Kyhnykeisari
1 t
Tänään voi olla viimeisiä päiviä hypätä tämän junan kyytiin näiltä tasoilta. Huominen tulosjulkistus on siinä mielessä iso vedenjakaja että mikäli liiketoiminnan kassavirta ja tulos on edes nippanappa plussalla, niin silloin varmaan aika monen osalta luotto tähän sijoittamiseen kasvaa. Aikoinaan tuotteita kehittäessä rahaa on palanut ja anteja on ollut matkalla ja siitä johtuen varmaan osalla sijoittajista on jotain hampaan välissä, mutta sijoittaessa pitäisi aina osata katsoa tulevaisuuteen eikä menneisyyteen.
Huomisen tulosjulkistuksen jälkeen jäämmekin sitten odottelemaan Sinapticalta sitä isompaa tilausta sen jälkeen kun ensimmäinen testilaite saadaan toimitettua maaliskuussa. Tuo isompi tilaus onkin sitten määrältään jo n. 70% viime vuoden liikevaihdosta, joten silloin on taas latu auki.
Kohta varmaan pitäisi myös tulla myyntiluvat kutosen yhdistelmälaitteelle ja olisin yllättynyt jos odottamassa ei ole tilauksia sairaaloilta jotka haluavat nimenomaan yhdistelmälaitteen, jotta sitä voidaan käyttää monipuolisesti ja tehokkaasti.
Aikamoisia isoja katalyytteja siis toivottavasti laukeamassa tässä lähiaikoina ja sen lisäksi tietenkin kaikki vanhat mukana. Vanhoista muistutuksena esimerkiksi Magnus Medical, jonka sovinnolla saatetaan saada useamman vuoden liikevaihto suoraan viivan alle yhdellä tiedotteella. Lisäksi palveluvalikoiman suosituksen myötä Suomeen varmasti ostetaan laitteita reippaasti tämänkin vuoden puolella.
Itse olen tällä hetkellä 100% painolla Nexstimin kyydissä ja sillä mennään eteenpäin.
Itse olen tällä hetkellä 100% painolla Nexstimin kyydissä ja sillä mennään eteenpäin.
Anonyymi-ap
8
348
Vastaukset
- Anonyymi
tännäänki tienas tonnin kun osti ja myi
- Anonyymi
ostaanyt 9 eurolla ja myy klo 15 10 eurolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ostaanyt 9 eurolla ja myy klo 15 10 eurolla...
Noh, paljonko sait myytyä 10 eurolla? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, paljonko sait myytyä 10 eurolla? ;)
tuhat euroa
- Anonyymi
oliko saanut rahoitusta suomesta? valtiolta
- Anonyymi
Yhdelläkin osakkeella pärjää, niin kauan kuin liito jatkuu. Joku muu saattaa hakea pahanpäivän varalle muitakin salkkuun.
- Anonyymi
solar foods rahan nälkään....
- Anonyymi
Pahuus hyve
Piyhat piähän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337