Minä laskin niin kyllä 20 000eurolla saa ihan hyvin rahaa.

Anonyymi-ap

Minä vedän ekan kierroksen niin YHDENVERTAISUUSLAIN avulla kaikki alkuperäiset suomalaiset ovat oikeutettuja myös saamaan korvauksia.
Minä voin ottaa tuon Poliisi Holman sekä omat lapseni minun PERHEEKSI niin voidaan hakea KORVAUKSET PERHEINÄ.
Summa on sen verran iso, että minä elätän kevyesti tuon Holman miehenä ja omat lapset sekä vaikka Holmankin lapset jos hänellä on. Minä elätän vielä lasteni puolisot sekä heidänkin lapset.
Edes meidän kummankaan vanhemmilla ei ole mitään hätää, koska minä Holman huorana tienaan sen verran rahaa, että vois elättää vaikka kokonaisen pienen kylän.

11

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatanan KÄTEVÄ ISÄNTÄ TEKAS KYLLÄ KUNNON TEMPUN.
      Minä TOIVON, että HÄN ON SAMANLAINEN MIES, kun minun isä.
      Minä joudun naimisiin hänen kanssa ja minun isäni on mies joka sanoo: Menkää vaan ja en minä välitä lähteä vaan minä voin olla kotona.
      Minä olen jäänyt isän kanssa kahdestaan monesti kotia, kun äiti on lähtenyt velipojan kanssa reissuun. Äiti on soittanut ja kysynyt miten me isän kanssa pärjätään.
      Isä on kuunnellut, kun minä olen huutanut äidille puhelimeen: VITTU TARVI TYHMIÄ SOITELLA JA KYSELLÄ!
      Isä on käynyt kaupassa ensin ja minä olen katsonut jääkaappiin, että mitäs me tänään syödään. Minä olen käynyt sen jälkeen hakemassa jos on tarvinnut jotain.
      Äiti on tullut kotia ja haukkunut meidät, koska me ollaan syöty KALLISTA RUOKAA.
      Minä olen haukkunut hänet ja sanonut, että: Normi ruokaa ollaan syöty ja vielä vähemmän meni kauppaan rahaa, kun EI OLLUT ÄITIN PIKKU PULLUKKA KOTONA!
      PIKKU PULLUKKA EI OLLUT MUUTA VITTUILUA TAAS KEKSINYT NIIN ON VETÄNYT KAIKKI VOIT!
      MINÄ SANOIN ISÄLLE, ETTÄ: MINUN PITÄIS PAISTAA MUIKKUJA, MUTTA PIKKU PULLUKKA ON PAISTELLUT VÄHÄN MUNIA JA KAIKKI VOIT!
      MINÄ SANOIN PIKKU PULLUKALLE, ETTÄ: SAATANAN LÄSKI JOS ET LOPETA TUOTA SYRJIMISTÄ JA KUNNIANLOUKKAUKSESTA NIIN MINÄ JÄRJESTÄN SINUN ASUMISEN NIIN, ETTÄ TULET HOIKKANA POIKANA VUODEN PÄÄSTÄ KOTIA!

• Anonyymi

Pikku pullukka kertoi minulle juttuja ja minä kysyin, että: Kenenkähän kanssa sinä olet puhunut?
        Kertoi ja minä sanoin, että: Olihan mukava kuulla ja hänellä on sentään mukava työ sekä KIVA TYÖPAIKKA!

• Anonyymi

Tuli kyllä mieleen, että ehkä se on kunnianloukkas jos on IVALOSSA SYNTYNYT ja asunut sekä Ruotsissa että Norjassa.
      Jos minä olisin asunut vaikka VENÄJÄLLÄ niin minä olisin HYVÄ IHMINEN.
      Muistin että velipojan yksi kaveri on myös asunut jommassa kummassa maassa ja hän on MYÖS TÄYS KUSIPÄÄ! Oon kyllä sanonut hänelle, että: Vittu sinäkin olet oikea KRIMINAALI ja aina, kun minä näen sinut niin alkaa vituttamaan ja tekee mieli huutaa, että FAN DU ÄR HJÄRNDÖD!!!
      Jos me oltais vaikka LAGEREITA niin me oltais hyviä ihmisiä!
      Minä olen Holma ja en edes tiedä mikä velipojan kaverin nimi on, mutta hän on kyllä ihan saatanan SEKAISIN PÄÄSTÄÄN KANSSA JA Postilla on kanssa se yksi jolla HEITTÄÄ PAHASTI PÄÄSTÄ!

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet syntynyt IVALOSSA JA OLET NAINEN SEKÄ ASUNUT RUOTSISSA JA NORJASSA SEKÄ SUOMESSA RUOTSIN KIELISELLÄ ALUEELLA NIIN ET SAA MUUTTAA IVALOON TAKAISIN, KOSKA SINÄ LOUKKAAT MEIDÄN INARIN KUNTALAISTEN JA KEMILÄISTEN KUNNIAA!
        SAAT MUUTTAA JOS OLET LAGER MIES JOKA PUNNITAAN MATKAHUOLLON VAAKALLA, NIIN SAAT MUUTTAA!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet syntynyt IVALOSSA JA OLET NAINEN SEKÄ ASUNUT RUOTSISSA JA NORJASSA SEKÄ SUOMESSA RUOTSIN KIELISELLÄ ALUEELLA NIIN ET SAA MUUTTAA IVALOON TAKAISIN, KOSKA SINÄ LOUKKAAT MEIDÄN INARIN KUNTALAISTEN JA KEMILÄISTEN KUNNIAA!
        SAAT MUUTTAA JOS OLET LAGER MIES JOKA PUNNITAAN MATKAHUOLLON VAAKALLA, NIIN SAAT MUUTTAA!

Oon minä sentään Vaasassakin käynyt, mutta VITTULANJÄNGÄLLÄ EN OLE VIELÄ EHTINYT PYÖRÄHTÄMÄÄN!
        Tuo HOLMA VARMAAN TIETÄÄ MISSÄ VITTULANJÄNKÄ ON JOTEN HÄN VARMAAN OTTAA KUNNIA TEHTÄVÄKSI KÄYTTÄÄ MINUA SIELLÄ.
        VOI OTTAA VAIKKA KUVAN JA VIDEON JOSSA HÄN SELOSTAA, ETTÄ: KATTOKAAPA HOLMAN VITTU PYÖRII TUOLLA VITTULANJÄNGÄLLÄ! MIE TOIN SEN TÄNNE, KOSKA OLI JO KAIKKI MAHDOLLISET VITUT VISSIIN JO PYÖRINYT, MUTTA VITTULANJÄNKÄ JA VITTULAN JÄTKÄ OLI VIELÄ NÄKEMÄTTÄ!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon minä sentään Vaasassakin käynyt, mutta VITTULANJÄNGÄLLÄ EN OLE VIELÄ EHTINYT PYÖRÄHTÄMÄÄN!
        Tuo HOLMA VARMAAN TIETÄÄ MISSÄ VITTULANJÄNKÄ ON JOTEN HÄN VARMAAN OTTAA KUNNIA TEHTÄVÄKSI KÄYTTÄÄ MINUA SIELLÄ.
        VOI OTTAA VAIKKA KUVAN JA VIDEON JOSSA HÄN SELOSTAA, ETTÄ: KATTOKAAPA HOLMAN VITTU PYÖRII TUOLLA VITTULANJÄNGÄLLÄ! MIE TOIN SEN TÄNNE, KOSKA OLI JO KAIKKI MAHDOLLISET VITUT VISSIIN JO PYÖRINYT, MUTTA VITTULANJÄNKÄ JA VITTULAN JÄTKÄ OLI VIELÄ NÄKEMÄTTÄ!

Oon sentään ollut kohta 20vuotta Holma en minä enään edes osaa joku muu.
        En minä voi sille mitään, että olen PAREMPI HOLMA MITÄ EXÄ JA HÄNEN PASKAN TÄRKEÄ VAIMONSA JOLLE PITÄISI KYLTTI PYSTYTTÄÄ JOSSA LUKEE " VEDIN YLI 2 PROMILLEN KÄNNISSÄ VANHAN TOYOTAN TÄSSÄ PASKAKSI JA MUUTIN KEMIIN! OLEN KUNNIALLINEN KEMILÄINEN JOTEN KIITOS IVALOLAISET JA ÄITI OLET NIIN RAKAS! RAKKAUDELLA TYTTÄRESI PÄDE"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon sentään ollut kohta 20vuotta Holma en minä enään edes osaa joku muu.
        En minä voi sille mitään, että olen PAREMPI HOLMA MITÄ EXÄ JA HÄNEN PASKAN TÄRKEÄ VAIMONSA JOLLE PITÄISI KYLTTI PYSTYTTÄÄ JOSSA LUKEE " VEDIN YLI 2 PROMILLEN KÄNNISSÄ VANHAN TOYOTAN TÄSSÄ PASKAKSI JA MUUTIN KEMIIN! OLEN KUNNIALLINEN KEMILÄINEN JOTEN KIITOS IVALOLAISET JA ÄITI OLET NIIN RAKAS! RAKKAUDELLA TYTTÄRESI PÄDE"

PÄDE JA TIMBE ON KYLLÄ SEMMONEN ROCKEN ROLL PARI, ETTÄ MINÄ PIKKUSEN VÄRITIN JUTTUA ELI LISÄSIN SEN VAAN JOSSA PÄDE MUKA HUUSI TIMBELLE, ETTÄ: ANNA LAPSELLE LEIPÄÄ NIIN EI SE KERRO ÄIDILLEEN, KOSKA ME JOUDUTAAN TAAS VALEHTELEEN SOSSULLE.
        ILMOTIN LASULLE, ETTÄ: HOITAKAA NUO JUOPOT NIIN LAPSI VOI ASUA HEIDÄN KANSSA, KOSKA MINÄ EN JAKSA HEIDÄN KANSSA JOKA ASIASTA TAPELLA!
        HE OLIVAT VÄITTÄNEET POLIISILLE, ETTÄ MINÄ OLIN KAAPANNUT LAPSEN.
        MINÄ SOITIN POLIISIT JA SANOIN, ETTÄ: PITÄS SAADA LAPSI LÄHTEMÄÄN ISÄN MUKAAN, MUTTA TULEE NIIN SEKAVAA VIESTIÄ ETTÄ OLISI HYVÄ TARKOITTAA ONKO TUO EDES AJO KUNNOSSA.
        POLIISIT VEIVÄT LAPSEN JA HÄNELTÄ KYSYTTIIN HALUAAKO HÄN LÄHTEÄ.
        HÄN EI OLISI, MUTTA HÄN LÄHTI KOSKA OLI PAKKO.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe