Luehan tästä eka virke ihan ensin :D Ne harvat kerrat jos sattuu tulemaan yhteydenotto niin sitä yhteydenottajaa ei oikeesti kiinnosta pätkääkään se mitä minä haen. Joten luethan ja sisäistäthän lukemasi ja päätät sitten laitatko viestiä. Sellaset ei tosissaan kiinnostuneet lähestymiset on vähän tympeitä ja pistää lähinnä vituttamaan kiitos :)
Minua on pidemmänaikaa kiinnostanut löytää nainen kuka haluaisi sellasen kiintyneen äitipoikamaisen vakisuhteen tai seurustelun. Olisi ihanaa ihastua ja rakastua bbw naiseen kenellä voisi olla iso perse sekä kookkaat tai valtavatkin rinnat. Nauttisit hellittelystä ja läheisyydestä ja siitä kun saa antaa miehelle äidin rintaa imettäväksi ihan huolettomasti. Tykkäisit siitä että mies on heikkona rintoihin. Näiden lisäksi mua sytyttää naisellisuus, tuhma luonne sekä halu pussailla ja olla iholla. Ikähaarukka ehkä n.30-48v mutta tuo on toki vain vähän suuntaa antava eikä niin tarkka. Enemmän minua kiinnostaa kemiat ja naisen muhkeat muodot.
Oon ite 32 vuotias sinkkumies Joensuusta. Oon pitkä ja tosi hoikka. Luonteeltani oon enemmän rauhallinen kun hölösuu ja oikeanlaisen naisen kohdalle osuessa saatan olla myös höpsähtänyt ja ihastun hetkessä. Toki oon myos suorasanainen. Harrastelen musiikintekoa ja pelailua vähän mitä jaksaa millonkin. Käyttäisin mieluiten whatsappia yhteydenpitoon mutta tänne en laita numeroa tän trollimäärän takia. Mulle saa antaa kyllä numeron näiden muiden yhteystietojen kautta.
kik Defrosty_
snap defrosty_0 <---nolla
that-oneguy@hotmail.com
Olisi kiva joskus saada yhteys naiselta ketä oikeasti kiinnostaisi suhde jossa olisi paljon kiintynyttä äitipoikamaista kahdestaan puuhailua.
Äitipoikamainen vakisuhde kiinnostaisi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717