Suomi on kateellisten maa ja kateellista kansaa
Kateellisten maa valittajia täynnä ja kiusaajia
5
217
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli vaan vitsi
-Jere - Anonyymi
Roosa suutahtaa
- Anonyymi
Suuri osa kärsii heikosta itsetunnosta ja sen seurauksena yli-ihmisharhoista.
- Anonyymi
Minulla on sellainen kokemus, että jos minä olen itkenyt ja silmät punottaa. Kiusaajat pitävät sitä narkomanian merkkinä. Jos käsi tärisee edes vähän, niin se on selvä merkki vieroitusoireista. Kaikkea nuo kiusaajat jaksavatkin maalittaa. Jos joku ulkopuolinen pitää kurinpalautuksen kiusaajalle, niin heti yritetään kostaa kiusatulle. Jos olet iloinen jollekin tuttavalle, kiusaaja luulee että ilkun kiusaajaa tai olen huuumepäissäni kun hymyilen.
Välillä ei voi kuin ihmetellä minkälaisia sosiopaatteja tai persoonallisuushäiriöisiä ihmiset voivat ollakaan. Sekä ihmetyttää etteivätkö he koskaa opi mitään tai tunne katumusta. Aina pitää kostaa. Samalla ihmetellään Trumpin puheita ja Ukrainan sodan jatkumista, eikä oppiamaan mitään omasta psykopatiasta.- Anonyymi
Jos kiusattukin voi ylireagoida, ja se todella yleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299