Saunahtakki päälle ja taas Bastuun

Anonyymi-ap

Ja soipivasti Saunaralli raikaa taas. Meikä tekkee kyllä seuraavaksi: Kiuas makkarat ja moottorisahalla avannon.

17

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kuulostaa oikein kunnon pookimaiselta pookimeiningiltä 👍

• Anonyymi

Sauna, kalja, makkara ja Radio Pooki. Muuta ei tarvita

• Anonyymi

sea fm on parempi muuta ei tarvita

• Anonyymi

meilä ompi sauna avanto santtu 📡📻🔊🎶✨🥀🍻🥂🫶💖🤗🙏

• Anonyymi

Eka sandelssi on aina paras. Sit ku vetää useemman on hauskaa ja asiat tuntuvat luistavan. Loiventavana toimii myös sandelssi 🍻

• Anonyymi

Aloitus on hauska, muutapa tässä ketjussa...

• Anonyymi

Saunaralli on hyvä biisi

• Anonyymi

Ei ole. Aika harva kuuntelee jatkuvasti vuosikymmeniä vanhoja samoja kappaleita. Ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Aika harva kuuntelee jatkuvasti vuosikymmeniä vanhoja samoja kappaleita. Ei ole mitään järkeä.

Hyvät kappaleet kestävät kuuntelua ja ovat ajattomia. Vaan mitäpä sellaisesta musiikkia kertakäyttönä kuluttava ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät kappaleet kestävät kuuntelua ja ovat ajattomia. Vaan mitäpä sellaisesta musiikkia kertakäyttönä kuluttava ymmärtää.

Mikään kappale ei kestä loputonta soittoa. Monen kappaleen soitto olisi pitänyt ymmärtää lopettaa jo vuosikymmeniä sitten. Jos olisi äly. Siis jos olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään kappale ei kestä loputonta soittoa. Monen kappaleen soitto olisi pitänyt ymmärtää lopettaa jo vuosikymmeniä sitten. Jos olisi äly. Siis jos olisi.

Saunaralli kestää. Hyvä kipale, soi Pookilla mutta ei tehosoitolla. Sillai sopivasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saunaralli kestää. Hyvä kipale, soi Pookilla mutta ei tehosoitolla. Sillai sopivasti

Just näin. Pooki päälle, saunarallia, makkaraa ja kylmää sandelssia🍺 Muuta ei elämältä tarvita, koska elämältä kaiken sain 👍

• Anonyymi

Hyi.

• Anonyymi

Saunaralli hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Pooki päälle, saunarallia, makkaraa ja kylmää sandelssia🍺 Muuta ei elämältä tarvita, koska elämältä kaiken sain 👍

Kyllä jämpti on näin. Ei mitään lisättävää edelliseen paitsi että itse sain myös maksakirroosin 🍺🍺🍺🥃🥃🥃 Mut ei se haittaa, elämä on kuolemista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jämpti on näin. Ei mitään lisättävää edelliseen paitsi että itse sain myös maksakirroosin 🍺🍺🍺🥃🥃🥃 Mut ei se haittaa, elämä on kuolemista

Kuulostaa ihan tyypilliseltä. Ei naurun asia kun luen palstoja. Monesti Pookin kuuntelijalla on maksakirroosi tai psykoosilääkkeetkin. Näin kuuntelijat itse kertovat. Voisi olla hyvä kuunnella radioasemia, joissa on muutakin kuin sitä yhtä ja samaa vuosikymmeniä. Ahdistava ilmapiiri radion välityksellä ei ole ihmiselle hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan tyypilliseltä. Ei naurun asia kun luen palstoja. Monesti Pookin kuuntelijalla on maksakirroosi tai psykoosilääkkeetkin. Näin kuuntelijat itse kertovat. Voisi olla hyvä kuunnella radioasemia, joissa on muutakin kuin sitä yhtä ja samaa vuosikymmeniä. Ahdistava ilmapiiri radion välityksellä ei ole ihmiselle hyväksi.

Täällä saa aina hyvät naurut 🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe