ettei tuhoa maapalloa. Trumpilla on myös Mini-Me Musk, joka nyökyttää Trumpin tahtiin.
Trump ei tunne kuin kokonaisluvut ja nekin osittain. Ukrainakin on Trumpin mukaan jo velkaa USA antamasta ja lahjoittamasta sotilasavusta biljoonadollaria. Tosi asiassa USA antama apu on ollut ainoastaan 90 miljardia. Oli se vaan hyvä, että Suomi ei ottanut vastaan sodan jälkeen USA Marshall apua ja maksoi sotalainansa pois 100 %, ettei Trump voi nyt vaatia triljoonaa dollaria.
Trump on kuin Austin Powerin pahis, joka vaati ei vähempää tai enempää kuin triljoona dollaria,
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mini-Me Musk pelkkää ja sen vuoksi on raahautunut Valkoisen talon ja Trumpin läheisyyteen. Mini-Me Musk soitteli Putinille sodan alettua 2022. Sen jälkeen Muskin asenne muuttui. Putin varmaan kierrellen tiedusteli Mimi-Me Muskilta, että tunteeko hän olonsa turvalliseksi. Mini-Me Musk mietti ja totesi, että vielä hetki sitten tunsin, mutta nyt en enää.
- Anonyymi
Eiks joku saa noita kusipäitä hengiltä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368