Onko se rauhallinen paikkakunta? Riehuuko jengit sielläkin?
Ilomantsi asuinpaikkana?
9
846
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhallista on
- Anonyymi
Mummot korkeintaan kassajonossa
- Anonyymi
On rauhallinen ja mukava paikka. Olen itse asunut aiemmin ympäri suomea, mutta Ilomantsi tuntuu ehkä parhaalta. Kaikki elämän edellytykset löytyy ja väki ei ole erityisen v-mäistä ja keljua. Kunhan et itse tuo mitään kyttäyskulttuuria tai EU standardeja tai Woke ajattelua tänne. Sinustahan paljon myös riippuu itsestäsi asujana, että millainen vastaanotto on.
- Anonyymi
Kuulostaa lupaavalta. En todellakaan itse ole mikään kyttääjä, vaan enemmänkin omien teideni kulkija.. EU ja woke on kirosanoja minulle. En paljon muuta tarvitse kuin ruokakaupan, kuntosalin ja uimahallikin siellä taitaa olla. Luonnosta plussaa kun sitä siellä riittää.
- Anonyymi
No kyttäys ja juorukulttuuria täältä kyllä löytyy ihan omasta takaakin
- Anonyymi
Se on yleistä kaikkialla.
- Anonyymi
Kyllä tietyt tyypit kuppiloissa juoruavat suu vaahdossa ja sylki suusta roiskuen. Muita haukutaan ja omaa erinomaisuutta ja kaiken osaavuutta kehutaan.
- Anonyymi
Vai semmoisia olette.
- Anonyymi
Kaikki talot haisoo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002