Moninivelrikkoa, nykyinen työ pääasiassa autolla ajoa, seisomista ja istumidts täällä, noh nykyinen työ on paljon autolla ajoa, seisomista ja istumista asiakkaiden luona.
Tuo autolla ajo ja parkkipaikan etsintä on niin syvältä, mutta halusin kokeilla kuitenkin.
No nyt olisi ehkä mahdollisuus työhön yhdessä toimipisteessä ja liikkuvampaa työtä siellä.
Nyt vain tuntuu, että joka paikka jumissa ja kipeänä - ehkä vähästä liikunnasta tiedä häntä.
Kova halu olisi kokeilla tätä työtä, mietin vaan etteikö voisi olla niin että liikkuvampi työ olisikin hyväksi kropalle ?
Lisänä on arkityö ja säännöllinen työaika. Nyt on vuorotyö ja jatkuvasti vaihtuvat vuorot.
Nivelrikko kankeus
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti, mikä itsestäsi parhaalta tuntuu. Mitä haluaisit tehdä ?
Nivelille liikunta tekee ainoastaan hyvää, eri asia toki, jos on kovin kivulias.
Kukaan muu ei pysty sanomaan, vaihdatko työtä vai et, itse joudut sen päättämään.
Ja jos mieli tekee kokeilemasta jotain uutta, niin ainahan voi yrittää, ei kai siitä haittaakaan ole.- Anonyymi
Joo tietysti päätöksen teen ihan itse, mutta kunhan kyselen mielipiteitä ja/tai kokemuksia.
Pitää kysyä nykyisestä työstä jos pääsisi kokeilemaan ensin, kiva kun olisi takaportti auki kuitenkin… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tietysti päätöksen teen ihan itse, mutta kunhan kyselen mielipiteitä ja/tai kokemuksia.
Pitää kysyä nykyisestä työstä jos pääsisi kokeilemaan ensin, kiva kun olisi takaportti auki kuitenkin…Onhan se hyvä, jos jää se portti auki, kun lähtee kokeilemaan jotain uutta.
Pääsee ainakin toivottavasti takaisin vanhaan hommaan, jos uusi ei onnistukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä, jos jää se portti auki, kun lähtee kokeilemaan jotain uutta.
Pääsee ainakin toivottavasti takaisin vanhaan hommaan, jos uusi ei onnistukaan.Halu muualle on kyllä kova, suurin syy huono johtaminen mutta toisena hyvänä kakkosena työn luonne.
Mutta katsotaan saako sitä muuta työtä edes, turhaa ehkä vielä jännittää…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813