Ei Euroopalla ole mitään hätää, vaikka Trump uhkaa jättää meidät ns. oman onnemme nojaan ja isottelee tulleilla. EUn talous on loppujen lopuksi vahva ja EUn vahvuus on juuri vahvoissa kansallisvaltioissa, jotka ovat kriisin tullen myös tehokkaisiin toimiin.
Unkari jarruttaa, mutta Orban joutuu vielä nielemään p..kaa.
Venäjää ei tarvitse pelätä. Toki varautua pitää, mutta Venäjällä ei ole mitään sellaista jolla se voisi käyttää tuhoutumatta itse.
Eurooppa pärjää
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta viimeajan tapahtumista voi tulla ainoastaan johtopäätökseen että Trumpista on tullut yksinkertaisesti vanhuudenhöperö.
- Anonyymi
Päinvastoin Trump yrittää avata eurooppalaisten silmät tosiasioille.
Miksi ylipäätään USA:n pitäisi auttaa Eurooppaa?- Anonyymi
Naulan kantaan. Hän on tähän mennessä tehnyt kaiken oikein rauhan aikaansaamiseksi. Mikä tietysti kauhistuttaa suomalaispäättäjiä, jotka ovat ihan itse ajaneet Suomen jamaan missä Suomella ei ole muita kuin huonoja vaihtoehtoehtoja.
- Anonyymi
Jenkit kusipäät auttoivat ryssää Murmanskin saattueilla viime sodassa ja uhkasivat Suomelle sotaa jos katkottiin rautatietä ! Sellaisia nämä jenkkien veijarit;(
Jokaiselle joka luulee että Nato meitä puolustaa , Dream on ! - Anonyymi
Trumpin totuuden sanat EU:lle saivat päättäjät shokkiin!
Yllättävää kyllä, se ei mennyt perille, vaan selityksiä hänen sanoihinsa keksittiin hatusta jos jonkinlaisia.
No, opiksi ottamisen sijaan suuri uho nosti päätään ja sotahysteria leimahti ennennäkemättömään liekkiin; lisää tappovälineitä Ukrainalle jne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358