EU on menettänyt asemansa talousmahtina. Se menetettiin noudattamalla orjallisesti Bidenin näkemyksiä jotka tähtäsivät EUn alistamiseen. EU pitää vihollisenaan Venäjää, USAa ja Kiinaa. Helvetin hyvä veto kun EU on näistä kaikista riippuvainen.
Unkari toimii järkevästi. EU koettaa eristää Orbanin hallintoa joka on hyvissä väleissä USAn, Venäjän ja Kiinan kanssa. Orban ajattelee itse - ihan ite eikä ole ottanut mallia Bidenin hallinnosta.
Jokainen voi itse tykönään ajatella kumpi malli on parempi - Unkarin vaiko latvalahon EUn malli jota myös Stupido ja Suomen hallitus noudattaa.
EUn katkeruus johtuu siitä, että menetettyään talousmahdin statuksensa omaa typeryyttään kiukku puretaan pikkutytön oikkuilulla ja saa tervejärkisissä vain naurua osakseen. Valitettavana tosiasiana pitää todeta vaan se, että elintasomme ja turvallisuutemme tulevat uhatuksi tällaisesta idioottien pelissä jossa panoksena on poliittisen eliittimme kasvojen menetys tai sitten hyvinvointi ja talouden kehitys.
Me valitsemme mieluummin sen, että pelastamme typerien päättäjiemme kasvot.
EUn asema talousmahtina
Anonyymi-ap
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
EU vie maanosaamme kohti ydinsotaa.
EU eristäytyy vaikka on riippuvainen muista suurvalloista. Ei vaikuta kovin fiksulta puuhalta. - Anonyymi
Kasvojen peseminen on nyt tärkein asia EU:ssa, mutta pesemällä niistä ei saa puhdasta.
Unkarin ja Slovenian lisäksi on muitakin maita, jotka eivät ole EU:n isojen maiden kannalla päätöksenteossa.
Erimielisyyttä on, mutta heikommin johdettujen maiden hallinnoilla ei ole rohkeutta vastarintaan, ne jättävät sen vahvan Unkarin tehtäväksi. - Anonyymi
Eutollot meni tyhmyyttään Bidevaarin naruun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471