Samalla tämä parivaljakko, idioottiset kaksoset Trump ja Vance tarjosivat tilaisuuden tehdä tuon diilin eurooppalaisten maitten keskeisenä kauppana. Siitä neuvottelumahdollisuus on jo huomenna Lontoossa, jonne kokoontuu 18 maan johtajat.
Valkoinen talo ei ole varmaan koskaan ennen tarjonnut suojatyöpaikkaa niin tyhmille ja ilkeille ihmisille kuin Trump ja Vance. Nyt nämä kaksi tyhmää paljastivat olevansa Putinin kavalan tahdon palvelijoita. Onkin hyvä, että he ilmaisivat sen näin selvästi. Kremlin ankkuri on lujasti valkoisen talon ovaalissa.
Herra siunaa Amerikkaa!
Trump ja Vance munivat USA:n mahdollisuuden saada Ukrainan strategiset metallit
Anonyymi-ap
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tehtävä vastaveto amerikalle, liittoudutaan koko Eurooppa Venäjän, Kiinan, Pohjois-Korean, Saudi-Arabian ja muiden suurvaltojen kans yhteiseen rintamaan, jätetään USA yksin myymään omia tarvikkeitaan Mexicoon.
- Anonyymi
Ennen sitä suuri osa EU:n päättäjistä pitäisi panna vaihtoon ja tilalle pitäisi saada älykkäitä ja viisaita päättäjiä!
- Anonyymi
Kyllä tässä kävi vielä pahemmin. Usa mahdollisesti lopettaa Ukrainan tuen ja se tietää Ukrainan loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501