Kyselin erään heidän ilmoituksensa perään ja keskustelun myötä selvisi, että heillä on juuri oikea tavara minun pyörääni. Tavara oli sinänsä halpa, mutta rahti Hollannista kallis. No, tein tilauksen ja tavara tuli. Huomasin kuitenkin heti, ettei kyseessä ollut myynti-ilmoituksessa ollut tavara, vaan jotain aivan muuta. Tein reklamaation. Vastaus oli, että minun pitää lähettää virheellinen tavara takaisin Hollantiin ja sitten he maksaisivat tarkastuksen jälkeen minulle hyvityksen tavarasta. Minun piikkiini jäisi vain pari sataa euroa rahtikuluja Hollannista Suomeen ja vielä Suomesta takaisin Hollantiin.
Katsoin valitettavan myöhään muita kuluttaja-arviointeja. Motorparts-Online näyttää omaavan varsin kehnot arviot toiminnastaan. Minulle jäi vahva kusetuksen maku koko touhusta.
Motorparts-Online pelaa hämärää peliä
Anonyymi-ap
1
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813