästöön mahottomasti kun ei tarvi hakea kaljaa virosta eikä istua turhissa remuissa.
Kyllä siinä kiitosta tulee ihan väkisten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä vähän pitää kehua kun antoi synnit anteeksi ja vapautti isien syntiveloista!
Rahaakin jää säästöön mahottomasti kun ei tarvi hakea kaljaa virosta eikä istua turhissa remuissa.
Kyllä siinä kiitosta tulee ihan väkisten.Tunteisiinkin menee kun on pelastettu!
Kokeile tippua jäihin ja tule pelastetuksi kovan huutamisen jälkeen, on siinä tunnetta tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteisiinkin menee kun on pelastettu!
Kokeile tippua jäihin ja tule pelastetuksi kovan huutamisen jälkeen, on siinä tunnetta tarpeeksi.Luterilaiset on saaneet puuäijältä huonon esimerkin, se kun ei paljoa tunteile eikä kehu ketään.
- Anonyymi
Uushengellistä sekoilua ja hurmahenkisyyttä.
- Anonyymi
Sakkeus iloitsi, kun oli tullut uskoon ja sai pelastuksen!!!
Luukkaan evankeliumi:
19:8 Mutta Sakkeus astui esiin ja sanoi Herralle: "Katso, Herra, puolet omaisuudestani minä annan köyhille, ja jos joltakulta olen jotakin petoksella ottanut, niin annan nelinkertaisesti takaisin". - Anonyymi
Aloittaja, et ole Jumala, joka antaa elämän ja ottaa elämän. Et ole taivaan portilla tuomitsemassa helluntailaisia, niin miksi kähiset palstalla asioista, joihin sinulla ei ole osaa eikä arpaa?
Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?
Viimeisenä päivä sinun pitää tehdä tili jokaisesta turhasta sanasta, jokaisesta pahasta ja ilkeästä postauksestakin!
KOROTAT ITSESI JUMALAKSI JA TUOMARIKSI! - Anonyymi
Hellarit koroittavat itsensä Jumalaksi.
- Anonyymi
Eihän aloituksessa tuomita ketään eikä mitään.
Siinä todetaan aivan oikein, että ihmisellä on tunteet. Ei ihminen ole mikään robotti, joka vain latelee Raamatun jakeita niistä itse mitään sen erityisemmin ymmärtämättä.
Ihminen nimenomaan tuntee, Jumalan luoma ihminen tuntee asioita ja niin Jumala on tarkoittanut, että Jumalan Pyhä Henki luo ihmiselle tuntee, luo ilon, rauhan ja rakkauden eikä ihmisen tarvitse olla maallisen ahdistuksen, masennuksen ja muiden surkeiden tilojen vanki, vaan Jumala vapauttaa hänet Henkensä kautta taivaan iloihin ja tunteisiin.
Tietenkin. Miten muutoin voisi olla. - Anonyymi
Ihminen ilman Pyhän Hengen tunteita, on hirvittävä olio.
- Anonyymi
Tunteita pitää sisällään tämäkin isäni laulu:
https://youtu.be/GkPA4p2vO8E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717