Loistavaa minä minä minä sosiaalisessa mediassa copy paste osaaja
17.2.2025 kaupunginvaltuuston kokouksessa jätin valtuustoaloitteen Suomen lipun aseman vahvistamisesta kaupungin virallisena juhlalippuna.
Aloitteessa on esitetty ( olen esittänyt) , että jatkossa Kotkassa kaupungin tiloissa sekä tapahtumissa liputettaisiin pelkästään Suomen lipulla ja keskityttäisiin valtiollisiin ja virallisiin liputuspäiviin.
UNOHDIT EU, KOTKA JA NATO LIPUT MAINITA. TERVEISIÄ SINNE MISSÄ EI AURINKO PAISTA, HURUKSELA?
YLE14.2.2023 7:43
Kotkan kaupunki ryhtyy liputtamaan ystävyyskaupunkiensa kansallispäivinä. Ensimmäisenä salkoon nousee ystävyyskaupunki Klaipedan kotivaltion Liettuan lippu tämän viikon torstaina.
Kotkalla on kaikkiaan 10 ystävyyskaupunkia Pohjoismaista, Baltiasta, manner-Euroopasta ja Kiinasta sekä Venäjältä. Venäjän kansallispäivä jätetään huomiotta niin kauan kuin sota Ukrainassa jatkuu.
Kuka sen oman hännän nostaa ellei Mika Nikkinen Hurukselan hurskas Peers
6
236
Vastaukset
- Anonyymi
Rajat kiinni ja Pohjois Korea lippu salkoon
Pohjois Korean kunnia kansalainen
Juho Eerola
Nikelin Lasajakoski
YLE 14.3.2012
Perussuomalaiset tapasivat Pohjois-Korean edustajia Kämpissä
Perussuomalaisten kansanedustajat Kaj Turunen ja Juho Eerola ovat tavanneet Pohjois-Korean diplomaattikunnan ja kommunistipuolueen edustajia Helsingissä. Keskustelujen aiheena oli pienyrittäjyys.
Pohjois-Korean valtuuskuntaa johti maan Tukholman-lähetystön toinen sihteeri. Mukana tapaamisessa oli myös Pohjois-Korean kommunistipuolueen edustaja. - Anonyymi
Pakko se on itseään kehua, kun muut eivät huomaa sitä tehdä.
- Anonyymi
Tää on mainio tik tok populisti, ollaan niin politiikkoa Hurukselasta että. Hallitsee muitten tuottamat ulostukset kopio liitä menttaliteetilla. Toimii myös Kotkan kaupunginvaltuuston tiedottajana ilman rekryä, riittää kun kopioi esityksiään ja päätöksiä, minä, minä, minä.
Omistaa ainakin Kotkan veromaksajien linaaman läppärin valtuutetuille, valokuitu Hurukselassa? Ettei vaan savumerkein digitoida kaupungintalon miesten WC`ssä. - Anonyymi
Ei kai Mika noin. Aikomus on mennä vielä eduskuntaan saakka.
- Anonyymi
Kuka sen oman hännän nostaa ellei Mika Nikkinen ?
Kukkulan kuningas Paratiisinmäeltä Hurukselasta, sehän se,
valtuuston työllä elvistelevä pöpylisti
Tutustu Lärviseen
https://www.youtube.com/watch?v=SBlil5r0no0- Anonyymi
onks Mikalle mukamas kasvanut häntä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299