IL: "Lääkäri ei löytänyt Jaakolta, 37, yhtään siittiötä – Sitten puoliso näytti positiivista raskaustestiä"
Hallelujaaa, Jeesus on jälleen maan päällä! Kolme tietäjää ovat jo matkalla!
Nyt se on taas totta!
17
186
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Harjun laelle ristiä kasataan?
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
Maria parka, saa siinä selittää reissujaan.
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Eikös joku Maria pyöräyttäynt poitsun jossa ? 50 luvulla koulukirja kertoi tuon olleen mahdollista menneisyydessä , ja nyt se on uusiutunut . Kyllä Naisen elämä voi olla vaarallista .
- Anonyymi
Pian Mooses tulee ja syrjäyttää vedet Jyväsjärvestä ja huutokauppias saa satoja polkupyöriä myytäväksi. Hallelujaa!
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Mitenkähän kauan se pohja on kuivana? Pitäisi käydä katsomassa löytyisikö hampaat vielä. Putosivat yrjötessä sillalta syksyllä.
- Anonyymi
Minä sain kesällä 9 kilon hauen jolla oli tekarit.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Et huomannut vilkasta oliko niiden kitalakeen kaiverrettu PV?
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
En älynnyt katsoa. Vein ne huutokauppakeisarille huutokaupattavaksi
- Anonyymi
Tyyppi oli ampunut viimeisensä ennen lekurin syyniä. Se oli tepsinyt. Se oli varmaan se kuuluisa Simo- siittiö, kaikkien siimahäntien isä.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Aika yleistä että nuori nainen tulee raskaaksi "vessan seinästä" ja tuloksena olisi tumma pötkö.
- Anonyymi
Ei minultakaan lääkäri löytäisi yhtäkään siittiöitä koska kaikki olen roiskinut milloin mihinkäkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728