Iltapäivälehtien otsikoissa on usein raflaava lööppi:
"Tästä vakavasta sairaudesta kärsii tuhannet ihmiset, on yleensä täysin oireeton!"
Niin että mitä? Mites sitä voi kärsiä sellaisesta sairaudesta joka on oireeton, eikä siitä siis edes tiedä...?
Koska minulla ei ole mitään oireita, lienen siis kuolemansairas...
Kärsitkö oireettomasta sairaudesta?
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo vakavat oireettomat sairaudet ovat nyt hyvin yleisiä. Sairastivathan kymmenet tuhannet ihmiset koronankin huomaamattaan. Ihmeellistä, että kuumetta ja hengitystietulehdusta voi sairastaa huomaamattaan!!! Noiden iltapäivälehtien lööppien tarkoitus on vain pelotella, että ihmiset eivät kiinnittäisi huomiota siihen kurjistumiseen, mitä ympärillä tapahtuu. Ja tietysti joku pönttöpää saadaan ostamaan noita roskapropagandalehtiä, joiden paikka olisi paskahuussissa. Eivät kelpaa edes kalan kääreeksi.
- Anonyymi
miula on täysin oireeton mielisairaus.
- Anonyymi
Minulla on taas täysin oireeton hiusten lähtö ollut jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Älkää peljätkö.
- Anonyymi
Miulla ei oo mitään oireita, kyllä mie nyt varmaan kualen...
- Anonyymi
Mikä mun päässä nykii
Onks se joku tauti
Mikä mun päässä nykii
Ei kai se haittaa koulunkäyntii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327