Paratiisi ei tule olemaan paratiisi, jos siellä on käärmeitä.
Paratiisissa käärmeitä
9
182
Vastaukset
Juu. Ei sinne käärmeitä eikä jt uskiksia päästetä. Vaikka kuinka kuvittelisivat pääsevänsä. Jos -ja jos- jt on oikein pätevä päästelemään Peräilmaa, niin saattaa paratiisin uksi aueta. Mutta täytyy kyllä olla hyvin henkisttytneen poikkeuksellinen lahjakkuus Peräilman päästelyn siunauksellisessa taidossa.
- Anonyymi
Siellä on kaikki eläimet, nekin jotka ovat sukupuuttoon kuolleet, mahtavaa!!!
- Anonyymi
Siis dinosaurukset, mammutit ja käärmeet. Ihana paratiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä voi aasitkin jutella ihanien puhuvien käärmeiden kanssa.
Ihanan iloisessa JT seurassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Kaikill on oma tehtävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä voi aasitkin jutella ihanien puhuvien käärmeiden kanssa.
Ihanan iloisessa JT seurassa!Jumalan ei tarvitse siellä pistää aasia kielillä puhumaan koska kaikki niskuroijat on tuhottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Kaikill on oma tehtävä
Mikä tehtävä käärmeillä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tehtävä käärmeillä on?
Käärme tekee latuja jee suksille.
- Anonyymi
Sana paratiisi on peräisin avestan kielen sanasta paridaeza[1] (pari, ympäri; daeza, muuri), joka tarkoittaa muurin ympäröimää puutarhaa. Persian kieleen sana omaksuttiin muodossa paridaida. Paratiisi-nimitystä käytettiin Persiassa ensimmäisen vuosituhannen eaa. alkupuolella viinitarhoista, hedelmäpuutarhoista, metsistä, taimikoista ja talleista, joissa oli puita ja muuta kasvillisuutta, puroja ja riistaa kuninkaallisille metsästettäväksi. Persiasta sanan omaksuivat kreikkalaiset muodossa paradeisos ja myöhemmin roomalaiset muodossa paradisos. Hepreaan sana lainattiin muodossa pardes.[2]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Paratiisi
Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: Jehova, Jehova! pidä tuleman taivaan valtakuntaan; mutta joka tekee minun isäni tahdon, joka on taivaissa.
Matt. 10:7 Niin menkäät ja saarnatkaat, sanoen: taivaan valtakunta on lähestynyt.
Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239