Minulla on vain aika kovia kasvukipuja juuri nyt 🤍❤️🤍❤️
Kaikki on hyvin rakas
12
358
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvukipuja ja tuskia löytyy täältäkin koitetaan jaksaa ja kestää tämäkin aika elämässä.
- Anonyymi
Joo. Ikävä sinua rakas.
- Anonyymi
Ei tarvitse kipuilla, elämässä on tarkoitus tapahtua asioita jotka johdattavat ja kasvattavat ihmistä, pienet kasvukivut ovat kuin kevään ensimmäiset leskenlehdet, somia ja kuihtuvat pois nopeasti.
- Anonyymi
Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuvasti sanottu. Meillä kaikilla luonteenheikkouksia. Niistä pääsee voitolle, kun yhdessä teemme olomme toisillemme sellaiseksi, että esim. mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea enään. Tekisin kaikkeni että et kärsisi enään mistään liikaa. Sori kun olen ylioptimistinen ehkä. Muista että sinun onnesi on minun onneni ja sinun surusi on minun suruni. 💓💓💓
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Toi oli sivusta
- Anonyymi
Sama täällä, kasvukipuja. Ulkomaailma ahdistaa kohtuu paljon. Pitäisi olla positiivisella mielialalla aina liikkeellä, muuten kaikki menee pieleen. Henkinen romahdus oli lähellä tänään. Miten täällä maailmassa pystyy elämään, kaiken hulluuden keskellä? Niin, että olisi hyvä olla?
- Anonyymi
Se on totta että meidän mieliala vaikuttaa magneetin lailla. Ehkä ei ollu sinun päiväsi. Huomenna toivottavasti parempi päivä. Et kai yliajattele liikaa? On minullakin hetkiä, jolloin toivon, että saisinpa vapaapäivän elämästä. En tiedä elämästäsi tai mikä koetteli hermojasi, mutta kaikki ohimenevää varmasti. Parempaa huomista sinulle! 💓💓. 💓
- Anonyymi
Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä sen verran että älä mene liikaa muiden juttuihin mukaan .Älä samaistu toisiin. Ja varjele sydäntäsi sillä sieltä elämä lähtee. Taivaan isän siunausta elämääsi ylle nyt! 💓💓
Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.
En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudun osallistumaan tämän yhteiskunnan toimintaan, koska olen osa sitä. Jo syntymästäni lähtien, halusin tai en. Tahtoisin elää vapaan ihmisen elämää, enkä jonkun muun keksimillä pelisäännöillä. Orjuudessa eletään, kun joku muu on niin päättänyt.
En uskalla luottaa, että elämässä voisi käydä hyvin. Se on se suurin ongelma persoonallisuudessani. Voisiko siitä parantua? Siunausta sinullekin ja valoisia kevätpäiviä toivon.Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Täällä valvottu kasvukivuissa ja tuntunut että koko elämä on nyt pirstaleina joka solua myöten mutta huonenna on vaan jaksettava iltavuoroon taas lähteä ja siellä on pakko olla reippaana ja auttaa muita, Kauniisti olitte tässä lopussa kirjoitelleet. Luin niitä ja toivat lohtua minullekin. Siunausta ja rauhaa yöhönne, nyt koitan nukkua minäkin vihdoin. Piti jo ajat sitten kyllä. 🤍🤍🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995