Sabotoidaanko Keski-Pohjanmaalla valintoja? Kuka uskaltaa hakea tänne enää mihinkää virkaan? Miten kaikki valinnan käydää moneen kertaan?
Paikallisuutiset
Eikö valittu pelastusjohtaja todellakaan ”puhu sanaakaan ruotsia”? – suomenruotsalainen kuntapoliitikko on tyystin toista mieltä
Jukka Anias
Keskipohjanmaa
Ma 24.2.2025 klo 16:28
"Nurmen ja Innasen lausumat ovat ns. selvää tekstiä. Eivät kuitenkaan likimainkaan linjassa aluehallituksen ja myös pelastusjohtajan valintaryhmän jäsenenä olleen Margita Lukkarisen arvion kanssa. Suomenruotsalaisen Lukkarisen puolue on RKP.
Facebookin ”Kuntapolitiikka Kokkola” -ryhmässä Lukkarinen kommentoi ”Puronhaara ei ymmärtänyt edes kysymyksiä” -väitettä:
Minä esitin valintaryhmässä kysymyksen hänelle ruotsiksi. En ymmärrä mistä huhu on lähtenyt liikkeelle, että hän ei ymmärtänyt kysymystä. Kyllä ymmärsi."
Pelastusjohtajan valinnasta
12
271
Vastaukset
- Anonyymi
Valittu kaveri ei osaa lainkaan ruotsinkieltä mikä on tällä alueella ehdoton vaatimus.
- Anonyymi
"Margita Lukkarisen arvion kanssa. Suomenruotsalaisen Lukkarisen puolue on RKP.
Minä esitin valintaryhmässä kysymyksen hänelle ruotsiksi. En ymmärrä mistä huhu on lähtenyt liikkeelle, että hän ei ymmärtänyt kysymystä. Kyllä ymmärsi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Margita Lukkarisen arvion kanssa. Suomenruotsalaisen Lukkarisen puolue on RKP.
Minä esitin valintaryhmässä kysymyksen hänelle ruotsiksi. En ymmärrä mistä huhu on lähtenyt liikkeelle, että hän ei ymmärtänyt kysymystä. Kyllä ymmärsi."Heittäkää vitttuun jo tuo naurettava ruotsinmurre. Sitä ei tarvita missään. Miksi suomalaisen pitäisi puhua ruotsinkieltä, kun kaikki Suomen kansalaiset osaavat, ja ymmärtävät SUOMEN KIELEN. Joten lopettakaa jo passkanjauhanta, ja alkakaa elää kuten jokainen Perussuomalainen, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Aluevaltuuston ja aluehallituksen touhu ei ole enää normaalia aikuisten ihmisten päätöksentekoa. Hakemalla haetaan asioita joista voidaan tehdä valituksia ja riitoja.
- Anonyymi
Kokkolaan 700 miljoonan euron vetytehdasta suunnitellut Flexens yrityssaneeraukseen – hankkeet siirtyvät vuosia
- Anonyymi
Tässä muutenkin viherpiiperryksen merkitys markkinoilla vähenee ja geopoliittinen tilannekin lienee pian kehnompi? Siitä vaan vahingoniloa repimään.
- Anonyymi
Pitääkö näiden kaksikielisten osata kumpaakaan kieltä tai edes järjen käyttöä??
Yksikään työntekijä ei mene sinne kuuntelemaan esimiesten vanhempien peli, päihde ja seksiriippuvuusongelmia.
Kielitaidon lisäksi voisi tarkistaa onko tarvittavat terapiat käytynä, ettei tarvitse alaisille itkeä.
Asevelvollisuuden suorittamisesta miinuspisteitä, kun se ei johda kun post it laputtamisleikkeihin ja ollaan kuin ellun kanat nysväröintiin. - Anonyymi
Tuollaiseen virkaan tarvitaan armeijan käynti, mieluummin pisimmän kautta.
- AnonyymiUUSI
Minkäänlaista tällä uudella johtajalla on kotona, kun se on tämän puolen ainoa johtamisstrategia?
- AnonyymiUUSI
Oliko valinta poliittinen, uskonnollinen vai laillinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005