Miksi lakkoillaan?
Sen takia lakkoillaan, että liiton puheenjohtaja tai hallitus on niin päättänyt.
Ei palkankorotusten takia. Luulitko muuta?
Liitto kertoo, mitä TESillä tavoitellaan, mutta lakoilla ei ole mitään tekemistä näiden tavoitteiden kanssa, koska lakot eivät vaikuta neuvottelutulokseen.
Lakot ovat turhia. YTK kutsuu. Silloin ei tarvitse lakkoilla.
Miksi vahingoittaa omaa työnantajaa? Siinähän palaa bonukset ym. kesäretket, kun vittuilee pomoille. Lakkoilija on ikävä ihminen. Ei puhalla yhteen hiileen. Työpaikka on se hiili, ei ammattiliitto.
Hyvät ihmiset menevät töihin. Kävin tänään kaupassa. Siellä oli tavaraa hyllyt täynnä ja hyvä palvelu. Urpot oli kotona.
Minä kävin kaupassa tänään ihan tahallaan.
Anonyymi-ap
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Miekii kävin Jno ääskaupassa, piha täynnä autoja ja kauppa asiakkaita.👍
- Anonyymi
Ihan oikeen tehty.Robotteja enemmän ja myyjiä vähemmän??
Itse en käynyt kolmeen päivään Jos työnantajalla on varaa
sijoittaa robotteihin on sillä varaa maksaa työntekilöillekkin
reilua palkkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220