Meillä persuilla on tähän ratkaisu, joka todella toimii. Saadaan lieksan väestökato loppumaan hyvinkin nopeasti. Ratkaisun keksimme ihan itse.
Somalitaustaiset naiset synnyttävät Suomessa tällä hetkellä suhteellisesti eniten lapsia Suomen naisista. Otetaan tänne nyt todella reilu satsi somaleita!
Ongelma on näin ratkaistu. tervetuloa keskustelemaan vaaliteltallemme!
Lieksassa syntyvyys saatava nousuun
14
280
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin järkevä ehdotus persuleiristä!
- Anonyymi
Hyvä ajatus jos tuolla persut lisääntyy? Demarit, vasurit ja vihreät jää sitten ajan myötä vähemmistöksi.
- Anonyymi
200 000 uutta Somalinaista Pohjois-Karjalaan ja alkaa lapsia syntymään. Tämä olisi sijoitus tulevaisuuteen ja huoltosuhde alkaisi vähitellen helpottamaan.
- Anonyymi
Ja niille on annettava turvatakuut, ettei töihin tarvitse lähteä.
- Anonyymi
Soile Syrjäläiselle soitto että tilaa lisää somaleita!
- Anonyymi
On kuulema jo yksi ankkurilapsi saapunut Lieksaan ja perästä tule koko suku , noin 27 ihmistä.
Heidät haetaan helsingistä linjaautolla Lieksaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuulema jo yksi ankkurilapsi saapunut Lieksaan ja perästä tule koko suku , noin 27 ihmistä.
Heidät haetaan helsingistä linjaautolla Lieksaan!Höpö höpö taxilla ne tulee.
- Anonyymi
PS never made a lady.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Minulla on noin 3 lasta.
- Anonyymi
Olen 47v mies, ceksuaali elämäni on actiivista, ciitän noin 2-9 lacta alulle per viikko.
- Anonyymi
Olen n 67 v mies ja olen lingonnut päivittäin ammatikseni siemeniä kuten egyptiläiset orit. Nyt keskityn viettämään rauhallisia eläkepäiviä ja kirjoitan muistelmiani.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096