Persujen, on tuettava Suomen kielen asemaa. Annettava kielitoimistolle riittävät voimavarat. Ei saa suomen liiaksi pyllistää Lontooseen tai jenkkilään.
Väitöskirjojen julkaisuehto on, että tästä lyhennelmä suomeksi tai Ruotsiksi.
Eikö perusuomalaiset ole enää suomalaisten asialla?
Englannin tuntien määrää on vähennettävä kouluissa, koska sitä kuulee aivan riittävästi.
persuttaako ?
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mene töihin!
- Anonyymi
Mene itse, pakkoenglannittaja.
- Anonyymi
Hienoa ajattelua ja kun vielä ihan ensiksi poistetaan suomesta kaikki ruotsipakot.
- Anonyymi
Ainoa ihan kaikille pakollinen kieli Suomessa on englanti. Se on myös ainoa kieli joka selvästi uhkaa suonkieltä.
Eiköhän se olisi ensimmäinen ja kiireellisin poistettava? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa ihan kaikille pakollinen kieli Suomessa on englanti. Se on myös ainoa kieli joka selvästi uhkaa suonkieltä.
Eiköhän se olisi ensimmäinen ja kiireellisin poistettava?Ensimmäinen ja kiireellisin, puhelin karvaiseen käteen ja mielen toimistolle vakava soitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen ja kiireellisin, puhelin karvaiseen käteen ja mielen toimistolle vakava soitto.
Joko soitit?
Pakkoenglannin palvontasi ja puolustaminen ei ole enää tervettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164