Asikaspalvelijat ovat epäkohteliaita ja nyrpeitä. Niin että on ihan turha uhota että täältä ei sammu valot pitkään aikaan. Valot sammuu pikemmin ennemmin kuin myöhemmin jos pitää lähteä Joensuuhun tai muualle saadakseen asiansa hoidetuksi.
Lieksassa palvelut toimivat erittäin huonosti
11
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos ei asiakkaille töykeitä niin toisilleen on. Jotenkin ilettää sellainen.
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos olisit itse kohtelias, saisit samaa takaisin.
- Anonyymi
Seisooko myyjät vielä tänäänkin kitumarketin ja s marketin ovella ja "estävät" ihmisiä menemästä ostoksille? Lieksassa edes eivät käy kettuilemaan asiakkaille jotka tulevat kauppaan niin se on hyvä asia
- Anonyymi
Olen saanut Lieksassa vain hyvää palvelua, ihmiset Lieksassa on tosi mukavia!
- Anonyymi
Ystävällisin henkilökunta on K-rauta ja Cittari.
- Anonyymi
Lieksassa on hyvä asiakaspalvelu.
- Anonyymi
On paikkoja missä on huonoa asiakas palvelua en sano nimeltä sittari ja s market hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paikkoja missä on huonoa asiakas palvelua en sano nimeltä sittari ja s market hyvä
Ainakin kaksi paikkaa missä saa huonoa palvelua
- Anonyymi
aina olen saanut hyvää palvelua mutta minä osaankin käyttäytyä
- Anonyymi
Erinomaista palvelua ☝️
- Anonyymi
Kaupungin johtajien virastot ja palvelu kuntalaisille ylimielistä ja mitäänsanomatonta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327