Sano Lieksan lehti nyt. Esimerkkinä kaupungilta vuokratuista toimitiloista mainitaan Yrjönhovi. Mitä tämä nyt käytännössä tarkoittaa? Olen n 65v mies enkä ymmärrä talousasioita.
Siun sote irtisanoi toimitilojensa vuokrasopimukset
8
292
Vastaukset
- Anonyymi
Puretaan ja tehdään uudet vuodesta 2026 eteenpäin. Taidat olla todella vajaa tapaus.
- Anonyymi
Olen n 65 v mies enkä ymmärrä mitä tarkoitat. Olen ymmärtänyt paljon asioita elämäni aikana mutta nyt olen eläkkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen n 65 v mies enkä ymmärrä mitä tarkoitat. Olen ymmärtänyt paljon asioita elämäni aikana mutta nyt olen eläkkeellä
Tyhmä mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä mies
Olen työskennellyt kaupungin johtotehtävissä useiden mittavien vuosien ajan. Olen tavannut tässä työssä useita tyhmiä miehiä. Nyt olen eläkkeellä koska olen n 66 v mies
- Anonyymi
Tarkoittaa sitä, että tyhjiä kiinteistöjä lisää Lieksaan.
- Anonyymi
Lieksa on elinvoimainen kaupunki. Tyhjeneviin tiloihin tulee uusia yrityksiä . Esim. uudelleen käynnistyvä biojalostamo tarvitsee runsaasti uusia toimistotila , samoin uusi biokaasuttamo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa on elinvoimainen kaupunki. Tyhjeneviin tiloihin tulee uusia yrityksiä . Esim. uudelleen käynnistyvä biojalostamo tarvitsee runsaasti uusia toimistotila , samoin uusi biokaasuttamo.
Biojalostamon ja - kaasuttamon pääkonttorit näkyvälle paikalla, että muut kunnat on meille kateellisia.
- Anonyymi
Kaupunki jakaa pullon hopea vettä ja parantavia kristalleja talouksiin tilalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279