Saatteko apteekista kuittia?

Anonyymi-ap

Itse piti siirtää asiointi Kajaanin apteekkiin kun sieltä saa kuitin. En halua tukea harmaata taloutta.

14

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuitin saa ilman pyytämättä.

• Anonyymi

Eipä ole tullut moneen kertaan kun käynyt.

• Anonyymi

Mutta sossuhan saa suoraan kelalta tiedot,ei sinne tartte kuittia toimittaa lääke ostoista. Näin mulle on kerrottu

• Anonyymi

Ei ole ollut ongelmia kuittien kanssa, joka kerta olen saanut apteekista kuitin, jos olen tarvinnut. Monissa liikkeissä kysyvät haluatko kuitin, otan jos tarvitsen, säästävät turhalta tulostukselta . Jos tarvitset kuitit sossuun, antavat varmaan vielä eritellyn kuitin.

• Anonyymi

Juurikin apteekit ovat niitä pahimpia harmaantalouden pesiä!!! Vaikka sieltä saa kuitin niin poistavat sen jälkeenpäin kirjanpidosta ja vetävät fyrkat liiveihin!!! Kun ei sitä apteekin toimintaa muutenkaan valvota millään tavalla. Kiinasta tilaavat lääkkeet tullin ja verottajan ohi ja sitten vielä myyvätkin ne ilman kuittia! Pitäisikö aloittajan laittaa vähän ”valoja päälle” ja miettiä asiaa uudelleen? P.s kävin alkossa, sieltäkään en saanut kuittia.

• Anonyymi

Kyllä. Lisäksi apteekit ottavat katteen. Eivät suostu myymään lääkkeitä sisäänostohinnalla vaikka ihmisten sairauksilla ei pitäisi tehdä pisnestä.

• Anonyymi

Tuo on täyttä propagandaa. Jos tehtäsiin pimeetä kauppaa ei apteekkarit olisi verokunkkuja kunnissa, kuten ovat olleet iät ja ajat.

• Anonyymi

Tilaa netin kautta ,netti Apteekkeja löytyy kautta maan,itse käytin korona aikaan palvelua.

• Anonyymi

Saa olla melko avuton uuvatti jos ei suutansa saa sen vertaa auki että pyytää kuitin. Aina on kysytty, että tarviiko kuitin ja halutessaan aina saa.

• Anonyymi

Ei ole kysytty ja kuitti pitää antaa kysymättä.

• Anonyymi

Verotukseenko buranan laitat?

• Anonyymi

• Anonyymi

Aina on kysytty kuitin tarvetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe