Niin valehtelevat Presidentitkin, Stubbi ja niinistö !?
Trumppi ei vielä tenyt sotaa ja kansanmurhaa, mutta Baiden ja Obamakin on !?
Halosen totuus Jukoslavian hajotuksesta ja Libyan pommituksista.mediatkin vaikenee !?
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän Suomi tunnusta ,Ukrainaa ja siitä eronneita, kuin jukoslaviasta, tekikö länsi virheen jo Suomen tunnustaissa,Leninin jälkeen !?
- Anonyymi
Suomi tuhlas rahansa Bilevaarin sotaan!
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Mutta oliskohan salaliitto osio parempi paikka tälle aloitukselle?
- Anonyymi
Salaliitto lännen kanssa ,oli Ukrainan vallankaapaus,jossa ajettiin maanpakoon heti1,3 miljoonaa ja laillinen presidentti !? Ukraina jakaantui, kuin Jukoslavia,eikä se mahdu kalloon !?
Kysykää vaikka Natolta, joka vieläkin pommituksensa jälkeen Kosovossa !?
- Anonyymi
Trumpin käskystä amerikkalaiset tekivät ilmaiskuja Jemeniin, joten nyt on Trump itse syyllistynyt sotarikoksiin.
- Anonyymi
Tarjan aikaan Suomi oli vielä itsenäinen,nyt ollaan laittomasti,ilman demokratiaa Natokin alla !? Venäjä , Luhanski ja Donetski on itsenäisempiä, kuin Suomi !?
- Anonyymi
Olenki tässä epäillyt,että Suomeaa johtaa nyt,joku mielisairaan tyhjennetty osasto.tai karkuun päässyt,ei mitään täysijärkisyyttä näy,vainkateus ja katkeruus tappamisen ilossa !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204