Olin lenkillä, kun pyörätiellä tuli koiranulkoiluttaja vastaan. Jostain syystä tämän valtava koira sai raivokohtauksen kun tulin kohdalle. Koira räkytti kuola roiskuen ja yritti päästä kimppuuni. Kahdella jalalla seisova koira oli pidempi kuin omistajansa. Omistaja oli pieni nainen ja sai hädintuskin pidettyä koiran aisoissa ettei hyökännyt repimään multa kurkkua auki.
Mitä tällaiselle pitäisi tehdä? Lähdin vain nopeasti paikalta pois, mutta nyt tuntuu siltä että henkeni oli oikeasti vaarassa ihan vaan ulkona käydessäni eikä tämä ole oikein. Pitääkö vaan hyväksyä se, että tavallaan tämä koiranomistaja uhkasi henkeäni?
Eihän tässä uskalla enää lähteä ulos, eikä narsistiset koiranomistajat suostu myöntämään että vika on heissä. Eiköhän tämäkin jotenkin väännetä minun syyksi.
Ihan turha alkaa selittelemään että puolustusvaistoissaan hyökkäävä 2-metrinen skitsokoira on muka "ihan harmiton oikeasti."
Koira melkein kävi kimppuun Kouvolan Lehtomäessä
13
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä koira luuli sinua luuksi ? Miksiköhän ?
- Anonyymi
Toivon että koiran omistaja lukee tämän.
- Anonyymi
Mikä rotu ?
- Anonyymi
Olen aloittaja ja oli pimeää niin en ole ihan varma, näytti mustaruskealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja ja oli pimeää niin en ole ihan varma, näytti mustaruskealta.
Puolusti jostain syystä omistajaansa,mutta se ei ole mikään puolustus. Toivottavasti ei ole normaalia käytöstä kyseiselle koiralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolusti jostain syystä omistajaansa,mutta se ei ole mikään puolustus. Toivottavasti ei ole normaalia käytöstä kyseiselle koiralle.
Pidän koiraa eräänlaisena aseena. Jännä että tappamiseen kykenevää eläintä saa kuljettaa ulkona varsinkin jos tiedossa on käytöshäiriö eli saattaa pelästyä ohikulkijoita ja mennä puolustusmoodiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän koiraa eräänlaisena aseena. Jännä että tappamiseen kykenevää eläintä saa kuljettaa ulkona varsinkin jos tiedossa on käytöshäiriö eli saattaa pelästyä ohikulkijoita ja mennä puolustusmoodiin.
Pysyi kuitenkin omistajansa hallussa eikä päässyt puremaan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira vaistoaa ajatukset koira kulkee omistajan kanssa,ette pidä siitä olitte vastaan.Kuinka koirista kokematon toiset koirat elävät sopuisaa elämää.
- Anonyymi
Kaikilla pitäisi olla oikeus ja viranomaisen lupa kantaa asetta itsesuojelutarkoituksessa kuten Persu Vornasellakin.
- Anonyymi
Koira vaistosi jotain?tuo nainen saa ainakin pelkäämättä lenkkeillä.
- Anonyymi
Ei haukkuva koira pure. Jos koira haukkuu ja räksyttää ihmiselle ei se tarkoita sitä että se kävisi ihmisen kimppuun.
- Anonyymi
Eihän se tietenkään purressaan voi haukkua.
- Anonyymi
Onkohan se jotenkin vaarallista, että räyhäävä koira pelottaa sinua? Eiköhän se ole ihan luonnollinen tunne.
Oletko koskaan lenkkeillessäsi ajatellut, että siellä Lehtomäessäkin ohitsesi viuhtoo autoja ainakin 60-70 km/h mittarissa. Kumman luulet olevan sinulle enemmän vaaraksi, jos sattuu käymään niin, että pääsee omistajaltaan vaikka yskänkohtauksen vuoksi irti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269