Muuttosiivoukseen sisältyy ikkunoidenpesu. Jos on pakkasta niin vaan sisäpuolelta.
Mulla on muutto 31.3. , mistä mä tiedän onko silloin pakkasta, ja riittääkö että on yöpakkasta ettei ikkunoita tarvi pestä ulkopuolelta?
Ja voinko pestä sisäpinnat jo nyt, vai pitääkö olla just ennen luovutusta pestynä?
Muuttosiivous
5
290
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sentään tätä kyselyikäisen tekemää palstan aktivointia...
- Anonyymi
Jep, ja sinä puolestasi aktivoit palstaa tällä älyllisellä kommentillasi.
- Anonyymi
Ota valokuvat kaikkialta asunnosta ennen kuin viet avaimet.
Tulet muuten saamaan siivouslaskun olemattomasta siivouksesta ilman perusteita. Muista ottaa lähikuva jokaisen laatan välistä ja kaikista kulmista jokainen hylly ym. eli sekä ala että yläpuolelta jne. Kaikki tarkastetaan.
Jos löytyy pienikin tahra, joudut maksamaan monen tunnin siivouskulut.
Retta on huijarifirma.
https://yle.fi/a/74-20032808 - Anonyymi
Maaliskuu on parasta ikkunoidenpesu aikaa. Minulla oli niin tarkka lopputarkastus, että kun olin pessyt ikkunat keväällä, olisi pitänyt pestä uudestaan heinäkuussa 🤭. Tähän pistin stopin.
- Anonyymi
Meille muuttosiivouksen teki Alman Siivous Oy
Muutimme Espoosta Järvenpäähän viikko sitten 15.04.25
Olen enemmän kuin kiitollinen ja työt sujui sukkelasti ja aikataulussa pysyttiin. Mahtava TIIMI!
Siivottava talo oli 200m2 ja ikkunat pestiin myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337