USAsta on tulossa rikollisten johtama poliisivaltio. Polisin surmasta tuomitaan automaattisesti kuolemaan.
Trump myös valehteli vasurien ja kommunistien tapaan, että nyt USA´ssa on lopultakin sanan- ja mielipiteen vapaus samaan aikaan kun kongressista poistettiin erimieltä esittäneitä kongressin jäseniä.
USA on roistovaltio.
Trumpin puhe oli taas uhoa täynnä. Merkittävin uutinen oli Trumpin vahvistus siitä, että
Anonyymi-ap
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Usakin on jo huomannut minkälaisia narreja on maapallo täynnä ,nyt vasta sinä ja muut kokoomuspellet huomaatte että yhteistyö maapallon suurimman roistovaltion kanssa ei tuo kuin valtavia rahavirtoja usaan ja sitä paskaa te Kokoomus apinat olette aina jumaloineet ,olen 20 vuotta jo tätä asiaa kirjoitellut tänne
- Anonyymi
Bidevaarin hölmöt tukijat volottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501