Olin tulossa Levin huvilallani talvilomareissulta ja Pihtiputaan jälkeen piti poiketa huoltoasemalle ostamaan pari Batterya ettei tulisi väsy ratissa. Huoltsikan pihalla oli pari teipattua nykyaikaista sähköautoa, joilla teki matkaa pari Tuulilasin (?) toimittajaa. Sen verran kuulin kassajonossa heidän pöydältään puhetta, että ilmeisen hauskaa tuntui olevan. Toinen heistä kysyi sitten ensimmäiseltä, tietääkö hän mikä on markkinoiden tehokkain kondomi, joka sopii kaikille sukupuolesta ja vehkeen koosta riippumatta. Toinen ei tiennyt ja ensimmäinen jatkoi että ”Skoda tietenkin”. Molemmat repesivät sitten mahtavaan röhönauruun.
Itsekin hymyilin tälle vitsille astellessani kohti upeaa länsi-Citikkaani (C6) Batterytölkki kädessä.
Autotoimittajat kahvilla
8
208
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, nyt on ruosteinen tojo vaihtunut citikaksi.
- Anonyymi
Sama Citikka on palvellut minua jo vuosikausia näillä pidemmillä matkoilla mukavuutensa vuoksi. Arkiautona löytyy pappabemari ja kesällä painellaan 911 klassikolla.
- Anonyymi
Mahtavaa että sait tungettua Tojon myös tähän ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa että sait tungettua Tojon myös tähän ketjuun.
Sekava Skoda-fanipoika suuressa epätoivoissaan saa tungettua Toyotan vaikka mihin. Aitovenäläisen maskirovkan luhistuessa on ollut pakko ottaa sissitaktiikka käyttöön. Heti, jos suuresta ja mahtavasta Skodasta sanotaan jotain vähänkin negatiivista, alkaa lapsellinen whataboutismi, jonka ainoa tarkoitus on kääntää huomio pois Skodasta.
Putinkohan tätäkin rahoittaa? Mitä muuta voisi olla noin kiihkeän itäautorakkauden takana?
- Anonyymi
mantoi olla vehje kourassa
mauserilla mitattava
sdp - Anonyymi
RYYYYYSSÄN TROLLITEHTAAN DIISSAUS PASKAA ! ! IHAN MIELIKUVITUS TUUBAA ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Ei pitäisi pääpolitrukinkaan kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi pääpolitrukinkaan kommentoida.
Kyllä toi trool jäbä on vähintään kansankomissaari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219