Tämä on KUSKUSTELUPALVELU ELI TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN SOME JOSSA SOMELAISET PÄÄTTÄÄ, ETTÄ KEITÄ HYVÄKSYTÄÄN SOMEEN JA SOMELAISIKSI.
SOMELAISET OVAT RASISTEJA JOTKA PÄÄTTÄVÄT KEITÄ HE HYVÄKSYVÄT SOMEEN. HE VAATIVAT SUOMESSA, ETTÄ MINUN PITÄÄ HEIDÄT HYVÄKSYÄ SUOMALAISENA SUOMESSA.
Minä kävin lukemassa niin SUOMI24 EI OLE SOME.
14
109
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä SOMESSA on niitä KÄYTÖSHÄIRIÖSIÄ SOMELAISIA JA ENHÄN MINÄ VOI EDES OLLA SIELLÄ, KOSKA MINULLA ON ADHD. Minä joudun syömään lääkkeitä jos SOMESSA OLEN niin minä olen ”vihannes” eli AUTISTI joka vain lukee sekä tykkää vain kaikesta vaikka EN OIKEESTI EDES TYKKÄÄ!
Minä olen mielummin ILMAN LÄÄKKEITÄ SUOMESSA, kun HELEVETTI MENEN SOMEEN JA ALAN SOMELAISEKSI AUTISTIKSI LÄÄKEIDEN KANSSA.
TURHIA LÄÄKKEITÄ EI EDES LÄÄKÄRI SUOSITTELE SYÖMÄÄN, KOSKA LÄÄKKEISTÄ VOI TULLA RIIPPUVAISEKSI. ON MINULLA LÄÄKKEET, MUTTA MINÄ SYÖN LÄÄKKEITÄ SILLOIN KUN KOEN TARVIVANI NIITÄ.- Anonyymi
Minua pelotti ottaa illalla se adhd lääke, koska se saatto alkaa oksettamaan. Ei ollut muka, kun puski kylmää hikeä niin, kuin vanhalla juoppo-nistillä ja sen jälkeen alko oksennus lentämään. Ei oksentaminen ole terveellistä vaikka, kuinka SOMELAISTEN KÄYTÖSHÄIRIÖISTEN mielestä AUTISTIT OVAT PARASTA MITÄ SOMESSA VOI OLLA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelotti ottaa illalla se adhd lääke, koska se saatto alkaa oksettamaan. Ei ollut muka, kun puski kylmää hikeä niin, kuin vanhalla juoppo-nistillä ja sen jälkeen alko oksennus lentämään. Ei oksentaminen ole terveellistä vaikka, kuinka SOMELAISTEN KÄYTÖSHÄIRIÖISTEN mielestä AUTISTIT OVAT PARASTA MITÄ SOMESSA VOI OLLA!
Olen minä PINTERESTISSÄ ja siellä toimin niin, kuin kuuluu eli seuraan sekä tallennan toisten luomia ideoita omalle seinälle niin toiset löytää myös sekä luovat omia PINTEREST SEINIÄ.
Kyseessä on SOME jossa kerätään ” MUISTILAPPUJA”!
Minulla on niin paljon siellä mitä olen tallentanut, että minulla menee varmaan VUOSI kun minä alan laittamaan niitä järjestykseen!
Olen minä reseptejä kääntänyt suomeksi ja LEIPONUTKIN kakkuja.
Minä olen YOUTUBEN resepteilläkin leiponut.
Minä hain sokeria vielä kaapista ja sanoin, että : VOI VITTU KYLLÄHÄN MEILLÄ ZUKKERIA ON, MUTTA MIKSI MINÄ EN SITÄ LÖYDÄ!
Minä sanoin perään, että : VOI VITTU MINÄ LUEN SAKSAA JA KÄÄNNÄN RESEPTIN PÄÄSSÄ ELI YMMÄRRÄN MITÄ MINÄ TARVIN, MUTTA MINÄ EN NYT VAAN YMMÄRTÄNYT ETTÄ ZUKKER ON SOKERIA!
EN TIETENKÄÄN OLE KIRJOITTANUT RESEPTEJÄ YLÖS, KOSKA NEHÄN ON TALLESSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä PINTERESTISSÄ ja siellä toimin niin, kuin kuuluu eli seuraan sekä tallennan toisten luomia ideoita omalle seinälle niin toiset löytää myös sekä luovat omia PINTEREST SEINIÄ.
Kyseessä on SOME jossa kerätään ” MUISTILAPPUJA”!
Minulla on niin paljon siellä mitä olen tallentanut, että minulla menee varmaan VUOSI kun minä alan laittamaan niitä järjestykseen!
Olen minä reseptejä kääntänyt suomeksi ja LEIPONUTKIN kakkuja.
Minä olen YOUTUBEN resepteilläkin leiponut.
Minä hain sokeria vielä kaapista ja sanoin, että : VOI VITTU KYLLÄHÄN MEILLÄ ZUKKERIA ON, MUTTA MIKSI MINÄ EN SITÄ LÖYDÄ!
Minä sanoin perään, että : VOI VITTU MINÄ LUEN SAKSAA JA KÄÄNNÄN RESEPTIN PÄÄSSÄ ELI YMMÄRRÄN MITÄ MINÄ TARVIN, MUTTA MINÄ EN NYT VAAN YMMÄRTÄNYT ETTÄ ZUKKER ON SOKERIA!
EN TIETENKÄÄN OLE KIRJOITTANUT RESEPTEJÄ YLÖS, KOSKA NEHÄN ON TALLESSA.En minä omi toisten reseptejä vaikka käännän sekä käytän niitä, koska minä arvostan häntä joka reseptin tai ohjeen on laittanut jakoon minä olen nähnyt tuon.
Kyllä minä kuvan voin ottaa ja kirjoittaa, että ” Kokeilin reseptiä jonka löysin netistä ja käänsin sen suomeksi.”
Jos he reseptiä pyytävät niin minä vastaan : Hae vittu reseptis ihan itte vaan ja kääntele, koska niin minäkin jouduin tekemään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä omi toisten reseptejä vaikka käännän sekä käytän niitä, koska minä arvostan häntä joka reseptin tai ohjeen on laittanut jakoon minä olen nähnyt tuon.
Kyllä minä kuvan voin ottaa ja kirjoittaa, että ” Kokeilin reseptiä jonka löysin netistä ja käänsin sen suomeksi.”
Jos he reseptiä pyytävät niin minä vastaan : Hae vittu reseptis ihan itte vaan ja kääntele, koska niin minäkin jouduin tekemään!Käytöshäiriöiset ovat sitä mieltä, että HEITÄ EI SAA KIUSATA mutta HE SAAVAT KIUSATA VAPAASTI TOISIA!
- Anonyymi
SOMESSA KUTSUTAAN TUOLLAISIA SOMETTAJIA HUOMIO HUORIKSI JOTKA POLIISIA JA KÄRÄJIÄ TARVII, MUTTA EN MINÄ EDES TIENNYT ETTÄ KAIKEN TAKANA OLIKIN LÄÄKÄRI JA POLIISI HOLMA JONKA PERÄSSÄ KAIKKI KIPITTÄÄ!
KYLLÄ MINUN TUTUT AINAKIN TIETÄÄ, ETTÄ HE EIVÄT OLE MINUN VELJIÄ EIVÄTKÄ MITÄÄN SUKUA MINULLE!
EN MINÄ OLE EDES KIELTÄNYT TESTAAMASTA HEITÄ SÄNGYSSÄ VAIKKA EN OLE ITSE TESTANNUTKAAN. EI MINUA KYLLÄ VAATIA HEIDÄN JÄLJILTÄ OTTAAMAAN KÄYTÖSHÄIRIÖISTÄ HUOMIO HUORAA KOTI-HOITOON!
MINULLE KYLLÄ KERTA RIITTÄ! - Anonyymi
Minusta somelaiselaiset ovat vaarallisia, koska he voivat hyökätä kimppuun ja vaikka alkaa sekstaan julkisella paikalla jos he ovat nähneet sinun profiilin facebookissa.
He vaan äkkiä tarkistavat, että olikohan tämä facebookissa ja jos on niin silloin on VAPAATA RIISTAA FACE TO FACE jos joku on istunut kotona ja runkannut sinun kuvalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytöshäiriöiset ovat sitä mieltä, että HEITÄ EI SAA KIUSATA mutta HE SAAVAT KIUSATA VAPAASTI TOISIA!
Menin lukemaan vielä rikoslakia kiusaamisesta ja sen mukaan kiusaajat kuuluu vankilaan ei kiusattu.
Minähän joudun vankilaan takaisin sakkojen takia, koska enhän minä pysty niitä maksamaan.
Minä laskin laskurilla, että minä saan 50 päivää vankilaan ja minä saan kertoa tuon 6 kerta heitä on 6 kiusaaja.
- Anonyymi
Sosiaalinen media (some) tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja tiedon vastaanottajana olon lisäksi. Sosiaalisessa mediassa viestintä tapahtuu monelta monelle.
- Anonyymi
Täällä mainitaan SUOMI24.FI eli täällä keskustellaan SUOMEKSI.
FACEBOOKISSA JA MUILLA SOME SIVUSTOILLA KESKUSTELUT PITÄÄ KÄYDÄ ENGLANNIKSI.
VK:ssa VENÄJÄKSI JA TIKTOKISSA KIINAKSI NIIN KUNNIOITEEN HEITÄ JOTKA OVAT SOME ALUSTAT LUONEET! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mainitaan SUOMI24.FI eli täällä keskustellaan SUOMEKSI.
FACEBOOKISSA JA MUILLA SOME SIVUSTOILLA KESKUSTELUT PITÄÄ KÄYDÄ ENGLANNIKSI.
VK:ssa VENÄJÄKSI JA TIKTOKISSA KIINAKSI NIIN KUNNIOITEEN HEITÄ JOTKA OVAT SOME ALUSTAT LUONEET!Minä puhun ruotsia Ruotsissa ja norjaa Norjassa.
Norjassa norjalaiset vielä korjaaavat jos sanon väärän sanan. He kysyvät vielä, että oletko suomalainen. Koska minä puhun heidän mielestä liian hyvää norjaa.
Minä sanon, että kyllä minä olen ÄKTA FINJÄVEL SUOMI FINLAND PEKKA PERKELE KOSKEN KORVA!
EN MINÄ TIEDÄ KUKA TUO NORJALAISTEN PEKKA ON JOSTA NORJALAISET AINA VITSIÄ VÄÄNTÄÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun ruotsia Ruotsissa ja norjaa Norjassa.
Norjassa norjalaiset vielä korjaaavat jos sanon väärän sanan. He kysyvät vielä, että oletko suomalainen. Koska minä puhun heidän mielestä liian hyvää norjaa.
Minä sanon, että kyllä minä olen ÄKTA FINJÄVEL SUOMI FINLAND PEKKA PERKELE KOSKEN KORVA!
EN MINÄ TIEDÄ KUKA TUO NORJALAISTEN PEKKA ON JOSTA NORJALAISET AINA VITSIÄ VÄÄNTÄÄ.NORJASTA JOS JOUDUN HAKEMAAN TURVAPAIKKAA SUOMESTA, KOSKA MINÄ LOUKKAAN KUNNIOITA NIIN HE VOIVAT VETÄÄ RAJAN KIINNI JA ALKAA VAATIMAAN SUOMALAISILTA VIISUMIA.
MINUN SUKUHAN OLI SAANUT TURVAPAIKAN, KUN HE PAKENIVAT PETSAMOSTA NORJAAN. HE TULIVAT SUOMEEN, KOSKA SUOMEN VALTIO OLI PYYTÄNYT SUOMEN KANSALAISIA PALAAMAAN SUOMEEN TAKAISIN.
EN MINÄ KOE TUOTA NORJAAN TAI RUOTSIIN TURVAAN MUUTTOA ONGELMANA, KOSKA SUOMESSA SUOMALAISET OVAT RASISTEJA JOTKA EIVÄT HYVÄKSY EDES SUOMALAISIA!
RUOTSI KYLLÄ MIELELLÄÄN OTTAA MINUT RUOTSIIN JA ANTAA 100 000 PAKOLAISTA SUOMEEN VAIHDOSSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NORJASTA JOS JOUDUN HAKEMAAN TURVAPAIKKAA SUOMESTA, KOSKA MINÄ LOUKKAAN KUNNIOITA NIIN HE VOIVAT VETÄÄ RAJAN KIINNI JA ALKAA VAATIMAAN SUOMALAISILTA VIISUMIA.
MINUN SUKUHAN OLI SAANUT TURVAPAIKAN, KUN HE PAKENIVAT PETSAMOSTA NORJAAN. HE TULIVAT SUOMEEN, KOSKA SUOMEN VALTIO OLI PYYTÄNYT SUOMEN KANSALAISIA PALAAMAAN SUOMEEN TAKAISIN.
EN MINÄ KOE TUOTA NORJAAN TAI RUOTSIIN TURVAAN MUUTTOA ONGELMANA, KOSKA SUOMESSA SUOMALAISET OVAT RASISTEJA JOTKA EIVÄT HYVÄKSY EDES SUOMALAISIA!
RUOTSI KYLLÄ MIELELLÄÄN OTTAA MINUT RUOTSIIN JA ANTAA 100 000 PAKOLAISTA SUOMEEN VAIHDOSSA!Ruotsin valtio rakentaan asunnotkin pakolaisille Inarin kuntaan jos he ongelmistaan näin helposti pääsevät eroon. 8 FIKSUA KOTIUTTAA HEIDÄT, koska he eivät voi HYVÄKSYÄ SUOMALAISTA!
RUOTSISTA MINÄ FACEBOOKIN KAUTTA SEURATA MITEN HYVIN TULEVAT TOIMEEN!
MINULLA TUSKIN ONGELMIA RUOTSISSA ON.
HE SAATTAVAT KYSYÄ, ETTÄ : ONKO PALJONKIN VÄKEÄ TULOSSA SUOMESTA SINUN KANSSA RUOTSIIN TURVAAN? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsin valtio rakentaan asunnotkin pakolaisille Inarin kuntaan jos he ongelmistaan näin helposti pääsevät eroon. 8 FIKSUA KOTIUTTAA HEIDÄT, koska he eivät voi HYVÄKSYÄ SUOMALAISTA!
RUOTSISTA MINÄ FACEBOOKIN KAUTTA SEURATA MITEN HYVIN TULEVAT TOIMEEN!
MINULLA TUSKIN ONGELMIA RUOTSISSA ON.
HE SAATTAVAT KYSYÄ, ETTÄ : ONKO PALJONKIN VÄKEÄ TULOSSA SUOMESTA SINUN KANSSA RUOTSIIN TURVAAN?SUOMEN VALTIO IHAN VARMASTI ANTAA ITSENÄISYYDENKIN JA LISÄÄ KANSAAN NIIN SAAVAT ILOISIA VERONMAKSAJIA.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007