Tosiasiassa ei taida edes tietää pokerista muuta kuin siinä on kunkkuja ja akkoja. Trump on näyttänyt korttinsa.
Hän on pelosta kankeana Putinin edessä. Trump pelkää putoavansa ikkunasta millä hetkellä hyväänsä. Muuten hän ei aliarvio EU valtioiden sotilaskykyä ja sotataitoa ja yliarvio kouluttamattomien puujalka ryssien sotilaskuntoa.
Trumpin pokka petti täysin. Kehuu olevansa paras pokeripelaaja ikinä.
Anonyymi-ap
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä pokerinpelaaja näyttää kaikki korttinsa ennen pelin alkamista.
Ei KGB turhaan arvioinut Trumpin älyllisiä lahjoja korkeintaan keskinkertaiseksi.- Anonyymi
Kuitenkin hyvin kelpasi KGB:n apuriksi!
T. Bertil.
- Anonyymi
Kainalosauva on erittäin tehokas ja pelottava väline. Muistan, kun tenavana naapurin raajarikko hääti meitä pihaltaan pois kainalosauvaa heiluttaen. Uhkasi jopa poliisilla, jos vielä tulemme karanneita palloja noutamaan.
- Anonyymi
Rumb ainoa järkijätkä. Törppöjä vituttaa,kun lähtivät tukee tyhmää Bidevaarin epätoivoista sotaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997710- 1075557
- 2664758
- 494723
- 723466
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254