23.2.23:15
Purra kommentoi Saksan vaalitulosta
Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra kommentoi Saksan vaalitulosta X:ssä.
Saksalaiset äänestäjät haluavat ja ansaitsevat maahanmuuton huomattavaa kiristämistä, rajakäännytyksistä alkaen, ja toimia yhteiskunnan rauhoittamiseen. CDU ei voi antaa periksi SPD:lle eikä muille tämän vesittämisessä. Valitettavasti CDU:n oma historia ei viime aikojen puheista huolimatta luo suuresti uskoa, Purra kirjoitti päivityksessään.
Persut soittaa Matti Semille ei Vasemmistoliitto ota ehdolle kunnallisvaaleihin Aluevaaleihin
Kiira mitenkähän pitkälle mennään että viranomaiset kiinnostuu
Juu toimia yhteiskunnan rauhoittamiseksi
113
398
Vastaukset
- Anonyymi
Rikka Purra puhuu kuin Tiina Grönlund ja Jussi kiira
Eli jos ei pidetä suljetaan pois vaaleista- Anonyymi
Siinäpä suljet
Linnassa ollut kiinnostunut
Ette itse keräät Persu verta nenästä - Anonyymi
Ja myös 1993-98
Hakattu - Anonyymi
Juu saksa ansaitsee natsit johtoon
Hyvä että selvis Tiina Grönlund ja perussuomalaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että selvis Tiina Grönlund ja perussuomalaisetOsaa suhtautua oikein
Itke vähän
Itke itse kuule - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa suhtautua oikein
Itke vähän
Itke itse kuuleJa vittuilet linnassa ollut kiinnostunut
- Anonyymi
Ja turpaan laitetaan linnassa ollut kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja turpaan laitetaan linnassa ollut kiinnostunut
Saa kiira yhyttää vaaliteltalla paskat housussa
Viranomaiset kiinnostuu
Tulee linnassa ollut tuttuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kiira yhyttää vaaliteltalla paskat housussa
Viranomaiset kiinnostuu
Tulee linnassa ollut tuttujaSuomen 1936-45
Riikka Purra ja perussuomalaiset
Parakki, velliä
Ja rahat talot liikkeet pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen 1936-45
Parakki, velliä
Ja rahat talot liikkeet poisRiikinvoima toimii
Riikka Purra ja perussuomalaiset parakkeihin
Ja omaisuus pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikinvoima toimii
Ja omaisuus poisRiikka Purra ja perussuomalaiset parakkeihin
Lappiin natojoukot valvoo
Rahat ja omaisuus takavarikoitu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lappiin natojoukot valvoo
Rahat ja omaisuus takavarikoituRauha maassa häiriköt parakeissa
Lipittää velliä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha maassa häiriköt parakeissa
Lipittää velliäRiikka Purra haluaa uudelleen
Gestapon elon Musk
Keskitysleirit
Eli heidän omaisuus takavarikoitu
He sinne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että selvis Tiina Grönlund ja perussuomalaisetNaapuri saksasta kotoisin ,
nyt eläköityvät suomeen ja kun on juteltu miten typerä trump tai hullu putin mutta heillä suuri huoli saksasta ja natsien noususta , kuinka he häpeävät tätä natsi porukkaa
- Anonyymi
Holly Roxx Red Ravyn yhtye rumpali Mirka Rantanen
Mark Boals USA
Tietää
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta
Haukkuu somessa valetta olohuone
Kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja mielisairas yrittää päästä lehteen - Anonyymi
Valtio on muutenkin kuin kansalaisten pahin viholllinen. Ajatelkaa mm. tätä ns. työministeriä? Joka tekee kaikkensa että työntekijöillä on mahdollisimman surkeat olot ja huono palkka, olemattomine työttömyysturvineen ja mitä tulee elinkeino vastaavaan niin oikein konkurssien auer ja kaikkien vararikkojen äiti. Minä en ihmettele vaikka Suomeen tulee kaikkia huono osaisuudesta seuraamia, täystuhoisia tsunami aaltoja. Mitä ihmettä tuommosillakin ns. päättäjillä tekee suomen kansa?
- Anonyymi
Omat Päättäjät tuhoaa Suomen kansan.
- Anonyymi
Oma kansa ensin ajattelu on väärin. Tytti
- Anonyymi
Purran kirjoitukset ja puheet tunnetaan hän ajaa putinin ja diktatuurien asiaa edes ymmärtämättä sitä
- Anonyymi
Sinä ilmeisesti ymmärrät?
- Anonyymi
Hahahhahhaaaa... kiitos maanantai aamun nauruista. Nyt on hyvä mieli jatkaa TÖITÄ tänään, kun on saanut nauraa maha vääränä näitä "asiantuntija"lausuntoja.
- Anonyymi
Poliittinen päätöksenteko on jäänyt täysin kivikautisiin raameihin ja jos edes on niinkään nykyaikaista kun tuntuu koko maapallon aurinkokuntineen olevan maailmankaikkeuksien perähikijä ja takapajula eli ollaan avaruuksien perän perällä ja sielläkin vielä perässä.
- Anonyymi
ainut mikä jäljellä on viha anssi oksmannin
lautailun katukulttuurin hisotriaa kohtaan - Anonyymi
vasu uuniin
luukut kolisemaan - Anonyymi
Kaikki
Julkaisut
Ihmiset
Ryhmät
Kelat
Tämä on tullut huomattua lukiessa Varkauden alueen ilmoitustaulua koskien Vatuskia. Asioista ei oteta selvää vaan heti ollaan moittimassa yrittäjää.
Näin maalaisjärjellä ajateltuna rinne tarvitsee toimiakseen myös sosiaalitilat. Jossain kai tarpeillaankin pitää käydä Ja jostain ne rinneliputkin on käytävä ostamassa. Vatuski on saamassa hienot kahvio-ja vuokraamotilat, valitettavasti kaikki ei ole mennyt suunnitelmien mukaan Onko kukaan kysynyt yrittäjältä mikä on mennyt pieleen? Miksi näin on käynyt? El ole, vaan syyttely ja kirjoittelu facessa on paras tapa.
Syy miksi nyt aiheesta avaudun on se, että tänään Vatuskilla oli käynyt kaupunginhallituksen jäsen kyselemässä miksi rinne ei ole auki. Hänen mukaan sosiaalitiloja ei tarvita rinteen aukaisemiseen. Ja hän esitti kysymykset Vatuskin nuorelle työntekijälle, ei yrittäjälle itselleen Jos on kaupungin päättävissä elimissä mukana niin luulisi olevan kanttia keskustella suoraan yrittäjän kanssa.
Annettaisiinko nyt Vatuskin porukalle työskentelyrauha? Sanontakin kuuluu: Hyvää kannattaa odottaa! Mennään porukalla käyttämään Vatuskin nalveluja kun se aukeaa
Persut paskoo kadulla
Myös vatuskilla he ovat kusella
Ja paskalla mettässä housut kintuissa - Anonyymi
Äärioikeisto ei ole koskaan rauhoittanut yhteiskuntaa, päinvastoin ovat aina jakamassa kansaa kahtia ja aiheuttavat mellakoita ja väkivaltaa.
- Anonyymi
Minä olen niin päättänyt että minun elämä päättyy Saunassa. Minä olen kuitenkin niin kiitollinen omasta elämästä kuitenkin Suomessa. Vanhuutta en kuitenkaan halua enään kokea nykysuomessa.
- Anonyymi
Suomi on pirullisen pirullinen itse suurenm saatananmaa. Pitää ymmärtää ajoissa milloin oma loppu on jo käsillä.
- Anonyymi
Noituus ja Saatanpalvonta on nyt minun juttu. Suomi on itse suuren Saatanan kiroama.
- Anonyymi
Suomen päättäjät ottaa niin päähän että kai sitä kuolee viimein suureen vitutukseen, toivottavasti kuolee.
- Anonyymi
Minä olen sitä mieltä että miksi elää yhteiskunnassa yleensäkään joka panostaa vain rikkaisiin ja menestyjiin?? ?? ?? Siinäpähän pitävät vain he. He ja He
- Anonyymi
ElonMusk on mm. Hitscokin ennustamia psykopaatteja. Hän tuhoaa koko maailman. Raamatun Ilmestyskirja puhuu jo paljon.
- Anonyymi
Shemales ja Trans- Seksi on avaruusajan tulevaisuutta. Maallinen politiikka epäonnistui viimein ihan kaikessa,
- Anonyymi
Trans-naisen muna pitää olla anaalissa noin yli 33cm ennenkuin tulee pyllyorgasmi ja tulee ns. miehinen rauha. Kuuban, Puerto Ricon trans-nainen pani minua vaatimattomassa esikaupungissa Kokkolassa pyllyyn . Upouudella Transit-autolla ei ollut muuta osuutta asiaan kuin että pääsin perillle helposti, eli siiitä kiitos Ford-autot.
- Anonyymi
Suomen päättäjät ei ymmärrä oikeasta elämästä yhtään mitään, seuraukset tulee olemaan varmaankin sen mukaiset.
- Anonyymi
Trans-naisen pitää siitintä syvällä pyllyssä liikkumatta noin 10min, kaiken liikkumisen jälkeen sitten vasta lähtee LIKKEELLE aivan jumalaton orgasmi..
- Anonyymi
Minä tunnustan että selvinpäin koko elämä on mennyt kokoajan täyttä persemäkeä. Raittiina en koskaan saanut työtä 90-luvulla.
- Anonyymi
Alkaa näyttämään niin että Kokoomus ja PerusS politiikka alkaa laskemaan persemäkeä pelkästään enään myös laskiasriennoissa.
- Anonyymi
Minä myyn ainakin persettä ihan mitään miettimättä jos vain kauppa käy ja ihan verovapaasti tottakai. Valtion vastainen vehkeily se jos jokin on kaikkein makeinta, kovan seksuaalisen nautinnon päälle.
- Anonyymi
Suomen valtio vs kansalaiset mitenhä siinä taas käy kuten 1918. Suomen itsenäisyys lienee uksin maailman kummajais arvoitus*?? Miksi valtio vastaan kansa??
- Anonyymi
Hautausmaa näyttää hienolta Tuppukylässä. Perähikijällä voi olla tosi tyytyväinen että elämä päättyy valmiiksi suunniteltuun hautaan sillä muuta elämää ei enään ole.
- Anonyymi
Suomessa elämistä voisi ainakin liennytttää NIIN että onneksi elämä ei tosiaankaan ole ikuista ja siitäkin LuojanJumalan kiitos.
- Anonyymi
Kyllä Suomessa on vain niiin yllättävän paskat poliitikot ja päättäjät. Ei mikään ihme jos viimein tulee sukupuutto. Idiotteeja piisaa pitää yllä paskaa maailmaa.
- Anonyymi
Minä uskon maailmanrauhaan ja Joulupukkiin kuten lauloi Juice Lesklnen.
- Anonyymi
Minä luulen niin että poliitikot on menettänyt täysin järkensä ja otteensa koko Suomen hallinnasta. Kauhulla odotan mitä tuleman viimein loppupeleissä pitää?? *onneksi asun täydessä perähikijällä ehkä jopa Maailmamkylässä? Kännissä kulkeekin parhaiten.
- Anonyymi
Pahoin pelkään että Suomessa ei enään ole oikeaa huumorintajua edes enään tallella ja se jos jokin voi kieliä jo kaiken lopun lopusta??.
- Anonyymi
Minusta Suomessa eläminen on aina vaatinut aika kovaakin kovampaa huumorintajua. UunoTurhapuro meiningillä.
- Anonyymi
Suomessa asuminen vaatiikin totta tosiaan jatkossa erittäin kovaa huumoria ja huumorintajua, ehkä se riittää?? TOIVOTTAVASTI HYVIN MONELLE.
- Anonyymi
Minulla on aivan ihana Tyttöystävä Etelä-suomesta ja itse Pohjanmaalta. Hänellä on sellainen unelma onnesta kuten minullakin sekä yli 50cm Strap-On avaruusfantasia seksilelu että näillä mennään mitä tuleman pitää. Poliitikka tekee päätöksineen Suomenmaassa outoja kuvioita mutta minua ei haittaa ollenkaan, päättävät mitä päättävät seurauksieen.
- Anonyymi
Minusta perseseen ottminen on ihan luonnollista että tulee mm taloudellisesti toimeen. Samahan se on mm. Avioliitossakin jopa kirkon vihkimänä. Pakkohan se on sopia kun on vihitty!! Mitäs siitä enään purnaamaan?!?!
- Anonyymi
Taloudellisessa menestyksessä näen itse niin että sukupuolesta riippumatta voi ottaa munaa perseeseen, ilman mitään moraalia kuka vai kynnelle kykenee kun vain sillä elättää itsensä. Kokoomus ajaa myös tätäkin aivan yksinkertaista asiaa eli tulla myös omalla Perseellään toimeen.
- Anonyymi
Onkohan siinä ns.KristillisDemokratiassa ollenkaan enään mitään perää?? Itse ihmetten että mikähän se on tämänkin puolueen juttu?? Tuskin mikään elävä elämä vaan kaiken kuolema ??
- Anonyymi
KristillisDemokratia totta tosiaan mitä ihmettä se ihan oikeasti on ??
- Anonyymi
Suomen politiikassa on tainnut tulla jo iso Betoniseinä vastaan mutta päättäjillä kestää sekin jo pitkään oikeasti ymmärtää..
- Anonyymi
Luulisin että sitten kun seksi hautausmailla yleistyy niin politiikka tulee viimein tiesä päähän saatika muu outous??
- Anonyymi
Minä otan perseeseen verovapaasti munaa niin kauan kuin PerusS ja Kokoomus on Hallituksessa. Viinaa myös keitetään Suomen Saloilla. Outo maa ja miksi tänne syntynyt??
- Anonyymi
Kiinnostaa kiviäkin köllipojan höpinät.
- Anonyymi
Trans-naisen suoraan perseeseen nainti on niin ihanaa että ei mikään ihme jos sitä paheksutaan ja on syntiinlankeemuksienkin auwer, suoraan 10 käskyistäkin , Paratiisien käärme. Sekin että huippuseksi tulee anaaliin yli ja noin vasta yli 40-50m vehkeestä !!
- Anonyymi
Poliitikot jos jotkut nauttii täysin vastikkeetomasta rahasta. Palkka tulee täysin tyhjästä.
- Anonyymi
Muistan kun olin raittiina koko ysäriluvun ja politiikka oli minusta aivan perseestä niin aloin viimein fantasioida että minua nai perseeseen avaruudesta tullut naisvaltiatar. Seuraukset seuraamuksista, mitäs siitä sitten !! ??
- Anonyymi
Elämän totuudet ovat yksioikoisia ja hyvinkin selviä. Itsellä on suuri ja hyvännäköinen perse ja pikku pippeli jolla ei oikeasti tee yhtään mitään. Suunta on siis TransSeksi. Poöiitikot taas saa veivata mitä veivaa lämpimikseen ja uskonnot MYÖS ihan samaan kasaan.
- Anonyymi
VASEMMISTOLIITTO, ihan vain tulevaisuudenkin varmuudeksi tulevissa vaaleissa.
- Anonyymi
Tässä onkin jo nyt tultu pelkästään omalla persellään toimeen Trans-naisten kanssa työttömänä siis ilman ns. tavalista työtä. Se SYNNITÖN heittäköön ensimmäisen kiven joka tulee toimeen ilman ulkopuolista palkkaa?? TuomariNurmion sanoin Perseellä tienaajaa uusin kuosin.
- Anonyymi
Suomi alkoi mennä ihan päin vittua koko ysärilaman jälkeen ja sitte minä aloin myydä persettä mutta nyt kauppa vakiintui yhteen Trans-naiseen ja verovapaasti tottakai. Päättäjille on tässä ihan ja aivankin omanlaatuinen työmaa.
- Anonyymi
Suomen päättäjistä voi olla siitä niin iloinen että elämä ei ole Suomessa ikuista. Kuolema on pelastus kaikesta.
- Anonyymi
Työttymyydestä on tehty politiikassa tuska kärsimys hirveys, kauhuahdistus ja kirous niin että vankiloidenkin seinät viimein ratkeaa mutta siellä työllistyy heti. Vanhuudesta taas tulee painajainen.
- Anonyymi
Suomenmaa olisi muuten hyvä mutta poliitikot on tehneet siitä tuskan ja ahdistuksen jossa kuolemaa etsitään kissojen ja koirien kanssa.
- Anonyymi
TuomariNurmiota lainaten , ainut yön valo vain pilkkuu, Taxin valo vain vilkkuu, katuja auto valot kiilaa, siellä on on monenlaista rienaajaa, perseellä tienaajaa.. Ehkä hän ei sanonut näin suoraan mutta minä sanon.
- Anonyymi
Poliitikko saa rienata mutta perseellä voi aina tienata verovapaasti. Helsingin kaduilla on paljon rienaajaa mutta myös paljon verovapaasti perseellä tienaavaa.
- Anonyymi
Mnä tyydytän itse jatkuvasti päivittäin anaalissa noin 50cm avaruus merikäärme fantasia seksilelulla ja se alkoi siitä kun Suomeen tuli niin Täysin perseestä oleva Hallitus eli syy ja seuraus ihan aivankin yksinkertaisesti JA TOTTA ON.
- Anonyymi
Minäkin olen täysin yllättynyt siitä kuinka suuri sopii perseeseen eli puhutaan hevosen siittimen koosta ja sekin oli itselle täys yllätys että kiinnostus alkoi ihan nyt vasta noin 2023 tai uuden Hallituksen alkaessa toimia.
- Anonyymi
Tänään otettiin kuppia koko päivän ja iltä yöstä sovitetaan persereikään yhtä koko Suomen markkinoiden suurinta seksilelua ja on ihan valtiovarainministerin tyylinen ja siitä se ajastus sitten lähti. Uppoaa nopeasti sisään kuin vanhaan rakennukseen ja nuohoaa tuhkatkin aromipesestä.
- Anonyymi
Suomen yhteiskunnasta tulee ihan oman politiikan mukaista eikä se näytä minusta hääviltä. Itsekin ostin eilen markkinoiden suurimman viinileilin eli hitaasti tissutelllaan päivä kerrallaan. Viisaat tutkijat sanoo että suurimmalla osalla kansaa menee ihan mukavasti ja näin on.
- Anonyymi
Usko ja yhteiskunta sekä synnit on sovitettu jo valmiiksi mutta kuuluuko katsastamattomalla autolla ajo siihen? Minä uskon että synnit sovittuu tilanteiden ja tarpeiden mukana automaattisesti, yhteiskunnan vaatimusten tulemana ja itse jumalasta ei mitään muuta iloa olekaan vaikka se on olemassa että se siitä.
- Anonyymi
Katsastamattomalla autolla ajo on kansallisUrheilua kuten pontikan keittokin ja myynti. Ainoa taiteenlaji lienee laillista kun mm. TyttöYstävä työntää anaaliin yhden koko Suomen markkinoiden suurimpia seksileluja. Minä en tiedä mikä on suurin ja ei ne ole minun kuten Austin Power myös totesi Ruotsalaisesta peniskehittimestä.
- Anonyymi
Perähikijällä on makeaa ajaa katsastamattomalla autolla sekä kaiken huipuksi sekin on ulosoton tavoittamattomissa oleva vekselipeli. Yhteiskunta keulii jo pahasti omaansa tehtyyn suohon.
- Anonyymi
Yhteiskunnan suurimmat rahat on ohjattu sinne missä elämää ei ole ja lopputulos tulee olemaan viimein hyrjaakin hurjempi kuin maailmanloppu. Minä valmistautuisin vain juhlimaan jatkuvasti, oman lopun tappiin asti.
- Anonyymi
Monasti on tullut mieleen kysyä siltä yhteiskunnalta että mitä mm. Poliisipartio valvoo maaseudun perähikijöillä? Sitäkö että jos joku sattuis liikkumaan tai on elämää? Minusta avaruusluotaimen tutkimus löytää elämää paljon helpommin kuin Poliisi maalta joten avaruuteen laitettu raha tienaa kuitenkin parhaiten, tosin sieltä on vaikeampi ketään rahastaa edes ulosotolla, saati sen uhalla mutta kai sitäkin joku viimein yrittää..
- Anonyymi
Yhteiskunnat jakautuu viimein pieneksi paloiksi ja voi osin romahtaa toimintakyvyttömiksi. Miljonäärit tekee mitä lystää eikä se ole pikkujuttu. Viimein kukaan oikeasti ajatteleva ei enään jaksa välittää mistään mitään.
- Anonyymi
Yhteiskunnat alkaa olla niin järjettömiä kuin että mm. lähetetään ympäristöystävällistä teknologiaa kuuhun. Varmaan tarvitaan rajuakin mielikuvitusta että miten sen saa entisestään vielä enempi elämälle elinkelvottomaksi niin Kuun?
- AnonyymiUUSI
Voi se mennä ku Suomen Päättäjät päättää Suomen lopusta eli Päättäjät päättää Suomen olemassaolon.
- AnonyymiUUSI
Suomessa on tehty kaikkien aikojen syntien pohjanoteeraus ja sen teki kyllä itse Jammu. Suomessa ei mikään oikeus toteudu.
- AnonyymiUUSI
Suomen Päättäjät Suomi onm täyslopun edellä.
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin jo tunnustan että järki on jo täysin lähtenyt. Otetaan Maksuhäiriö lakeria sekä Ulosotto Olutta.
- AnonyymiUUSI
Suomeen on tullut 30-luvun Saksan politiikka.
- AnonyymiUUSI
Minä nautin siitä täysin siemauksin että mitä paskempaa porvaripolitiikka ja taloustieteilijöiden vittuilua niin sen suuremman TransTytön munan ja avaruusfantasia seksilelun otan suoraan perseeseen. Olen JuppiHippiPunkkari ja porvareille näytän persettä ja satoselle miten suomessa oikein täyspaska alkaa lentämään oikein kunnolla pitkin pituuttaan yli suurempaakin suuren vitutuksen.
- AnonyymiUUSI
Suomen poliitikot minä tulen vielä näyttämään ja haistattamaan teillä ihan suurempaakin ennennäkemättömät vitut ja perseet. Haistaa vittu ja perse kaikessa sisällisodissakin 1918, jälkeen tulemissa kaaoksissa.
- AnonyymiUUSI
Suomeen syntyminen on aivan täyttä elämän suurinta vittuilua. Toivottavasti elämä täällä päättyy viimein ilman omaa kättä.
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin tykkään kovasti kun naidaan perseeseen pitkällä munalla, ei se ole sen kummenpaa ja pahempaa kuin on koko suomen ns. nykypolitiikka.
- AnonyymiUUSI
Minusta on ihan luonnollista että kun on tälläiset päättäjät politiikassa niin itse haaveilen että minua nussitaan hyvin syvälle perseeseen mutta kenen toimesta niin se on se suurFantasia.
- AnonyymiUUSI
Kakolan vankilassa Turussa tiedetään Kakolan liskoilla olleen joitakin yliluonnollisia kykyjä. Vähän sama kuin Games of Trones lohikäärmeillä on mukana muukin kuin Gatlling.
- AnonyymiUUSI
Minä en oikeasti tiedä että ketä varten tämä ns Suomi on??
- AnonyymiUUSI
Suomi on juttila ja täys perähikijä. Toivottavasti kuolema korjaa nopeasti pois täys paskasta. Kyllä täällä olemassaolosta jo onkin saanut kärsiä sitä ikuista elämää.
- AnonyymiUUSI
Suomessa pitäisi olla Eutanasia ihan luonnollista kun on niin paskat päättäjät ja poliitikotkin
- AnonyymiUUSI
Suomeen syntymässä pitäisi abortti olla aina ensisijainen vaihtoehto sitten saa kaikki maksaa kun lapsi syntyy joka aborttia vastustaa.
- AnonyymiUUSI
kyllä se on hirveetä kattoo kun omat poliitikot tuhoaa koko maan. Siellä on vain laiskana laiskoteltu saksia heilutellen ja sitten kuvitellaan vain olevan ahkeria tekemättä oikeasti yhtään mitään ja ollaan omistavinaan koko Eurooppa jos ei jo maapalokin.
- AnonyymiUUSI
Suomi ajautuu viimein vähän samaan tilaan ja jamaan kuten mm Kakolan vankilan liskot. Ollaan kuitenkin vähän ns. hommis. Kauanhan se onkin kestänyt kituuttaa siniristiloppua mutta loppu se onkin yhteistä ja kaikkia viimein yhdistävä tekijä.
- AnonyymiUUSI
Suomessa on niin oudot päättäjät että taitaa tullla viimein ns. "Kanaali Koskiset" toisinpäinkin monelle kansalaiselle. Oikea todellinen totuus tästä kaikesta ja esille tuonti hirvittää ns. sananvapautta kaikkein eniten. Totuus onkin niin hirveää että se on vain suurimmalla mitä päättäjätkin löytää, paras peittää paskalla.
- AnonyymiUUSI
Sananvapaus on rajoitettu niin minimiin että suuri yleisö ei oikeasti tiedä mitä yhteiskunnastakin ajatellaan. Kaikki yritetään verhota mukavimpaan myönteiseen totuuteen ja ajatteluun.
- AnonyymiUUSI
Turun Kakolan vankila ja koko kompleksi monine rakennuksineen on niin rajun karu että se on kaunis kaukaakin vähän kuin hyvä viini kuin runoa joisi ja Sibelis vain soi. Ehdottomasti Turun kaupungin korkein ja kaunein tonttipaikka. Minä viihtyisin siellä vaikka pienen ikuisuuden eli hyvinkin pitkään.
- AnonyymiUUSI
Minä olen jokseenkin samaa mieltä että kun politiikkaa seuraa ja ihmettelee niin tulee aivan palava halu päästä vankilaan koska jo on tunne avovankilass olemisesta.
- AnonyymiUUSI
Politiikka on siitä merkillistä että miten se kääntäenkin vaikuttaa ajatuksiin seurauksineen enkä omille oikeille ajatuksille mitään voi. Minä olin ja tulinkin aikoinaan vähän uskoon mutta nyt suurin fantasia ei enään ole Jumalan valtakunta vaan se että olen vankilassa ja avaruusolennot sekä trans-naiset jne. Loput jääköön likaisten mielikuvitusten pääteltäviksi eli kuten on nyky politiikkakin, aivan sama lopputulema tulos kansalaisten arjessa.
- AnonyymiUUSI
Nyt puhuu itse KauppaEdustaja P.N. suoraan TheJoulukalenterista. Mikäli nykyistä talouspolitiikkaa vedetään Suomen yhteiskunnassa jatkuvasti niin että suurin varallisuus kasaantuu yhteenkin rahakasaan rikkaita rikastaen niin ollaan käänteisessä mutta ihan samassa komministisosialismissa eli kansa ei enään pysty ostamaan mitään saatika suoritaamaan, suuressa lamaannuksessa tekemään työtä, siten myös Natosotilaana olo tulee tarpeettomaksi kun ei ole viimein enään mitään puolustettavaa. Rikastuminen sinällä on aivan OK mutta ylimelisyydelläkin pitää olla rajansa.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti Suomesta ei tule kovan kapitalusmin edelläkävijää ja varoittavaa esimerkkiä missä lopulta käy kuten sosialismikommunismi maissakin eli mikään ei viimein enään toimi kun ihmisten toimintakyky lamaantuu täysin tulevaisuudenkin pelosta.
- AnonyymiUUSI
Kova kapitalismi lamaannuttaa viimein kaiken, ilmeisesti tämäkin pitää koko ihmiskunnan oppia sieltä kovan kantapään kautta.
- AnonyymiUUSI
Minä olen täysin erikoistunut ja valtavaa kiinnostusta suurempi elämys ja miljöö kaikkineen, Turun Kakolan vankila alueeseen. Luultavasti olen siellä elänyt edellisessä elämässä koska se niin kiehtoo vaikka asun ihan muualla Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Ympäri mennään ja yhteen tullaan eli kun jokin on viimeksi oikein järkevää ei siinä lopulta ole mitään järjen häivää, ympäripyöreä maailma kuten sen pallokin. Päättäjät luottaa siihen ja ultrarikkaat että ihmisiä riittää loputtomiin pyörittämäään heitä ja kupattavaksi ihan loputtomiin ehkä siinäkin nähdään viimein tienpää ennen sitä maailman tappia??
- AnonyymiUUSI
Kuitenkin ihmiskunnan suurin ja eettinen kysymys on että minkälaista elämää saa olla olemassa ja mikä paratiisi saa kellekin toteutua?
- AnonyymiUUSI
Yhteiskunnassa mm. usko on siitä suurin kummajainen kun se tarjoaa lähinnä vain keppiä siitä minkä jumalat on itse itseasiassa ihan itse aiheuttanut niin siihen uskotaan kuin kallioon vaikka tuskin kukaan uskova kuskaa ketään vierasta edes omiin tilaisuuksiin omaan piikkiin, saatika sen firman. Se on kuin suoraan Reinikaisen yv-sarjasta eli pitää olla vain ihan itse itsensä paljastaja logiikalla niin ja tuskin kukaan paljastaisi viimein enään itseään jos siihen ei reagoitaisi yhtään mitenkään.
- AnonyymiUUSI
PÄÄTTÄJÄT PÄÄTTÄVÄT SUOMEN OLEMASSAOLON.
- AnonyymiUUSI
Tuotakaan en ole tullut ajatelleeksi että kuinka vakavat seuraukset tulee olemaan jos tautien ehkäisyltä viedään rahoitus. Mikäli vaaralliset sairaudet leviää niin yhteiskunnat lamaantuu melko nopeasti kun tuuditutaan helppoon turvallisuuteen ja vakauteen. Laajamittainen sukupuuttokaan ei ole siitä sitten enään viimein kaukana.
- AnonyymiUUSI
Varmasti poliitikot saa viimein aikaan päätöksillään rikkaiden neuvoista että ensin tuhoutuu ihmiset ja sitten koko infra yhteiskuntineen mutta rakennukset ne vain jää pystyyn jopa vuosisadoiksi. Se on se koko kehityksen suurin älykkyyden tekemä lopputulema.
- AnonyymiUUSI
Kalevala päivänä on kaikki kuin suoraan Kalevalasta rahasampoineen myös pohjan akka, lemminkäinen ja joukahainen kohta Kelan johdossa jotta työttömiä päästään kepittämään oikein kunnolla ja pesäpallo mailalla.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2282915
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih242603No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281833Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2541580Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81359Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko131309Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3611119Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?441014Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28966Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73935