Tukea Vähän päästöjä tuottajille kiukaille.
Sydäkiuas keskiössä
14
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kiuasstandardin puutteet tulisi korjata, vain siten saamme markkinoille henkilö- ja tuoteturvallisia jatkuvalämmitteisiä puukiukaita.
Jo on korkea aika puhdistaa alan kirjo.
Testivoittajan =(alan edelläkävijä) kehitystyö ei ole mennyt hukkaan, vain siinä on integroitu vastavirtalämmönvaihdin. - Anonyymi
Ostan heti jos sen saa alle 500 eurolla. Nykyinen kiuas maksoi jotain 200€.
- Anonyymi
Jos sinulla on 200 € kiuas, niin mitä vikaa siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on 200 € kiuas, niin mitä vikaa siinä on?
En tiedä mutta nämä "sydän-" ihmiset vaativat jokaisen hankkimaan puolentoistatuhannen euron sydänlaitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta nämä "sydän-" ihmiset vaativat jokaisen hankkimaan puolentoistatuhannen euron sydänlaitteen.
Vaikka esim. jokaisessa facen saunaryhmässä esiteltäviä saunoja yhdistää hämmästyttävän suurella prosentilla se, että itse saunaan voidaan upottaa kymmeniä tuhansia mutta ei kiukaaseen mikä on yleensä jokin halpa, irvokas vironviristys.
Anteeksi häiriö jatka itsesi kanssa keskustelua mihin aina turvaudut kun saalis ei ui trollin pyydyksiin. Anonyymi kirjoitti:
Vaikka esim. jokaisessa facen saunaryhmässä esiteltäviä saunoja yhdistää hämmästyttävän suurella prosentilla se, että itse saunaan voidaan upottaa kymmeniä tuhansia mutta ei kiukaaseen mikä on yleensä jokin halpa, irvokas vironviristys.
Anteeksi häiriö jatka itsesi kanssa keskustelua mihin aina turvaudut kun saalis ei ui trollin pyydyksiin.En ole kyllä nähnyt Sytäntä vielä yhdessäkään facen saunaryhmän kuvassa. Eikä kai kukaan sellaisesta kuvaa kehtaisi ryhmään laittaakaan, vaikka joku niistä onnettomista olisikin, joka tuollaisen on hankkinut.
Ja aika monessa ryhmässä näkee hyvinkin halvalla tehtyjä saunoja. Halvin jonka näin, oli teltta kellarissa ja pari penkkiä (ja kiuas)...- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En ole kyllä nähnyt Sytäntä vielä yhdessäkään facen saunaryhmän kuvassa. Eikä kai kukaan sellaisesta kuvaa kehtaisi ryhmään laittaakaan, vaikka joku niistä onnettomista olisikin, joka tuollaisen on hankkinut.
Ja aika monessa ryhmässä näkee hyvinkin halvalla tehtyjä saunoja. Halvin jonka näin, oli teltta kellarissa ja pari penkkiä (ja kiuas)...Mainitsinko minä sanallakaan Sydänkiuasta jonka valmistajaa taas provoat kuten aina ennenkin? En maininnuta minun puhuessa HALVOISTA virovirityksistä en hintavista virovirityksistä.
Kyllä, monessa sauna ryhmässä näkee halpissaunoja minun puhuessa kalliista saunoista joissa kiukaaseen ei käytetä varoja samassa suhteessa kuin itse saunarakennukseen. Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen voi olla???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsinko minä sanallakaan Sydänkiuasta jonka valmistajaa taas provoat kuten aina ennenkin? En maininnuta minun puhuessa HALVOISTA virovirityksistä en hintavista virovirityksistä.
Kyllä, monessa sauna ryhmässä näkee halpissaunoja minun puhuessa kalliista saunoista joissa kiukaaseen ei käytetä varoja samassa suhteessa kuin itse saunarakennukseen. Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen voi olla????Anonyymi
2025-02-27 15:51:17
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi häiriö jatka itsesi kanssa keskustelua mihin aina turvaudut kun saalis ei ui trollin pyydyksiin.
Lue lisää
Miljoonanikki therotan yksi tavaramerkeistä. Vastaukset itselle kun käy poistamassa muiden vastauksia omiin viestien kalasteluviesteihin. Logiikka huipussaan.
Anonyymi
2025-02-27 16:28:19
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsinko minä sanallakaan Sydänkiuasta jonka valmistajaa taas provoat kuten aina ennenkin? En maininnuta minun puhuessa HALVOISTA virovirityksistä en hintavista virovirityksistä.
Kyllä, monessa sauna ryhmässä näkee halpissaunoja minun puhuessa kalliista saunoista joissa kiukaaseen ei käytetä varoja samassa suhteessa kuin itse saunarakennukseen. Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen voi olla????
Lue lisää
Miljoonanikki therotan yksi tavaramerkeistä osa2. Luetun ymmärtäminen täysin ylivoimainen asia. Jokaisella herran nikillä kaikilla palstoilla joita terrorisoi ylläpidon suojista sauna palstan lisäksi. - Anonyymi
Herkkä poika sensuroimaan tämä therotta. Varsinkin se huomioiden ettei sellaista nikkiä ole edes olemassa. Mikä herättää kysymyksiä kuten, miksi viestit katoaa joissa mainitaan anonyymi nikki jota, kuten todettua, ei ole edes olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkä poika sensuroimaan tämä therotta. Varsinkin se huomioiden ettei sellaista nikkiä ole edes olemassa. Mikä herättää kysymyksiä kuten, miksi viestit katoaa joissa mainitaan anonyymi nikki jota, kuten todettua, ei ole edes olemassa?
Miljoonanikki therotan yksi tavaramerkeistä osa4. Viestien poistaminen joissa mainitaan jokin ANONYYMI nikki jota ei ole edes olemassa...
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En ole kyllä nähnyt Sytäntä vielä yhdessäkään facen saunaryhmän kuvassa. Eikä kai kukaan sellaisesta kuvaa kehtaisi ryhmään laittaakaan, vaikka joku niistä onnettomista olisikin, joka tuollaisen on hankkinut.
Ja aika monessa ryhmässä näkee hyvinkin halvalla tehtyjä saunoja. Halvin jonka näin, oli teltta kellarissa ja pari penkkiä (ja kiuas)...Ja minä olen nähnyt isolla rahalla tehtyjä saunoja jotka ei edes toimi edes sen telttasaunan verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä olen nähnyt isolla rahalla tehtyjä saunoja jotka ei edes toimi edes sen telttasaunan verran.
Yhden kesän aikana reppuhommissa yhdessä kohteessa oli kirvesmiesten itse kyhäämä telttasauna jostain halpispressusta. Sen ulkopuolella taivasalla muuripata piippuna ilmastointiputken pätkä. Mitään muita peseytymismahdollisuuksia ei ollut ja työmaalla asuttiin arkipäivät. Yksi parhaista saunoista koskaan mikä hymyilyttää vielä vuosienkin jälkeen positiivisessa mielessä. Siinä missä niitä hymyn aiheita negaation kautta on tarjonnut paljon isolla rahalla päin h..lvettiä rakennetut saunat huonoine löylyineen. Mitä edellisellä ajan takaa on se, että saunan rahallinen arvo ei kerro siitä välttämättä hevon v..ttua.
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kesän aikana reppuhommissa yhdessä kohteessa oli kirvesmiesten itse kyhäämä telttasauna jostain halpispressusta. Sen ulkopuolella taivasalla muuripata piippuna ilmastointiputken pätkä. Mitään muita peseytymismahdollisuuksia ei ollut ja työmaalla asuttiin arkipäivät. Yksi parhaista saunoista koskaan mikä hymyilyttää vielä vuosienkin jälkeen positiivisessa mielessä. Siinä missä niitä hymyn aiheita negaation kautta on tarjonnut paljon isolla rahalla päin h..lvettiä rakennetut saunat huonoine löylyineen. Mitä edellisellä ajan takaa on se, että saunan rahallinen arvo ei kerro siitä välttämättä hevon v..ttua.
Tuollaisissa yleensä ainakin ilma vaihtuu. Talvella voi olla vähän turhan vilpoisa toki...
- AnonyymiUUSI
TheRat kirjoitti:
Tuollaisissa yleensä ainakin ilma vaihtuu. Talvella voi olla vähän turhan vilpoisa toki...
Ei loppunut happi ei. Kesä käyttöön "oikean" saunan puuttuessa syystä tai toisesta. Hämmästytti vain miten hyvä voi ressusaunakin olla?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995