Tarkka sanomisistaan

Anonyymi-ap

Kannattaa olla tarkka sanomisistaan, koska jotkut eivät ymmärrä esim. sarkasmia ja juoruavat muille mitä joku läpällä sanoi 15 vuotta sitten, koska käsittivät väärin koko asian alunperinkin. Jos ei muuhunkaan kykene niin joku voi itseään yrittää korostaa muita mollaamalla.

8

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joka juoruaa sinulle muista, juoruaa yleensä myös sinusta muille. Se on se juoruajan luonne.

• Anonyymi

Yleensä huumeidenkäyttäjiä ja rikosrekisterin omaavia . No, mutta, kun tarpeeksi paljon käyttää ,niin sitten jää ruuat laittamatta, ei ole syöjää, mutta hyvä jos uskoa riittää.. toki.

• Anonyymi

Huumeidenkäyttö, holtittomuus ja vastuuttomuus kuuluu usein luonteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeidenkäyttö, holtittomuus ja vastuuttomuus kuuluu usein luonteeseen.

Voi sitä sanoa tyhmyydeksikin.

• Anonyymi

Kyllä muuten monesti esimiestaho katsoo facebook profiilia ja henkilön nettikuviakin ja vetää niistä aika helposti omat johtopäätöksensä, millainen hlö oikein on kyseessä..

• Kirjoitettu teksti on aina hankalaa. Musta huumori ja sarkasmi on hauskaa niin kauan, kun keskustelukumppani on tuttu ihminen...

• Anonyymi

Jotkut tykkäävät maalata toisista valheellisia käsityksiä ja saavat suurta tyydytystä kun se toinen näyttää menevän alas ja samalla tietysti valehtelija itse ylös siinä tilanteessa luodussa kuplassa. Toiveena on toki että sana leviää. Hinta voi silti olla raskas maksaa sitten kun totuus paljastuu. Toisaalta olen huomannut että totuudella ei ole paljoakaan väliä jos halutaan olla samaa mieltä muista hyödyistä johtuen, kuten em. oman kipeän egonsa paisuttaminen -muiden kustannuksella halpamaisesti.

• Anonyymi

Fiksut puhuvat yleensä jostain muista asioista kuin toisista ihmisistä. Heillä on suunnitelmia ja strategioita joita he haluavat yrittää maailmassa. Jos mennään aivan pohjalle ongelmien suuruuden skaalalla ja ajatellaan väkivaltarikollisia ja vankilassa olevia, heidän ongelmansa ovat melkein kaikki toisiin ihmisiin liittyviä, huijaamiseen, väkivaltaan, ryöstöihin, vasikoimiseen ym. liittyviä ongelmia. Ei ole eväitä minkäänlaiseen rakentavaan toimintaan, vaan vain muiden kynsimiseen ja muilta ottamiseen. Monet ovat kuitenkin sillä tiellä löytäneet uskon Jumalaan ja sitä kautta nousseet vieläkin korkeammalle kuin fiksut ihmiset ja heillä on halu auttaa muita ja niin tekemällä he auttavat itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4330
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3724
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      410
      1347
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      411
      1187
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe