Kristityn uskonelämään ei kuuluu laittomuus vaan pyhitys.
Jumala kehoittaa ja myös nuhtelee synnintekijöitä.
"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."
Jumalan käskyt
36
165
Vastaukset
- Anonyymi
Hihhulit taivaanportilla!
Matt7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.- Anonyymi
Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää
helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää
helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon.Niin, hellareissahan on todella monta 'hämärää tyyppiä' jolla on melkoinen rikollistausta.
Paljon siellä on noita 'vähemmistöläisiä' jotka pitävät siitä, että saavat aina uudestaan syntinsä anteeksi.
Ja sitten taas baanalle, ja homma toistetaan, kunnes istutaan hieman pidempään...
En kylläkään arvosta noita peruskirkon hommia, mutta hellarit ovat kyllä melkoinen parodia uskonnollisesta toiminnasta.
- Anonyymi
Matt 7:23:
"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'."
Jeesus käskee poistumaan hänen tykköään pois synnin tekijät.
Herra ei ole koskaan edes tuntenut heitä.- Anonyymi
Jeesuksen nimen hokeminen ja "jeesustelu" ei takaa, että kyseessä on oikea kristitty, kuten usein ajatellaan.
Matt7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen nimen hokeminen ja "jeesustelu" ei takaa, että kyseessä on oikea kristitty, kuten usein ajatellaan.
Matt7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.Jeesus-nimeä käytetään sisälle pääsyyn ihmisen sieluun, kuten Troijan-hevosta aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus-nimeä käytetään sisälle pääsyyn ihmisen sieluun, kuten Troijan-hevosta aikanaan.
Jeesus: Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta.
- Anonyymi
Rankaiseeko Jumala synnintekijöitä ?
"Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän rankaisee, niinkuin isä poikaa, joka hänelle rakas on."
"Näin sanoo Herra tästä kansasta: Noin he mielellänsä harhailevat, eivät pidätä jalkojansa. Ei Herra mielisty heihin; hän muistaa nyt heidän pahat tekonsa ja rankaisee heidän syntinsä."- Anonyymi
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
- Anonyymi
Tottelemattomuus ja niskoittelu on VALHEEN HENGESSÄ elämistä.
"Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut, etkä sinä enää saa olla kuninkaana."" - Anonyymi
Eiköhän siinä puhuta Jumalan pojasta Jeesuksesta. Ei kaikista ihmisistä.
"Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän rankaisee, niinkuin isä poikaa, joka hänelle rakas on." - Anonyymi
Anteeksianto on eri asia kuin rangaistus.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.- Anonyymi
Helluntailaiset pilkkaavat työkseen Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä pilkkaamalla kristityksi kastettuja lapsia.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]
Gal. 6:7
Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
- Anonyymi
Miksi rikotte Herran käskyt ?
"Niin Jumalan hän astui kansan eteen ja sanoi heille: "Näin sanoo Jumala: Miksi te rikotte Herran käskyt omaksi onnettomuudeksenne? Koska te olette hyljänneet Herran, hylkää hänkin teidät."
Jumala puhuu Raamatussa paljon synnistä ja sen seurauksista.
Herra varoitti myös susista lampaiden vaatteissa jotka julistavat korvasyyhyä. - Anonyymi
Rakastetaan vääryyden palkkaa vrt Bileamin tie.
2Piet 2:15:
"He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa," - Anonyymi
Henkien tavoittelu = tuuleen puhumista.
- Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Tämäkö on sitä helluntailaista henkikasteoppia ? - Anonyymi
Raamatussa puhutaan synnistä, laittomuudesta ja synnin seurauksista.
- Anonyymi
Oikea ja alkuperäinen raamatullinen helluntai.
"Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?" - Anonyymi
Kyllä Jumala rankaisee falloksen jäljitteliöitä.
Tosin myös esivalta jos siihen liittyy muutakin laittomuutta.
Hyvä niin. - Anonyymi
Mooseksen lain rikkominen on laittomuus jonka rikkominen pitää lopettaa.
- Anonyymi
Tekeekö aloittaja laittomuutta?
- Anonyymi
Kyllä esivalta selvittää ketkä asettuvat sitä ja Jumalan säätämystä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esivalta selvittää ketkä asettuvat sitä ja Jumalan säätämystä vastaan.
Kyllä varmasti oletko se sama joka enimmäkseen laittaa tänne muita syyttäviä sananpaikkoja? Et tiedä edes ketkä sulle vastaa ja aina on edessä syyttävä sormi. Raamatussa on monia muita kannustavia kohtiakin.
https://minnatapio.wordpress.com/2016/02/26/siunatkaa-toisianne/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti oletko se sama joka enimmäkseen laittaa tänne muita syyttäviä sananpaikkoja? Et tiedä edes ketkä sulle vastaa ja aina on edessä syyttävä sormi. Raamatussa on monia muita kannustavia kohtiakin.
https://minnatapio.wordpress.com/2016/02/26/siunatkaa-toisianne/Kun esivalta syyttää niin silloin on selkeästi tehty jotain laittomuuksia ja varsinkin jos ns. uskovat ovat kyseessä, niin hälyttävä tilanne vaikkei edes syytettä tulisi.
Vaikka muuten eläisi kuin pellossa, niin kyllä kuitenkin esivallan säätämiä lakeja pitäisi pyrkiä noudattamaan.
Eikä esivalta syyttele heitellen ilmaan Raamatun jakeita, että tälläinen olet ehkä tälläinen ja tätäkin olet tehnyt.
Yleensä syytteelle jos mennään käräjille on vankat perusteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun esivalta syyttää niin silloin on selkeästi tehty jotain laittomuuksia ja varsinkin jos ns. uskovat ovat kyseessä, niin hälyttävä tilanne vaikkei edes syytettä tulisi.
Vaikka muuten eläisi kuin pellossa, niin kyllä kuitenkin esivallan säätämiä lakeja pitäisi pyrkiä noudattamaan.
Eikä esivalta syyttele heitellen ilmaan Raamatun jakeita, että tälläinen olet ehkä tälläinen ja tätäkin olet tehnyt.
Yleensä syytteelle jos mennään käräjille on vankat perusteet.En ole saanut esivallalta syytettä. Joten syyllistyt nyt itse juuri siihen mistä asiasta mainitsin. Kokeile rakastaa lähimmäisiäsi siihen Jeesus raamatun kautta kehoittaa uskovia.
- Anonyymi
Sellaista harhaoppia pitää karttaa, joka olevinaan jumalallinen käskyineen, mutta esivalta syyttä laittomuudesta.
Ei tarvitse edes varoittaa, vaan voi suoraan karttaa.- Anonyymi
Kirjoitatko tarkoituksella epäselvästi?
Karta ketä lystää ei hetkauta minua.
- Anonyymi
Hetkauttaa tai ei, mutta kohu uskosta, joka olevinaan lainkuuliaista, mutta iljetyksistä ollaan käräjillä.
Farisealaisuuden taidonnäyte.- Anonyymi
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Sinussa vaivaa paha henki ja kirjoitat sen mukaisia asioita.
- Anonyymi
Onko aloittaja kuullut sellaista että kun ihmiset rukoilevat syntejään anteeksi tunnustavat ne muiden edessä saavat Jeesukselta anteeksi.
Et ole mikään Jumala sinulla on omat syntisi. - Anonyymi
Täällä ylpeät tuomitsee, kun ei ole Jeesusta sydämessä .
Jeesus ei tuominnut ketään vaan se sana tuomitsee Mikä Jeesus on sanonut, syyn ja seurauksen laki. Sitä ei voi ylittää. Jeesus Voi senkin ylittää.
Koska ihmiset on armottomat syntiset. Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät he luottaa omiin voimiinsa ja tuomitsee toisia. heillä ei ole Jeesusta he luottavat lakiin, eikä luota armoon. Tallaavat Jeesuksen armon. Hylkäyksen syy.- Anonyymi
Olen samaa mieltä että aloittajalla taitaa ylpeyden henki vaikuttaa. Tuommoista melkein kaikki helluntaisuus sivun kirjoitukset täynnä.
Raamatussa on paljon positiivista kirjoitusta mutta tuo laittaa enimmäkseen pelkkää negaa.
- Anonyymi
Laittomuudesta ei helarit kirjoittele.
Se fallosmieltyneiden heiniä syyttä toisia laittomuuden tekijöiksi ja itse olla käräjillä lain rikkomisesta. - Anonyymi
Mooseksen lakia ei ole koskaan annettu pakanakansoille. Laissa on sanottu: Katso, minä olen opettanut teille käskyt ja säädökset, niinkuin Herra, minun Jumalani, on minua käskenyt, että seuraisitte niitä siinä maassa, jota te menette ottamaan omaksenne. Muinasen Israelin rajat on selvitetty vanhassa testamentissa. Mooses nousi Mooabin arolta Nebon vuorelle, Pisgan huipulle, vastapäätä Jerikoa. Ja Herra näytti hänelle koko maan: Gileadin Daaniin asti,
koko Naftalin, Efraimin ja Manassen maan, koko Juudan maan aina Länsimereen asti,
Etelämaan sekä Lakeuden, se on Jerikon, Palmukaupungin, laakson, aina Sooariin asti.
Suomi ei ole koskaan kuulunut muinaiseen Israeliin, eikä näin ollen Suomen asukkaat eivät ole koskaan olleet Mooseksen lain alaisia.
KUINKA NÄIN SELVÄ JA YKSINKERTAINEN TOTUUS VOI OLLA LÄHES KAIKILTA PIMENNOSSA? - Anonyymi
Billy Graham Martti Luther ja monet muut opettivat että 10 käskyä on edelleen voimassa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä lakihenkisyys tosiaan on fallosporukan heiniä.
He vaativat lain. noudattamista, vaikka itse ovat laittomuuden tekijöitä.
Raamattukin sanoo siitä että sinä joka laista opetat, lain rikkomisella häpäiset Jumalan.
Ja vielä maallisen lain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689