Miehille kysymys..

Anonyymi-ap

Miten suhtaudut meikittömiin naisiin versus meikatut? Oletko miettinyt miksi näin?

Jasu

96

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HomoArska

• Anonyymi

Onko nykyään paljonkin näitä vihamiehiä, nuori herra? Sivusta

• Ei kai mitenkään eritavalla. Miksi pitäisi? Tietenkin huomaa jos joku on nätisti meinannut. Tai sitten jos on taas liikaa, tehny ylilyönnin.

• Anonyymi

Entäs jos on ihan meikitön?

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos on ihan meikitön?

Jasu

Mitä tarkoitaa ihan meikitön? Mä nyt luulisin, kun hoitolaitoksessa oon töissää, niin ei nää tänne hirveesti meikkaa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mitä tarkoitaa ihan meikitön? Mä nyt luulisin, kun hoitolaitoksessa oon töissää, niin ei nää tänne hirveesti meikkaa.

No ihan natural naama. Mulle on terkkarissa joskus sanottu osastolla harjoittelijana, kun olin että vähän voisit kaunistautuakin. Viitaten meikkiin. Vaatteethan mulla oli samat kun muillakin.

Joillekin se on iso asia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan natural naama. Mulle on terkkarissa joskus sanottu osastolla harjoittelijana, kun olin että vähän voisit kaunistautuakin. Viitaten meikkiin. Vaatteethan mulla oli samat kun muillakin.

Jasu

Eikä sillä, saa olla. Ei varsinaisesti häiritse meikissäkään muu, kun ne uskomukset ulkonäköön ja koko touhuun liittyen. Että olis jotenkin tai mitenkään hienompi tai parempi kun meikittömänä. Jos niin olisi, niin kaikki syntyisi meikattuna tai esiteltäisi jo synnärillä vanhemmille meikattuna. Miten nätti vauva. Rypyt näkyy mutta sävyt stemmaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sillä, saa olla. Ei varsinaisesti häiritse meikissäkään muu, kun ne uskomukset ulkonäköön ja koko touhuun liittyen. Että olis jotenkin tai mitenkään hienompi tai parempi kun meikittömänä. Jos niin olisi, niin kaikki syntyisi meikattuna tai esiteltäisi jo synnärillä vanhemmille meikattuna. Miten nätti vauva. Rypyt näkyy mutta sävyt stemmaa.

Jasu

En myöskään halua elää ihmisten luomassa kuplassa, että paljettimekko olisi juhlavampi kun perus farkut. Kuka sen päättää, että on?

Ei mun puolesta kukaan. Se on ihan päästä keksittyä huuhailua, että joku bling bling on parempi juhlavaate, kun perus kamppeet. Höpönlöpöä.

En osta. Kauppamiesten mainospuheita.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Naisille kuitenkin helpompaa olla natural naama. Miehellä ois partakarvoja hirveesti. Mäkin joudun ajaa joka päivä parran. Ja kosteusvoidetta käyttää. Huomasin just että siinä on joku anti age juttukin.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Naisille kuitenkin helpompaa olla natural naama. Miehellä ois partakarvoja hirveesti. Mäkin joudun ajaa joka päivä parran. Ja kosteusvoidetta käyttää. Huomasin just että siinä on joku anti age juttukin.

Pimeitä juttuja sinulla.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Onhan se helpompaa, henkisestikin kun just wash ang go. Itse tykkään kun ei tartte minkään menemisen takia vatvoa mites naama tai mites mun vaatetus.

En jaksa pohtia niitä, kun on maailmassa oleellisempaakin pohdittavaa. Ihmisiä on miljardeja, ihan kun just joku tietty tyyli kaikkiin purisi muutenkaan.

Jasu

• JeroP kirjoitti:

Tuli joku kommentti joka poistettu. mutta ei toi kosteusvoide oo enää nykyään mikään homojen homma, voi niitä kaikki miehet käyttää.

• Anonyymi

Minun mielestä olisi kiva nähdä nainen ilman meikki , mutta kevyt meikkaus on ihan yes liika on aina liika.

• Kun sitä oikein tarkasti miettii, koen että meikattu nainen hakee huomiota miehiltä...

...ja huomiota hakeva nainen saa miehen viettelymoodiin...

Joo, näin se on, kun rehellisesti ja tarkkaan mietin.

Vastaukseni ei varmaan miellytä naisia... 🤔

• Anonyymi

Eikö se ole enemmän sinun kuin naisten kärsimys, että vietät aikaasi viettelymoodissa (mahdollisesti ikään kuin turhaan, ainakin joskus)? 🤭

🦄

• Anonyymi

Mä mietin tuossa ihan samaa kuin yksisarvinen, että ei kai se varsinaisesti naisten ongelma ole tai heille ongelmaa tuota?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole enemmän sinun kuin naisten kärsimys, että vietät aikaasi viettelymoodissa (mahdollisesti ikään kuin turhaan, ainakin joskus)? 🤭

🦄

Tykkään olla viettelymoodissa.

Tosin en ehdi ajatella asioita tarkasti jokaisen meikatun naisen kohdalla, joten aika harvoin aktivoidun viettelyyn.

Kohdistan vähäiset resurssini vaimon miellyttämiseen. Onhan tiskaaminenkin jo jonkinlaista viettelyä.

• Anonyymi

Mulla taas tulee aina mieleen, että on mainonnan ja median luoman kauneuskäsityksen uhri. Rumasti sanottu. Tiiän.

Mutta se tulee mieleen, etenkin jos käytös on vielä ylevää tällättynä. Ikään kuin olis parempi kun muut, huomioh.. Niin pienisieluisuutena otan väkisinkin.

Ihan sama kenen silmille se on niin aina jonkun silmille se on suunnattu. Ja omalle egolle joka kokee tarvivan sen kuorrutuksen.

Jasu

• Anonyymi

Mitäs jos ihan kaikki ihmiset oliskin sokeita, mites sitten?

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos ihan kaikki ihmiset oliskin sokeita, mites sitten?

Jasu

Ehkä nainen kylpisi hajuvedessä.

Jännästi hajuveden lemua kutsutaan tuoksuksi. Mielestäni hajuvesi haisee, eikä suinkaan tuoksu kuin kukat tai sade.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ehkä nainen kylpisi hajuvedessä.

Jännästi hajuveden lemua kutsutaan tuoksuksi. Mielestäni hajuvesi haisee, eikä suinkaan tuoksu kuin kukat tai sade.

Heh, Giovanni Farina taisi keksiä kölniveden jos muistan nimen nyt edes oikein. Ja kyfiä läträttiin kuolleisiin.

Joistain tulee migreeniäkin asap, kun nuuhkaisee.

Jasu

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Tykkään olla viettelymoodissa.

Tosin en ehdi ajatella asioita tarkasti jokaisen meikatun naisen kohdalla, joten aika harvoin aktivoidun viettelyyn.

Kohdistan vähäiset resurssini vaimon miellyttämiseen. Onhan tiskaaminenkin jo jonkinlaista viettelyä.

Onko sut kasvatettu noin?
        Vain paheeeeellinen nainen meikkaa! Soosoo.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sut kasvatettu noin?
        Vain paheeeeellinen nainen meikkaa! Soosoo.
        Vilma

13:20
        Sori.
        Tää oli yksisarviselle.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Mä mietin tuossa ihan samaa kuin yksisarvinen, että ei kai se varsinaisesti naisten ongelma ole tai heille ongelmaa tuota?

Kuvittelin, että on sovinismia väittää, että nainen kaunistaisi itsensä miehen tähden.

Ja jos joku vähemmän viehättävä mies aloittaa kiimaisen soidintanssin naisen kanssa, niin onhan se sitten ongelma myös naiselle.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Kuvittelin, että on sovinismia väittää, että nainen kaunistaisi itsensä miehen tähden.

Ja jos joku vähemmän viehättävä mies aloittaa kiimaisen soidintanssin naisen kanssa, niin onhan se sitten ongelma myös naiselle.

Saa kai sitä väittää mitä tahtoo ja kuvitella olevansa oikeassakin? Eikö se ole sitä sanavapautta? Etkähän sä oikeastaan edes väittänyt mitään. Selvästi sanoit, että juuri sinä koet noin. Melko känisijä pitää olla, jos tuosta hermostuu.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

"Ja jos joku vähemmän viehättävä mies aloittaa kiimaisen soidintanssin naisen kanssa, niin onhan se sitten ongelma myös naiselle."

Miksi olisi? Aina voi kehottaa sen henkilön poistumaan hevon perceeseen. Anteeksi kaikille hevonperseeläisille tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:20
        Sori.
        Tää oli yksisarviselle.
        Vilma

"13:20
        Sori.
        Tää oli yksisarviselle.
        Vilma""

Anteeksi mikä oli minulle? Kasvatusasiako? Miten voit tulla noin outoon johtopäätökseen? 😁

Äitini ei meikkaa. Hän käytti minua kasvattaessaan vähäiset varansa muuhun, mm. ruokaan, suojaan ja lukion oppimateriaaleihini.

Minä aloin meikata, kun aloin tienata omat rahani. Ja sitä menee paljon meikkeihin. 🤭 Jokin aika sitten ostin varjostus- ja korostuspaletin, joka maksoi noin 50 €. Se jo vähän tuntui, kun mietti mitä kaikkea muuta sillä rahalla olisi saanut. 🥴

🦄

• No mun mielestä, jos nainen on kaunis, niin liialla meikillä sen kauneuden voi jopa pilata. Meikkaaminen pitää osata, että se näyttää hyvältä. Kyllä kai sillä voi korostaa hyviä puoliaan ja myös vääristellä totuutta.
      Ei ole mulle väliä sillä ollu, onko meikattu vai ei, se ei varmaan ihastumisessa ole merkitsevä tekijä.

• Anonyymi

Aikalailla samaa mieltä. 👍
        Ymmärrän, että se on monille tärkee rituaali.

Jasu

• Anonyymi

En ole mies mutta voin vuosikymmenten kokemuksella kertoa että mieshän ei erota onko nainen laitettu vain luonnonkaunis. Ehkä pahimmat maalipytyt huomaa muttei muita.

• Anonyymi

Tuo on harvinaisen totta. Sellasesta naamasta tietenki tietää, jota jatkuvasti jattelee naturellinakin, että jotain on lisätty. Sellasesta jota ei tunne ei varsinkaan enää näiden modernien meikkien kanssa huomaa, jos hän osaa meikata eikä meikkaa ihan hitokseen liikaa.

• Anonyymi

Ellei mieskin ole meikkaaja tms. stylisti.
        Voi olla.

Jasu

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti se on positiivista, ettei kotoa liikkeellelähtemiseen tarvita meikkiä.

Kertoo, että itsetunto on kohdallaan.

Meikittömyys voi kuitenkin olla osa sitä, ettei välitä huolehtia tisestään muutenkaan ja siitä minä en tykkää.

• Anonyymi

Se on kansalaisvelvollisuus näyttää niin hyvältä kuin suinkin pystyy sulkiessaan kotiovensa! Sillon ei ajattele pelkästään itseään vaan myös muita! Mielummin sitä näkee päästä varpaisiin hyvännäköisiä kuin sellaisia jotka ovat värittömiä eikä mitään ole laitettu eikä mihinkään panostettu. He ovat usein vähäosaisia. :) Näin Helsingissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kansalaisvelvollisuus näyttää niin hyvältä kuin suinkin pystyy sulkiessaan kotiovensa! Sillon ei ajattele pelkästään itseään vaan myös muita! Mielummin sitä näkee päästä varpaisiin hyvännäköisiä kuin sellaisia jotka ovat värittömiä eikä mitään ole laitettu eikä mihinkään panostettu. He ovat usein vähäosaisia. :) Näin Helsingissä.

Mä taas en usko, että ketään oikeastaan kiinnostaa miten hyvälle joku näyttää. Ihmisillä on muutenkin se kauneus ja hyvännäköisyys on omassa silmässä. Tietty tyyli voi tehota johonkin laumaan muttei todellakaan kaikkiin. Ja itse en piittaa yhtään onko joku mielestään mua kunnioittava habituksellaan vai ei kunhan kohtelee asiallisesti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas en usko, että ketään oikeastaan kiinnostaa miten hyvälle joku näyttää. Ihmisillä on muutenkin se kauneus ja hyvännäköisyys on omassa silmässä. Tietty tyyli voi tehota johonkin laumaan muttei todellakaan kaikkiin. Ja itse en piittaa yhtään onko joku mielestään mua kunnioittava habituksellaan vai ei kunhan kohtelee asiallisesti.

Jasu

Käytös merkkaa, ei habitus mun kohdalla, aina.

Jasu

• Anonyymi

Itse ajattelen, että hygienian laiminlyöminen viittaa enemmän kuin meikittömyys, ettei jaksa välittää itsestään.

Mä en pakkovaljastaisi meikkiä kellekkään osoitukseksi itsestään välittämisestä, kun meikki voi myös olla sitä että ei siedä itseään ilman maskia.

Joten valjadtan hygienian mielummin mittariksi hyvinvoivalle psyykelle.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelen, että hygienian laiminlyöminen viittaa enemmän kuin meikittömyys, ettei jaksa välittää itsestään.

Mä en pakkovaljastaisi meikkiä kellekkään osoitukseksi itsestään välittämisestä, kun meikki voi myös olla sitä että ei siedä itseään ilman maskia.

Jasu

Toki voi sekin olla sairaalloista puhdistautmista. Pöpökammoa jne. 😅

Jasu

• Anonyymi

Mites sitten nämä, jotka ei voi viedä roskapussiakaanilman tunnin laittautumista?
        Naisella on itsetunto kohdillaan, kun ei joka asiaan meikkaa. Hyvin meikattuina työpaikoilla, yliampuvuudelle ei. Sitten noi hajuvedet! Voi jessus, kun meinaa tukehtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on silloin sun ongelmas, ei niiden maalittomien ja jännä kaneetti tuokin "ne on yleensä vähäosaisia". Ihan pikkuvinkki, älä koskaan arvostele ihmistä ulkoisen olemuksen perusteella. Se voi osua joskus omaan nilkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on silloin sun ongelmas, ei niiden maalittomien ja jännä kaneetti tuokin "ne on yleensä vähäosaisia". Ihan pikkuvinkki, älä koskaan arvostele ihmistä ulkoisen olemuksen perusteella. Se voi osua joskus omaan nilkkaan.

Älä huoli, on kyllä omaa kokemusta vähäosaisuudesta. Mietin vaan meidän kerrostaloa että ne joilla on varaa myös käyttävät sitä meikkivoidetta. Voi olla hankala myydä osaamistaan jollei laittaudu mitenkään. Elämähän on kaupankäyntiä, oli kyse ihmissuhteista tai työpaikoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mä rakastan itseäni ja juuri siitä syystä esteetikkona haluan panostaa ulkonäköön. Jos en välitä itsestäni, en myöskään välitä siitä miltä näytän. Ulkoinen olemus kertoo sisäisestä hyvinvoinnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä rakastan itseäni ja juuri siitä syystä esteetikkona haluan panostaa ulkonäköön. Jos en välitä itsestäni, en myöskään välitä siitä miltä näytän. Ulkoinen olemus kertoo sisäisestä hyvinvoinnista.

Jaa, no mä näytän omasta mielestäni riittävän hyvälle ilman meikkiä. Kelpaan ittelleni very well. Ittenäni, esteettisestikin tosi kiva kun hymyilen. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no mä näytän omasta mielestäni riittävän hyvälle ilman meikkiä. Kelpaan ittelleni very well. Ittenäni, esteettisestikin tosi kiva kun hymyilen. 😃

Jasu

Mäkin olen esteetikko, mutta mun esteettistä silmää hivelee kaikki luonnonkaunis.

Jasu

• Anonyymi

Jos on lihava niin meikitön ok koska meikki korostaa läskiä. Kauniin tietenkin kannattaa meikata kauniimmaksi.

• Anonyymi

Mjaa, kun katson ylipainoisia tuttaviani jotka meikkaa, niin ei he minusta näytä sen erilaisimmille kun ne hoikatkaan meikkaajat. Meikatulle naiselle näyttää molemmat.

Jasu

• Anonyymi

Aattele nyt, meet kapakkaan, isket hemasevan pimun ja päädytte saman välkyn alle. Aamulla kaamea kankkunen ja sulotar vierellä irtoripset poskilla, maskarat naamalla, irtohiuslisuke toisella ohimolla, tekokynsiäkin on irronnut, pus-upit lattialla... kai sitä vähemmästäkin pelästyy krapuloissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattele nyt, meet kapakkaan, isket hemasevan pimun ja päädytte saman välkyn alle. Aamulla kaamea kankkunen ja sulotar vierellä irtoripset poskilla, maskarat naamalla, irtohiuslisuke toisella ohimolla, tekokynsiäkin on irronnut, pus-upit lattialla... kai sitä vähemmästäkin pelästyy krapuloissaan.

On rikos harrastaa tuntemattoman humaltuneen kanssa seksiä. Nykyään, kannattaa muistaa!

• Anonyymi

Mielummin meikitön kun meikattu nää kattos kun meikillä usein peitetään myös jotain ja muutenkin si taas ihte pidän luonnollisesti kauniista enemmän suurempi todennäköisyys että hyvksyy itse itsensä sellaisena kuin on

• Anonyymi

Olen taipuvainen ajattelemaan samoin tuon hyväksymisen suhteen, vaikka pyrin näkemään asiassa myös sen toisenkin puolen, fiilistelyn meikillä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen taipuvainen ajattelemaan samoin tuon hyväksymisen suhteen, vaikka pyrin näkemään asiassa myös sen toisenkin puolen, fiilistelyn meikillä.

Jasu

Ehkä se on kuin mielikuvitusleikki piirrellä naamansa erilaiseksi. Jos sen noin ajattelen, nään sen jo paljon hauskempana kun sen että tekisi jotain vain siksi, että naisen nyt kuuluu meikata. Vitut kuulu. Kuka käskee? 😃

Jasu

• Anonyymi

Oikeiden naisten kohdalla olen luomun kannattaja.

Totta on että meikattu naama kiinnittää huomion, mutta heti järjen palattua tsekkaan pepun ja rungon sekä vertaan vieressä olevaan vastaavaan meikittömään :)

Että tärkeät asiat aina edelle :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Mitä oikeiden naisten? Tarkoitatko bionaisia versus transnaisia? 😛

Jos niin voin kyllä sanoa, että transnaisissa on paljon nätimpiä naisia kun vaikka minä tai Tuksu. 😅

Meikittäkin!

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikeiden naisten? Tarkoitatko bionaisia versus transnaisia? 😛

Jos niin voin kyllä sanoa, että transnaisissa on paljon nätimpiä naisia kun vaikka minä tai Tuksu. 😅

Meikittäkin!

Jasu

Kyllä mielessä oli enemmän nuo naisenkorvikkeet :)

Siitä olen samaa mieltä, että maailmasta löytyy paljon kauniita miehiä. Meilläkin on muorin kanssa usein kauneuskisa ja minä voitan vielä näillä vuosillakin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Miten suhtaudut munattomiin miehiin? Ostaisko niille hamekankaan vai rintsikat?

• Anonyymi

Ovat varmaan kuorossa. Niin suhtaudun.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat varmaan kuorossa. Niin suhtaudun.

Jasu

Siis sopraanona. 😅

Jasu

• Anonyymi

Naisena vastaan miesten suhtautuvan samalla tavalla meikillisisiin ja meikittömiin naisiin. Ts. itse välillä meikkaan, välillä en, miesten suhtautuminen aina sama. Tuskinpa edes ajattelevat olenko nyt meikattu vai en.

- Sheena

• Anonyymi

Ihan mahdollista tai sitten ovat niin fiksuja, että huomaavat kyllä muttei tee asiasta numeroa ja osaavat käyttäytyä.

Jasu

• Anonyymi

Nainen ei meikkiä tarvitse. Olen hulluna lumonnollisiin naisiin.

• Anonyymi

Ei minustaan, edes ne jotka väittää olevansa rumia ilman.

Ihminen nyt on aika ruma otus anyway ja meikki vielä monesti alleviivaa sen käsityksen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minustaan, edes ne jotka väittää olevansa rumia ilman.

Ihminen nyt on aika ruma otus anyway ja meikki vielä monesti alleviivaa sen käsityksen.

Jasu

Joku hiirikin tai kissa. Luonnostaan niin kaunis, ettei mitään rumaa löydy.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Noita hiiriäkin kun katselen mitä mulla on kaverina, niin aina ihastelen miten joku on osannutkin noin kauniin olennon maailmaan tehdä. Kaikki on kaunista ja somaa nenänpäästä hännän päähän.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Tänäänkin näin meikkamattoman pitkän naisen kävelevän käsikädessä miehen kanssa. Olin aivan satavarma että kyseessä on homopari. Vasta kun siirryimme lähemmäs sjattelin "ai kamala, sehän on nainen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin näin meikkamattoman pitkän naisen kävelevän käsikädessä miehen kanssa. Olin aivan satavarma että kyseessä on homopari. Vasta kun siirryimme lähemmäs sjattelin "ai kamala, sehän on nainen".

Aika huonosti menee, jos ihminen ei naista tunnista kuin vasta meikattuna. 😂

Optikolla käynti voi auttaa.

Jasu

• Anonyymi

Jos on oikein tälläytynyt nainen, mietin mielessäni vähän tyyliin: Miksi?

Siis en mä sen kummemmin muuten mieti ihmistä sen perusteella, käyttipä paljon meikkiä tai ei...

Hitokseen iso vaivahan meikit on sinne naamaan tällätä, sekä varjella niitä. Ja ehostaa, ettei näytä Alice Cooperilta kuitenkaan. 😆

Varmaan se voi olla jostakin jopa mukavaa ja voi leikkiäkin niillä vähän, piristää päivää jne... mutta mä en vaan ihan niinkun sitä ihan ydintä keksi, kun en itse meikkaa...

Mut tiedän kumpiakin ihmisiä. Erittäin meikattuja ja meikkaamattomia ja en löydä mitään suuntausta puolin jos toisin. 🤷‍♂️

• Anonyymi

Samaa mietin monesti minäkin. Joku nätti nainen on meikannu kasvonsa kauneutta piiloonkin aika usein. Ajatellen, että on kauniimpi meikillä kun ilman tai korostaa jotain kohtaa mikä voi hänestä olla kaunis kohta. Se voi vaikkapa minusta olla vähiten kaunis kohta, mutta mites sen nätisti kellekkään sanoisi. Että parempi ilman. Värisitku ei palvele kauneuttasi yhtään. Päinvastoin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin monesti minäkin. Joku nätti nainen on meikannu kasvonsa kauneutta piiloonkin aika usein. Ajatellen, että on kauniimpi meikillä kun ilman tai korostaa jotain kohtaa mikä voi hänestä olla kaunis kohta. Se voi vaikkapa minusta olla vähiten kaunis kohta, mutta mites sen nätisti kellekkään sanoisi. Että parempi ilman. Värisitku ei palvele kauneuttasi yhtään. Päinvastoin.

Jasu

Minä en niinkään mieti mitä koettaa muuttaa meikillä...
        Kyllä kauneus näkyy meikkirn läpikin, jod niikseen on...

Mä vaan ihmettelen siyä tapaa...että miksi...😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en niinkään mieti mitä koettaa muuttaa meikillä...
        Kyllä kauneus näkyy meikkirn läpikin, jod niikseen on...

Mä vaan ihmettelen siyä tapaa...että miksi...😄

Niin näkyykin, ehdottomasti. Kasvonpiirteet näkyy meikin läpi, symmetriakin. Oisko se syy miksi, joskus tuo paljon mainittu korostaa kaunista kohtaa?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin näkyykin, ehdottomasti. Kasvonpiirteet näkyy meikin läpi, symmetriakin. Oisko se syy miksi, joskus tuo paljon mainittu korostaa kaunista kohtaa?

Jasu

Itse ajattelen että meikkaaminen vastaa ihan samaa kuin esimerkiksi
        -hiustenvärjäys ja leikkaus
        -vaatteiden ja korujen valitseminen
        Ym eli valinta vaan miltä näyttää. Ei sen kummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se periaatteessa on. Mutta vaatteet ei ole turhat, ne lämmittää. Suojaa. Korut, meikit yms. ne on turhaa turhamaisuutta. Kuten on hiusten värjäyskin. Sitä millä ihminen erkanee omasta luonnollisuudestaan. Eihän muut eläimet niin tee.

Miksi me ihmiset?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se periaatteessa on. Mutta vaatteet ei ole turhat, ne lämmittää. Suojaa. Korut, meikit yms. ne on turhaa turhamaisuutta. Kuten on hiusten värjäyskin. Sitä millä ihminen erkanee omasta luonnollisuudestaan. Eihän muut eläimet niin tee.

Miksi me ihmiset?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi me ihmiset?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi me ihmiset?

Jasu

Jaaha, tuli sittne 3 kertaa. 😛

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, tuli sittne 3 kertaa. 😛

Jasu

se on varmaan tuo kiihkeä luonne mikä saa takomaan enteriä kiivaasti

• Anonyymi

hähä, toimii hienosti taas , vedetään äskeinen takaisin 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hähä, toimii hienosti taas , vedetään äskeinen takaisin 😁

Joo oli joku hässäkkä, myönnän kyllä että välillä näpytän useamman kerran jos ei lähde heti. 😆

Että voi se siitä kiivaudestakin kyllä johtua.

Jasu

• Anonyymi

Kuten muihinkin naisiin: he ovat työtään tekeviä virkailijoita, hoitajia ja kaupankassoja. Lähinnä olen naisten seurassa joko asiakas tai omaa työtäni tekevä asiantuntija. Intiimeintä on, kun parturi leikkaa hiukseni.

Olen miettinyt, ja hyväksyn ja ymmärrän ilman vihaa tai itsesääliä, ettei nainen voi tuntea rakkautta tai mielenkiintoa minua kohtaan. Nykynaisten arvot ovat muuttuneet niin, etteivät he myöskään ole rakastamisen tai kaiken sen vaivan arvoista, mitä minkäänlainen suhde tai edes huomion saaminen vaatisi.

En oikeastaan edes tunne yksinäisyyttä, vaan valitsen mieluummin yksinäisyyden kuin mitään taivasta tai jumalaa. En tarvitse taivasta, jumalaa, tai naista. Yksin voin olla onnellisesti oma itseni.

• Anonyymi

Yksinään voi olla paljon onnellisempi, kun yhdenkään toisen ihmisen. Toisen ihmisen mukana tulee aina velvollisuuksia ja vastuuta, aina.

Jasu

• Anonyymi

Huippukauniit naiset, joihin ainoastaan kiinnitän huomioni, eivät tarvitse meikkiä.

• Anonyymi

Näätkö niitä usein?

Jasu

• Anonyymi

Luomua sen olla pitää! Kaikkine karvoineenkin.

• Anonyymi

Jos olisin mies, niin suhtautuisin varoen. Kaikki meikittömät naiset on liian natural, tosi ehdottomia ja omat oikeudet tuntevia, ettei millekkään muulle kuin heille ole enää tilaa.

• Anonyymi

Meikittömät on ainakin kaupungeissa niitä kapinallisia vihervassareita ja aktivisteja, eivät lainkaan taviskansaa. #koskamävoin niin v*tut muista!

• Anonyymi

En ole törmännyt moiseen, päinvastoin. Useinkin rennompia kun etikettien noudattajat.

Jasu

• Anonyymi

Olen allerginen kaikille maaleille kyllä. Maistuukin epämiellyttävältä.

• Anonyymi

Öljyllä se maku tehdään niinkuin sapuskoissakin, suosittelen chili-rypsiöljyä

• Anonyymi

sil eioo mitään merkitystä, tietty jos on meikannu niin pidän todella outona ja ei niin kiinnostavana

• Anonyymi

Rumat tarvii meikkiä enämpi

• Anonyymi

Niin mun mummokin sanoi. Ja että vanhat voi koristautua meikkiin, mutta nuoret on nuoruuden kauniita. Sanoi myös, että rumat ne vaatteilla koreilee. Taitaa kuiten vaatteet liittyä enempi imagoon ja mielikuva vaikuttamiseen, kun suoraan ihmisen ulkonäköön.

Ihmiset haluaa näyttää toisilleen habituksellaan, tämmönen mä oon. Viestiä ehkä arvokkuudestaan, varallisuudestaan, asemastaan jne.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mun mummokin sanoi. Ja että vanhat voi koristautua meikkiin, mutta nuoret on nuoruuden kauniita. Sanoi myös, että rumat ne vaatteilla koreilee. Taitaa kuiten vaatteet liittyä enempi imagoon ja mielikuva vaikuttamiseen, kun suoraan ihmisen ulkonäköön.

Ihmiset haluaa näyttää toisilleen habituksellaan, tämmönen mä oon. Viestiä ehkä arvokkuudestaan, varallisuudestaan, asemastaan jne.

Jasu

Mä taas sanoin aina mummolle hänen eläessä, että mua ei kuule ulkokuorella ja habituksella huijata. Nään mikä ihminen on vaikka se olis vuorattu lehtikultaan. 😃

Mummo sanoi aina, hyvä!

Jasu

• Meikattu-meikitön; avonainen paita-paita napitettu ylös asti, pilkkihaalarit-pyrstöä korostavat nahkahousut tai farkut-> samaa ryhmää kaikki eli ei tule kiinnitettyä näihin asioihin huomiota. Ehkä sellainen pikku ero sen suhteen että jos nainen on vain tehnyt jonkun pohjamaalivedoksen naaman päivittämiseksi niin välttämättä en edes erottaisi.

Miksi näin niin luulen että siihen on kolme kokonaisuutta. Ensinnä yleinen libidon lasku. En ole koskaan ollut ollut mitenkään erityisen viriili tapaus mutta jotenkin nykyään kun sitä tuntuu tulevan joka tuutista niin vähän tullut jo erotiikkaähky.
      Toinen asia on että keskityn asioihin joihin minulla on realistiset mahdollisuudet, onnistua kuten vaalitulokseen, saliennätyksiin sekä työelämän kysymyksiin.. On turha katsella myytäviä mökkejä jos ei kate riitä sellaisen hankintaan.
      Kolmantena se etää kun jätän ihmisen sukupuolen huomiotta ja näen hänet vain jonkun ryhmän edustaja niin jännittäminen vähenee.

Ehkä sellaiene tilanne että ollaan oltu parilla treffeillä joihin nainen tulee meikittömänä ja seuraaviin treffeihin saapuu sellaisella meikillä joka on tehty sellaiseksi että minä varmasti sen huomaan. Selloin tietysti käy mielessä että pitääkö minun osata tästä signaalista nyt jotakin päätellä.

• Anonyymi

Heh, sulla on mukava tapa ilmaista ajatuksiasi. Kerronnallinen. Tykkään. Mutta juu, oletko hämillään jos yks kaks nainen alkaakin tälläytyä? Onko se viesti, että nyt sun pitäisi kuskata tätiä jonnekkin missä näyttävyys olisi plussaa, vaikka ravintolaan kunnon sapuskalle tai peräti ooppeeraan? 😅

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, sulla on mukava tapa ilmaista ajatuksiasi. Kerronnallinen. Tykkään. Mutta juu, oletko hämillään jos yks kaks nainen alkaakin tälläytyä? Onko se viesti, että nyt sun pitäisi kuskata tätiä jonnekkin missä näyttävyys olisi plussaa, vaikka ravintolaan kunnon sapuskalle tai peräti ooppeeraan? 😅

Jasu

Kiitokset
        Hyviä tarkentavia kysymyksiä sekä ihan uusi näkökulma. En meinaan osannut ajatella noin että laittautuminen kertoisi toiveesta vaihtaa grillin autokaista paikkaan johon on pöytävaraus. Pidetäänpä mielessä; jos tuollainen tilanne tulee niin kerron etä toinen on niin nättinä että nyt mennään ravintolaan.

Kyllä minä hämmennyn jos treffeille tulee muuuttuneena. Ei ekalla tai tokalla koska oletan silloin että tuo nyt on hänen tyylinsä. Mutta jos villapaidat vaihtuu paitaan jonka kaula-aukko loppuu napaan ja meikittömys vaihtuu sellaisiin punaisiin huuliin johon verenkierto ei pysty niin on se minulle hieman hämmentävää. Lähinnä siis sen suhteen että onko tämä minulle joku viesti ja miten siihen pitää reagoida.
        Onko se viesti että voidaan olla muutakin kuin ystäviä ja odotetaan minun tekevän joku siirto. Kun sitten haluan pelata varman päälle etten saa ahdistelijan mainetta niin hän olettaa että en olisi kiinnostunut hänestä myös naisena.

Itse kun olen ujohko ja sanattomien viestien suhteen nätisti sanottuna kömpelö niin epäilen että jokunen orastava suhde on tähän kaatunut.

• Anonyymi

Riippuu tapauksesta.

• Anonyymi

Pitääkö naisella olla tuumanpituiset hämähäkkiripset?
      Vilma

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe