Matti Malkavaara kepuihin

Anonyymi-ap

Oli tulla yrjö pöydälle kun kuulin. Miten Matti näin teit? Monta vuotta sait nähdä kepun tavat. Ja nyt menit sinne mukaan. Taisitpa häpäistä itsesi ja Pöyhösen suvun. En olisi tätä uskonut todeksi.

33

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikait tuo ole totta?

• Anonyymi

Kepu ON ainoa tie vaikuttaa…

• Anonyymi

Voi Matti minkä teit!

• Anonyymi

Siinä meni suvun perinteet. Voihan Nora!

• Anonyymi

Ei ole räkijä.

• Anonyymi

Eikä näkijä, on aivan sama onko hänkin kepuissa vai pepuissa - yhtä tyhjän kans .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä näkijä, on aivan sama onko hänkin kepuissa vai pepuissa - yhtä tyhjän kans .

Loikkarit kaikki antavat itsestään epäluotettavan ja linjattoman viestin.

• Anonyymi

Jonkun verran siivousta on tapahtunut kepussa , muuta vieläkin pitää tapahtua että heille ääneni antaisin

• Anonyymi

Harkintakykyä petti ja pahasti , voi Matti polosta , voi polosta .

• Anonyymi

Jos haluaa vaikuttaa niin kepu ei ens kaudella ole sellainen puolue nääs kun pienpuolueet ovat nyt yhdessä niin kepun vaikutusmahdollisuudet todella heikot

• Anonyymi

Vai ovat pienpuolueet persujen kaa yhdessä, nyt vaihtuu suunta keskustaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ovat pienpuolueet persujen kaa yhdessä, nyt vaihtuu suunta keskustaan!

Sinnehän sinä jo valmiiksi kuulutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinnehän sinä jo valmiiksi kuulutkin.

Onpa hieno homma kun pääseen noin, joo kyll mää ny valitten keskustan, jipiii!

• Anonyymi

"Minulla ei ole perhettä ja siksi jaksan taistella näitä tyranneja vastaan. Minulle riittää, kun näen keskustan kaatuvan Nostan maljan isälleni ja äidilleni, jotka tätä tyranniaa vastaan taistelivat 30 vuotta oman elämänsä uhraten. Itselläni takana 12 vuotta taistelua ja minut on yritetty polkea suohon jos vaikka minkälaisilla keinoin. Kuukauden päästä keskusta kaatuu ja olen ylpeä siitä, että voin sanoa, että sen yksin tein. Ei ole ollut tukijoita kepua vastaan, mutta on ollut tukijoita minua vastaan kepuille. Nyt on kaikki toisin. Keskusta kaatuu kevään vaaleissa ja Haapavedellä alkaa täysin uusi aikakausi. Keskustan kaatuminen on yhden ihmisen taistelun lopputulos. Voit arvata kenen! Hajotin keskustan sisältä päin ja nyt se on hajalla. Jopa kepulaiset itsekin ovat huomanneet, miten ovat toimineet. Nyt on pienryhmät yhdessä ja muuttavat kaupungin poliittisen päätöksenteon aivan eri urille parempaan päin. Kauan tätä on odotettu. Nyt se tapahtuu."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulla ei ole perhettä ja siksi jaksan taistella näitä tyranneja vastaan. Minulle riittää, kun näen keskustan kaatuvan Nostan maljan isälleni ja äidilleni, jotka tätä tyranniaa vastaan taistelivat 30 vuotta oman elämänsä uhraten. Itselläni takana 12 vuotta taistelua ja minut on yritetty polkea suohon jos vaikka minkälaisilla keinoin. Kuukauden päästä keskusta kaatuu ja olen ylpeä siitä, että voin sanoa, että sen yksin tein. Ei ole ollut tukijoita kepua vastaan, mutta on ollut tukijoita minua vastaan kepuille. Nyt on kaikki toisin. Keskusta kaatuu kevään vaaleissa ja Haapavedellä alkaa täysin uusi aikakausi. Keskustan kaatuminen on yhden ihmisen taistelun lopputulos. Voit arvata kenen! Hajotin keskustan sisältä päin ja nyt se on hajalla. Jopa kepulaiset itsekin ovat huomanneet, miten ovat toimineet. Nyt on pienryhmät yhdessä ja muuttavat kaupungin poliittisen päätöksenteon aivan eri urille parempaan päin. Kauan tätä on odotettu. Nyt se tapahtuu."

kuka sinuun luottaisi ? olet kuin peräpukama , aina riitaa haastamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismi huipussaan! Yhtään ääntä ei ole vielä annettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismi huipussaan! Yhtään ääntä ei ole vielä annettu.

Hän ei ite sitä jotenkin huomaa. "Minä ihan ite ja muut ei mittää" olis soppeli vaalislougani hälle.

• Anonyymi

Kepu ei ei ja vielä EI

• Anonyymi

kepuissa tyhmyys tiivistyy , sano tuo persuki.

• Anonyymi

Persut luulee saavansa vaalivoiton,ei ikinä

• Anonyymi

Koko kylä on tyytyväinen jo pelkästään siitä jos keput ei sais äänienemmistöä. Tänne halutaan laajemmalti ryhmiä päätöksentekoon näkökulmia tuomaan.

• Anonyymi

Ilkka on ainakin pyöreämpi. hih hih

• Anonyymi

Humalojan pikkutrumppi voi räkytttää minkä jaksaa, mitäpä se rakki muuta osaa.

• Anonyymi

Tuo on kyllä totta, että Haapavesi saa jatkossa voimaa pienemmistä puolueista. Tälle kehitykselle lumiauran kärkinä on Repo toiminut vuosikaudet murtaessaan kepujen jyräämiskulttuuria.
      Pienten puolueiden voitto olisi todella vaalivoitto kaikille pienpuolueille. Kepujen valta-aseman,äänienemmistön hajoaminen, olisi vaalivoitto kaikille pienryhmille ja koko Haapavedelle. Aivan sama mikä pienpuolueista saa eniten ääniä,se tarkoittaa yhteistä hyvää.
      Hyvää jatkoa pienpuolueille,tehkää hyvää yhteistyötä ja saatte Haapaveden ilmapiirin muutettua ja avoimuutta kuntapolitiikkaan,se lisää luottamusta ja tukea teille.
      Keput ovat tuhlanneet Haapaveden rahat ja tekevät velkaa velan päälle. Kylät kuihtuu ja ihmisiä huolettaa . Haapa-asunnot ja teollisuuskylä huonossa jamassa. Viran täyttöjen menettelyt perin kummeksuttavia. Kuntalaisten mielipiteitä ei kuunnella ja kaupungin hankinnat ja toisaalla hyvien kauppojen menetykset ovat ihmetyttäneet. Hyvien aloitteiden edistymisen esteenä on ollut kepujen kateus,kun esitykset ovat tulleet muilta puolueilta.
      Sinä itse lukija olet se muutos. Äänestä toisin,eli äänestä pienempiä puolueita,mitä tahansa kunhan ei kepuja.
      Minä äänestän perussuomalaista,joka on ollut muutokselle lumiauran kärkenä ja on varmasti joutunut kärsimään siitä. Tulen äänestämään Ilkka Repoa.

• Anonyymi

Mut mää en äänestä persuja missään vaaleissa koskaan, enkä persujen hännystelijöitä

• Anonyymi

Miten Matti et arvostanut Pöyhösiä ja Malkavaaroja, vaan loit heidän arvokkuutensa lapiolla sonnaksi.
      Voi miten pahan ja häpeällisen tempun teit, jota sinusta koskaan ei olisi uskonut , miksi lähdit kepun kelkkaan ?
      Olisi ollut paljon kunniallisempi, kun olisit jäänyt kokonaan pois, kuin mennä kepulle, jos et kokoomukseen mennyt ! tämä on kyllä niiiiin ala arvoista, että, ei riitä sanoja kertomaan !

• Anonyymi

tuttua juttua persutalks...

• Anonyymi

Sanoppa Yrjölle ettei hypi pöyvälle.

• Anonyymi

Eiköhän sitä jokainen saa itse päättää mihin menee, mitä se muille kuuluu. Menihän se joku kepujen kautta valtuustoon muiden äänillä ja loikkas heti persuihin. Ei kovin selkärankaista toimintaa sekään

• Anonyymi

matti kukkarossa ja siemenet hukassa ,

• Anonyymi

Niin teki heti kun sai opettajanviran.
        Itse sössi sen ja nyt syyttää kepun naisia siittä..

• Anonyymi

Matti on tehnyt ratkaisunsa ja sitä pitää kunnioittaa.

• Anonyymi

Oishan se loppuelämä menny sielä Kokoomuksessa..

Eihän Kepu koskaa teheny mltää etes Emäntäkoulun eteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe