Kuminaamainen pillikinttummekin sinne kiireiltään ehti.
Joku saattaa pohtia että mitä nuo siellä tekivät.., sama tuli mieleen itsellekin.
Samppakaljaa ainakin kilistelivät ja ottivat selfieitä naamat korvissa.
Rupattelivat siinä sitten että kiva kun sota jatkuu...
Samana päivänä uutisoitiin että Venäjä oli ampunut sinä päivänä Kiovaan yli 300 rakettia, ohjusta ja taisteludrooneja.
Äijillä ei näkynyt taisteluliivejä eikä kypäriä. Kuolemaa halveksivaa väkeä, sanoisin.. DD
Euroopan pamput kokoontuivat Kiovaan..!
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Samat äijät kokoontuvat sunnuntaina hätäkokoukseen Lontoossa.
Mikä lie hätänä?
Onko sodan jatkuminen kentikes vaarassa? - Anonyymi
Kertoo ennemmin siitä mitenkä surkeita Venäläiset aseet on, kenenkään ei tarvitse pelätä niitä enää, Länsimainen Iron Dome kestää.
Miksei Venäjä muuten tosiaan pistänyt koko sakkia pinoon sellaisella hypersoonisella super-aseellaan jota vastaan Länsi kuulemma ei voi puolustautua?
Tai lähettänyt niitä ylivertaisia pommikoneitaan siloittamaan Kieviä soraläjäksi kuin Gazan konsanaan?
Miksei?Vanhana ja arvostettuna littumaateoreetikkona ehdoton kantani on, että pahikset tulee työntää alas littumaan reunalta ikuiseen tähtisumuun. Ketkä sitten ovat pahiksia ? Mistä minä sen tietäisin, kaikkitietäviä, niitä on harvassa. Minun ahtaassa umpisuljetussa kuplassani ei pahiksia ole. Vai onko sittenkin... Nytpä istahdan alas, uudenuutukainen foliohattu ajuskoppani suojana, harrastamaan lempilajiani, syvämietteistä filosofiaa.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Vanhana ja arvostettuna littumaateoreetikkona ehdoton kantani on, että pahikset tulee työntää alas littumaan reunalta ikuiseen tähtisumuun. Ketkä sitten ovat pahiksia ? Mistä minä sen tietäisin, kaikkitietäviä, niitä on harvassa. Minun ahtaassa umpisuljetussa kuplassani ei pahiksia ole. Vai onko sittenkin... Nytpä istahdan alas, uudenuutukainen foliohattu ajuskoppani suojana, harrastamaan lempilajiani, syvämietteistä filosofiaa.
Kirjauduiks sä taas vahingossa väärällä nimellä kommentoimaan?
- Anonyymi
Tänään Euroopan pamput kokoontuvat Lontooseen.
Sanovat sitä hätäkokoukseksi.
Päättävät sitten että on seistävä Ukrainan rinnalla ja apua on lisättävä.
Eikö tuota samaa ole jauhettu jo kolme vuotta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367