kertokaa kokemuksia, kandeeko mennä poikien kanssa mustiksen juttusille? Muut nähtävyydet?
http://www.parkenzoo.se/finsk.htm
Parken Zoo
2
384
Vastaukset
- Ktjuska
olin juuri käymässä siellä. Olimme päivän matkalla. Kaupunki oli kivan oloinen mutta siihen emme kerinneet tutustua. Varmasti paljon mielenkiinoista nähtävää. Parken Zoo oli erittäin monipuolinen paikka. Kaikille jotain. Eläintarha, huvipuisto ja vielä upea uimala. Matkaan kannattaa ottaa paljon omaa evästä, alueella upeita piknik paikkoja. Kioskeja oli joka puolella. Kiva eläintarhajuna kulki kanssa alueen halki, jos halusi jalkoja välillä lepuuttaa. Itse en käynty mustanaamioluolassa, mutta matkassa olleet muiden perheiden isommat pojat olivat paikasta aivan haltiossaan. Meillä on 2 v. lapsi ja aika jonka olimme puistossa riittä aivan mainiosti( 11-16.00) . Parken Zoon vieressä on myös uusi ja iso ostoskeskus jossa varmasti aika kuluu myös mukavasti, jos jää vaan aikaa shoppailuun.
Laitteita huvipuistossa sopivasti monen ikäisille, eihän tietysti lähelleekkän särkänniemi. - teppo
n. 15 km E-tunasta. Kaunis vaahterametsä puisto, linna, riimukiviä, venesatama ja uimaranta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022