Tuore tieto kertoo, että Trumpin lähipiiri esittää, että Ukrainan pitää lähestyä Yhdysvaltoja kiitollisena ja kunnioituksella.
Tuo kuulostaa, kyllä kummalliselta diplomatialta ja ymmärrykseni mukaan Trumpin halulta eristää Yhdysvallat, sillä kuka enää viitsii mennä sinne nöytistelemään ja esittelemään kiitollisuuttaan Trumpille ja Vancelle.
Olen ollut vuosikymmenien ajan yhteistyössä amerikkalaisten yritysten kanssa. Kuitenkaan en koskaan ole kohdannut Yhdysvaltojen politiikassa ja diplomatiassa tällaisia Trumpin ja Vancen esittämiä piirteitä ja toimia. Kaikki on sujunut tyylillä ja mukavasti.
Kyllä se on nyt Yhdysvallat, jonka kannattaa vaihtaa presidentti ja varapresidentti uusiin henkilöihin. Ukraina pärjää kyllä Zelenskyinsä voimin. Siellä ei ole tarvetta vaihdokseen.
Trumpin lähipiiri vaatii kohtuuttomuuksia
Anonyymi-ap
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Osa ukrainalaisista kritisoi Zelenskyin käyttäytymista, erityisesti hänen korotettua äänenkäyttöään neuvottelutilanteessa.
Olisiko niin, että hänellä on jo kilpailijoita presidentin virkaan? - Anonyymi
Almuporukan on vain ryömittävä Usan edessä!
- Anonyymi
Aivan, ryömittävä Usan edessä aivan kuin Putinin videollaan kiristämä Trump ryömii Putinin edessä.
Ehkä tällä palstalla jollain on tietoa Trumpin Venäjä suhteen historiasta. Siitähän vihjaillaan. Onko tietoa?
- Anonyymi
Trumb puhui asiaa. Ukrainalla ei ole kortteja. Alkoi häviävään sotaan Bidevaarin käskystä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184