Ihanaa, kun ei ole ollut täällä Keski Suomessa paljoa lunta. Ei ole tarvinnut itse tehdä lumitöitä ja aurauksistakaan ei ole tarvinnut maksaa. Talvet voisivat olla jatkossa tällaisia. Ken lumesta pitää, matkustakoon Lappiin.
Aivan upea, lähes lu.eton talvi kohta selätetty
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, hienoa, kevät ja kesä tulossa!!
- Anonyymi
Ja kiljukaula laulaa
- Anonyymi
Toivottavasti tulevaisuudessakin on lähes lumettomia talvia.
- Anonyymi
Huomenna näet talvisen maiseman ikkunasta hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna näet talvisen maiseman ikkunasta hähähää
Uusi lumi on vanhan lu.en surma, sanoo sananlaskukin.
- Anonyymi
Talvi tuli rakenteli järveen jään ja villahousut pillun peitti......
- Anonyymi
Piankos se hiihtäjä villahousut pois ottaa. Ennenkin on niin tehnyt.
- Anonyymi
Me eliitti hiihtäjät vaadimme että lunta on tuotava Nepalista asti veronmaksajien kustannuksella koska me olemme se kaikista tärkein asia koko Suomen alueella!!!
- Anonyymi
Vain rahvaat hiihtävät itsensä hikeen. Hyi haiset, eliitti...
- Anonyymi
Hiihto on moukkien laji.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862