Myynnin tulos julkaistaan.
Miksi MTVn myynti- ilmoitus ei ollut avoimena koko Suomen kansan nähtävillä?
12
90
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten nää myydään (hiljaa salassa )pois Suomesta.
- Anonyymi
MTV ei ole olut suomalaisomistuksessa enää neljään vuoteen.
- Anonyymi
Susosiolla kuoletuspiikki vaan Maikkarin arseeseen, vähän vielä voi potkia mutta turhaa on kituvaa enää pitää hengissä, sama YLE:lle =D
Miksi minkään yrityksen mahdollinen myynti pitäisi ilmoittaa julkisesti? Olisitko ollut ostamassa vai mikä on viestisi taustalla?
Nytkin MTV3 kanavan on omistanut ruotsalainen Telia company ab joten missä ero omistajissa?- Anonyymi
Ei yksityisomisteisteista yhtiötä mikään laki pakota tiedottamaan bisnesaikeistaan koko kansalle.
- Anonyymi
Meidän rahoilla se MTV: kin pyörii, katsot sitä, tai et.
- Anonyymi
Mistäpä muualta ne rahat, kuin veronmaksajilta...
- Anonyymi
Porvari on hiljaa
- Anonyymi
Iso norskifirma osti. "Ilmiö" jopa sanoisinko...
- Anonyymi
> Iso norskifirma osti. "Ilmiö" jopa sanoisinko...
SULLe ne oli asiakommenttejä?
- Anonyymi
> Ei yksityisomisteisteista yhtiötä mikään laki pakota tiedottamaan
> bisnesaikeistaan koko kansalle.
Tuo yksityisfirma saa Valtiolta uutisten toimittamisen tukiaisia noin 3 miljoonaa euroa vuosittain.
https://yle.fi/a/3-9991505
Sama verorahojen rahanjako jatkuu, vaikka Schibstedt tuleekin omistajaksi.- Anonyymi
Totta, tuo tapahtuu sen vuoksi ettei televisiossa olisi uutismonopolia. Ja sen vuoksi, että esim. hätätiedotteita voidaan jakaa kaikilla kanavilla, myös yksityisillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164