"Itsellä uutena ostettu Enyaq seissyt takuun aikana noin 180pv korjaamolla eikä ongelmia vaan saada ratkottua. Olen neuvotellut kaupan purkamisesta Auto-Sunin kanssa tuloksetta ja nyt joudun hakemaan purun kuluttajariitalautakunnan kautta… Hiukan on juu vielä ainakin Skodalla tekniikassa kehitettävää ja Auto-Sunilla asiakaspalvelussa."
Taitaa nämä VW konsernin tuotteet olla varsinaisia vikapesiä myös sähköautopuolella.
https://tekniikanmaailma.fi/kaksi-kuukautta-pajalla-seissyt-sahkoautoni-vahvistaa-etta-sahkoauton-tekniikassa-on-viela-kehitettavaa/
Ethän vaan erehdy ostamaan Skodaa ikinä
9
186
Vastaukset
- Anonyymi
Auton merkistä ei puhuta, mutta puhutaan 12 voltin ongelmista, eli kyseessä on 100% Toyota.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen teoria. Tarkoitatko, että omapojat laittoivat salaa Enyaqiin Toyotan akun, ja sen takia auto seisoo nyt korjaamolla?
Onko lääkkeet varmasti otettu tänään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen teoria. Tarkoitatko, että omapojat laittoivat salaa Enyaqiin Toyotan akun, ja sen takia auto seisoo nyt korjaamolla?
Onko lääkkeet varmasti otettu tänään?Ei tuohon taida enää mitkään lääkkeet auttaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lääkkeet varmasti otettu tänään?Mistä sinä tuon Enyaqin keksit? Eihän auton merkkiä mainita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tuon Enyaqin keksit? Eihän auton merkkiä mainita?
Et siis osaa lukea. Harmi.
- Anonyymi
Oon jättänyt saksanseisojat ostamatta niin autot on toiminnu mulla. Saksan romuhan tuokin on
pinnan alla. - Anonyymi
Eikös jos veivillä vääntää niin skoodan pitäisi lähteä ns. tulille?
- Anonyymi
Tunnustan olevani toyotapappa. Mutta aina uusimman tekniikan maksumiehinä ovat ensimmäiset ostajat. Todella ikävää , että joutuu takuista taistelemaan ja koska kirjoittaja on toimittaja , tulee merkille kalliimmaksi kuin taviksen ongelmat.
Viistokaiun ostin kun hinta laski puoleen, nyt odotan livelaitteiden hinnan laskua, jos sellaisen haluan. Seuraava automme voisi olla bensalexus ja ilman lainaa ostetaan.- Anonyymi
Melkoista taistelua on nyky Toyotien kanssa takuuasiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197