Onko kokemusta tällaisesta palvelusta?
Työhönvalmennus kunnan työllisyyspalveluissa?
6
212
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sama kuin ura juttu = ei hyötyä tippaakaan
- Anonyymi
Ei tuolla palvelulla ratkaista sitä faktaa, että työpaikkoja on sellaiset 30k ja työttömiä 300k
- Anonyymi
Ei sillä olin itse sellaisella kurssilla jota veti Leino muistaakseni. Suurin osa meni kahvin juontiin ja kaikkeen opettamiseen miten työhaastattelussa ollaan ja miten siellä ei saa olla ..... Hän oli laittanut palautteeseen että sopisi sihteerin taustatyöntekijäksi. :D .................. ihan oli pilipali mutta kokemus toki sinänsä ja kivaa oli. Mahtoko meistä monikaan töitä saada noin 20 henkilöä oli
- Anonyymi
Tällaista tarvitsisi jokainen, joka aloittaa uudessa työssä, että oppisi nopeammin omat hommansa. Työpaikalla opitaan kunkin työn asiat. Jokainen pystyy itse työttömänä tekemään testit, joista saa osviittaa minkälaisia paikkoja kannattaa hakea, toisin sanoen missä henkilö on aikaansaava ja hyvä tekemään.
- Anonyymi
Kusetusta. Orjatyötä. Hyväksikäyttöä.
Koskaan ei kannata hyväksyä mitään muuta kuin TES palkkaista työtä. Muu on huijausta. - Anonyymi
Eiköhän näihin sisälly automaattisesti 1-3kk työharjoittelua ja ilmaista työtä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066